Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tunnustaa olevansa laiska?

Vierailija
23.10.2020 |

Kertokaa esimerkkejä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnistan. Inhoan turhaa työtä.

Laiskuus näkyy suoraviivaisessa toiminnassa. Olen minimoinut kaikki turhat ja näennäiset tehtävät pois. Fokusoidun vain olennaiseen. Näin saan paljon aikaiseksi, ja voin lopun ajan laiskotella.

Vierailija
2/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! En saa mitään aikaiseksi, makoilen vain sohvalla. Olisin aivan tyytyväinen elämäöni tekemättä mitään järkevää

Vierailija
4/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien näpyttelykin tuntuu raskaalta

Vierailija
5/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn. Olen perusluonteeltani umpilaiska.

Joudun joka aamu ruoskimaan itseni, jotta selviydyn töihin. Ja työpäivän aikana lisää ruoskaa selkään, jotta asiat hoituu.

Vierailija
6/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laiska, vaan kyse on siitä, että etuaivolohkossa on liian vähän dopamiinin eritystä, mikä johtaa siihen ettei pysty kunnolla keskittymään asioihin ja lykkää helposti monia asioita.

Siis aivot toimivat koko ajan vajaateholla.

Vierailija
7/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon aika laiska. Toisaalta, mulla on todennäköisesti ADD, joten tää voi vaikuttaa. Joidenkin asioiden aikaansaaminen on vaikeaa. Toisaalta autan mielelläni muita ja esim. teen vapaaehtoishommia urheiluseurassa ihan omasta halustani. Monissa asioissa en säästele vaivaa, vaan teen joitain asioita (ehkä muiden mielestä) ns. vaikeamman kautta.

Vierailija
8/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiskuuteni takia hoikka. Olen laiska kokki enkä pidä eineksistä tai makeisista. Teen "kunnon" ruokaa pari kertaa viikossa isompia satseja, mutta kun se loppuu niin saatan pari päivää elää leivällä ja pussinuudeleilla kunnes jaksan taas kokata. Siihen näläntunteeseen turtuu. Mutta pakko myöntää, että etenkin niinä välipäivinä on väsymystä.

Vierailija
9/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan rehellisesti laiska. Toisaalta hieman ristiriitaisesti olen aika tunnollinen ihminen. Nämä kaksi puolta siis taistelevat minussa jatkuvasti. Löhöilen ja jätän asioita tekemättä aina kun se vain on suinkin mahdollista kasvoja menettämättä mutta jos tiedän että muut arvioivat tekemisisäni niin teen ne hyvin tunnollisesti (mutta en siis nauti siitä koskaan).

Onneksi minussa on tuo silmää palvova tunnollinen puoli koska muuten olisisin patalaiska enkä saisi koskaan mitään aikaan. Nyt laiskan puoleni tietää lähinnä puoliso, moni vieraampi pitää miua varmaan varsin ahkerana.

Vierailija
10/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman laiskuutta ja halua selviytyä helpommalla roikuttaisiin vielä puissa. Laiskuus on motivaattori kaikkiin keksinnöihin

Vierailija
11/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hedonisti, aktivoidun kyllä huomattavasti jos voin työskennellä sen eteen että saan oloni mukavammaksi.

Vierailija
12/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koen jonkun asian tekemisen kivaksi, voin olla äärimmäisen ahkera. Jos koen jonkun asian tekemisen ikäväksi, voin olla äärimmäisen laiska. Jos pakotan itseni johonkin, niin ei kyllä toimi sekään kunnolla.

Vierailija
13/13 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi