Lyhyt mies puku päällä näyttää naurettavalta
Vielä jos on persjalkainen niin ei hyvää päivää. Muutenkin riikinkukkona koreilevat lyhyet miehet herättävät sääliä.
Pitkä mies ja räätälin tekemä puku taas on todella seksikästä.
Kommentit (30)
Mua naurattaa toi itseään kehuva 158cm mies. Kivahan se on, jos edes vauvapalstalla voi olla Mies.
Lyhyt nainen jolla on jakkupuku ja korkokengät näyttää myös naurettavalta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:10"]
Ap on harvinaisen tyhmä... tyhmyydeltä ei pelasta edes räätälin tekemät vaatteet.
Pituudelle kun ei mitään voi niin on sairasta arvostella sen perusteella.
[/quote]
Mun kriteerit miesten suhteen on mun kriteereitä. Pitkä mies on sellainen, jonka haluan ja jonka kanssa voi lapsia harkita. Iso muna pitää olla myös. Sori, jos et oo sellaiseksi syntynyt, kyllä sut joku säälistä huolii.
[/quote]
Olet kyllä ihan helvetin tyhmä. Haluat sellaisen miehen, eli mielummin otat noilla kriteereillä, entäs ne tunteet??? Ei ihminen rakastu toiseen ulkoisen seikkojen vuoksi, eli et ole ikinä rakastunut oikeasti. Sitten kun kolhahtaa, niin siinä unohtuu muut asiat.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:02"]
Olen 185 senttiä pitkä. Tumma, erittäin hoikka, lihaksikas ja todella komea. Mielestäni näytän ylväältä ja komealta puku päällä. Ja rehellisesti sanottuna 95 prosenttiä naisista on kaadettavissa tällöin lähes suoralta istumalta saman tien muutaman minuutin jutustelulla. Ja pointtini tässä viestissä on se mitä suurin osa teistä typeristä, ahneista, täysin yhteiskunnan hyväksikäyttämistaja vietävissä ja manipuloitavissa olevista sinisilmäisistä ja auliisti muiden tahtoon alentuvista luonteettomista ja naurettavan näköisistä suomalaistukareista eivät tajunneet on se että puku tekee komean ,ylvään ja oikeissa miehen mittasuhteissa olevan miehen entistä vakuuttavamman näköiseksi ja korostaa miehen komeutta ja olemusta vielä moninkertaisesti ja huomiotaherättävästi. Mutta lyhyellä(en tarkoita että suomalaiet olisivat erityisen lyhyitä mutta urheilullinen vartalo ja atleettisuus puuttuu täysin 99 prosentilta) tai muuten tavallisen suomalaisen näköisellä tallukalla tätä efektiä ei tapahdu lainkaan ja päinvastaisesti puku saa miehen näyttämään joksenkin säälittävältä ja korostaa ruppanalla tavalla miehen puutteellisuutta tämän ailitajuisesti ikäänkuin koreillessa puutteellisilla ominaisuuksillaan. Tämä on mielipiteeni ketään yksittäistä henkilöä yleistämättä(poikkeuksiakin tokin on, mutta harvassa) teistä typeristä suomalaisista. Jos ette vieläkään ymmärtäneet mitä tarkoitan niin katsokaa vaikka eilinen Usa-Suomi koripallo ottelu uudestaan. Sekä pelillisiltä tapahtumilta kuin myös siltä. Että misä ikinä onkaan suomalaisia onnistuvat he aina näyttämään käsittämättömän typeriltä, naurettavilta ja nolaamaan itsensä aivan täysin( lue myös jääkiekon mm kisat ja muut tapahtumat missä ikinä erehdyttekään näyttäytymään ihmisten ilmoilla).
[/quote]
Kiva juttu erityisesti omalta kannaltasi, että näytät huikean naitavalta puku päällä. Kirjoitustaido(ttomuude)llasi nimittäin et takuulla hurmaa ketään. Eikä tuo luonnekaan oikein vakuuta.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:01"]
Tyypillinen audikuski tai vw passatilla pk-seudulla ajava bisnesmies (kaupparatsu) on hiton ylimielinen, naurettavan näköinen 170cm hukkapätkä. Pätee liikenteessä, mutta ilman autoaan vikisee ja sipsuttaa.
