Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä ruisleipä on ratkaisu kaikkeen. Sillä lähtee makeanhimo ja sipsinhimo. Syökää ruisleipää!
22.10.2020 |
Kokeilkaa vaikka.
Kommentit (6)
Kyllä aikuisella ihmisellä pitäisi olla sen verran itsehillintää, että pystyy kieltäytymään herkuista ilman ruisleipää tai mitään muutakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuisella ihmisellä pitäisi olla sen verran itsehillintää, että pystyy kieltäytymään herkuista ilman ruisleipää tai mitään muutakaan.
Älä viitsi olla ilonpilaaja. Pystyn vaikka paastoamaan, jos tarve on. Tuo ruisleipä vain pitää tyytyväisenä ja varmistaa, ettei mitään makean- tai sipsinhimoja synny. ap
Mun maha tykkää ruisleivästä. Päivä ei lähde käyntiin ilman ruisleipää ja olenkin varmaan 30 vuotta syönyt sitä aamupalaksi.
Alue: Aihe vapaa
Eipä kestä vatsa sitä yhtään. Pala hapankorppua pilaa seuraavan yön.