Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitamattomat sairaudet/kerääntyneet hoitamattomat vaivat ovat seuraava koronapommi

Vierailija
23.10.2020 |

Jengi (kuten itsekin) jättää nyt pikkuvaivat hoitamatta koronan takia, jotta ei tarvitse lääkäriin mennä.

Itsellä yksi hammas tippunut, 2 lohjennutta ja 2 paikkaa irronnut. Verenpainelääkkeet loppuneet. Ulostaessa tulee verta jne jne.

Tätä hoitamattomien oireiden taakkaa kun ruvetaan purkamaan, niin terveydenhuolto tulee olemaan polvillaan vuosia.

Millaisia juttuja olette itse jättäneet "odottamaan" koronatilanteen osalta parempia aikoja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin muutaman kuukauden semisti epäilyttävän patin kanssa, kävin lääkärissä kesällä kun kotonahässäkkää oli vähän laskenut. Nyt käyn hoidoissa aggressiivisen, nopeasti jakautuvan syövän vuoksi.

Ajattelin oikeasti olevani lähinnä vainoharhainen.

Vierailija
2/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin muutaman kuukauden semisti epäilyttävän patin kanssa, kävin lääkärissä kesällä kun kotonahässäkkää oli vähän laskenut. Nyt käyn hoidoissa aggressiivisen, nopeasti jakautuvan syövän vuoksi.

Älä anna sille hiilaria, se kuolee nälkään. Eikö sellaista kukaan sanonut lääkärissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä anna sille hiilaria, se kuolee nälkään. Eikö sellaista kukaan sanonut lääkärissä?

Kiitos huolenpidosta. Onneksi sytostaatitkin tehoavat oikein mainiosti, vaste on optimaalinen. Toki yritän syödä järkevästi.

1

Vierailija
4/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Verenpainelääkkeet ja astmalääkkeet sain uusittua Mehiläisen digiklinikalla. 

Vierailija
5/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän sinä olet, hyvä huomio.

Vierailija
6/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään jättää itseäni hoitamatta! Ei ole mitään vaivaa, mutta kyllä varaisin ajan heti, jos tulisi jotain outoa. Lääkkeet saa uusittua omakannassa tai ihan soittamalla potilastoimistoon.

Järkyttävää, että ihmiset joutui hysterian valtaan, kun korona tuli.

Vierailija
7/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä olen käynyt korona-aikana neljä kertaa lääkärissä. Ei ole jäänyt vaivat hoitamatta.

Vierailija
8/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä mielenterveysongelmat, joita korona aiheuttaa.

Edessä on niin kallis lasku, että olen jo mielessäni heittänyt hyvästit hyvinvointivaltiolle. Onneksi olen vielä niin nuori, että ehdin säästää itselleni ylimääräistä turvaa eläkepäiviä varten, jos vaan töitä riittää ja pysyn työkykyisenä.

Vierailija
9/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin perussairauden kontrollit.

Jo aiemmin piti laskea onko vaiva sellainen että sen hoitaminen on sen arvoista että saat samalla reissulla jonkun muun taudin kun kaikki odottavat samassa tilassa vaivasta riippumatta.

Vierailija
10/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yatäväni on jättänyt useita lääkkeitä pois, ja huomannut mitä niistä oikeastaan edes tarvitsee :D Sinänsä hyvä juttu hänelle. Mä aloitin nyt syksylle oikein tk-ramppaamisen, koska nyt niillä tuntuu olevan aikaa tutkia, eikä jonoja ole nimeksikään.

Vierailija
11/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä terveydenhuollon puolelta peruutettiin kaikki mun ajat. Heti kun alkoivat taas ottaa varauksia, olikohan heinäkuussa, yritin varata ne ajat uusiksi. No heinäkuussa olivat lomilla ja elokuussa kaikki ajat varattuna. Pikkuhiljaa olen nyt saanut kaiken kuta kuinkin hoidettua, vain työfysioterapeutti panttaa aikoja. Ja se olisi juuri se, mihin olis suurin tarve nyt. Kyseessä paikkakunta, jossa ei ole ollut vielä sitä viittä koronatapausta.

Vierailija
12/12 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän sinä olet, hyvä huomio.

Tämä oli sen verran löyhästi sidoksissa alkuperäisen viestin sisältöön että pisteitä tulee 0/5. Olen pahoillani.

1