[/quote] Sinusta varmaan sitten Tom Cruise, Elijah Wood ja Bruno Mars ovat saalittavia sipsuttajia :). Sinulta meni nyt ohi niiden paksut lompakot.
Hoh hoijaa. Oon hiukan yli 160 cm pitkä, nelikymppinen mies, naimisissa ja kahden lapsen isä. En ole ikinä voivotellut pituuttani ja olen aina puolella vilkaisulla jättänyt neutraalin kohteliaasti huomiotta aloittajan kaltaiset naiset. Hyvin istuva italialainen puku tuntuu hyvältä päälläni.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:17"]
Mun kriteerit miesten suhteen on mun kriteereitä. Pitkä mies on sellainen, jonka haluan ja jonka kanssa voi lapsia harkita. Iso muna pitää olla myös. Sori, jos et oo sellaiseksi syntynyt, kyllä sut joku säälistä huolii.
[/quote]
Hyvä, anna numerosi niin voin lähettää kaikki pitkät ja isomunaiset sinulle. Minun kriteerit kun on max. 176cm pitkä ja muna mielellään se keskimittainen, yli 16cm on liian iso. Mielellään vielä vaalea, kalju tai punatukkainen.
Ja joo, puku käydään sitten teetättämässä oikean mittaiseksi, aivan kuten se 203cm pitkä ja laiha kaverini kävi kun ei sopivaa löytynyt ja näytti naurettavalta teltassa liian lyhyillä hihoilla ja lahkeilla.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 17:54"]
Sinusta varmaan sitten Tom Cruise, Elijah Wood ja Bruno Mars ovat saalittavia sipsuttajia :). Sinulta meni nyt ohi niiden paksut lompakot.
[/quote]Pyhä Vulva oikeuttaa loisimaan miehen lompakolla?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:01"]
Tyypillinen audikuski tai vw passatilla pk-seudulla ajava bisnesmies (kaupparatsu) on hiton ylimielinen, naurettavan näköinen 170cm hukkapätkä. Pätee liikenteessä, mutta ilman autoaan vikisee ja sipsuttaa.
[/quote] Sinusta varmaan sitten Tom Cruise, Elijah Wood ja Bruno Mars ovat saalittavia sipsuttajia :). Sinulta meni nyt ohi niiden paksut lompakot.
[/quote]
Mainitsemasi herrat näyttävät salskeiden miesten rinnalla pieniltä pojanressukoilta, vaikkeivät kovin hirveitä yksinään poseeratessaan olisikaan. Moni nainen varmasti huolisi jokaisen heistä sen lompakon perusteella, mutta arvaapa, kuinka sitten käy, kun on valittavana hukkapätkä + paksu lompakko ja toisaalta salskea mies + paksu lompakko. Aivan - hukkapätkä jää sinne olkapään korkeudelle vikisemään. :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:04"]
Rinnastatko siis puvun käyttämisen ja riikinkukkoilun? Suomalaisen värinen mies harmaassa puvussa onkin varsinainen riikinkukko.
[/quote]
En rinnasta vaan puku + yletön koreilu. Tulee surku, kun katsoo sitä pituuden puutoksen kompensointia.
Monesti nämä vielä yrittävät puhua matalammalla äänellä kuin olisi luontevaa.
[/quote]
Täytyypä muistuttaa tästä miestä. Viikonloppuna olisi nimittäin hautajaiset tiedossa. Ei kait miehen sovi laittaa pukua ettei vain kuvitella, että hän koreilee. Tuollainen lyhyt kun sattuu olemaan.
[/quote]
Sano sille, että koittaa hautajaisissa vältellä sitä riikinkukoille tyypillistä kuopsuttelua niin eiköhän se tilaisuus mene kunnialla.