Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Aku Hirviniemen ura jatkui normaalisti?

Vierailija
22.10.2020 |

Asiallisesti kysyn. Olen ihmetellyt asiaa.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän saa jatkaa uraa siksi, että työnantajat antavat hänelle töitä, koska hän on niin pirunmoisen hyvä ja lahjakas näyttelijä.

Eihän kaikilla läheskään kaikilla näyttelijöillä ole mitään vakituista työpaikkaa ja vakituista työnantajaa.

Heitä pyydetään erilaisiin rooleihin elokuvissa, näytelmissä, sarjoissa, tv-ohjelmiin juontajiksi ja vetäjiksi.

He ovat aina vapaina käytettävissä tuon alan tekijöille.

Vain niillä näyttelijöillä on vakinainen työ, jotka on kiinnitetty johonkin kaupunginteatteriin vakituisiksi näyttelijöiksi, kuten Helsingin kaupunginteatterin näyttelijät.  Ja sielläkin käy joissakin rooleissa vierailevina roolihahmoina  näitä Hirviniemiä ja muita.

Tottahan siis Aku Hirviniemi voi uraansa jatkaa, kun hänelle töitä tarjotaan.

Tämä.  Monet eivät käsitäkään, kuinka pieniniä palasina se leipä maailmalla on, näillä näyttelijöillä.

Tehdään yhtä roolia siellä ja toista roolia täällä, ja vielä kolmatta muualla.

Eli siis yhdellä näyttelijällä voi olla yhtäaikaa kolme eri työnantajaa ja palkanmaksajaa.

Vierailija
42/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täysi ykkösluokan pösilö.

Ei käsitä mistään mitään, ei edes sitä, miten näyttelijöiden työsuhteet syntyvät.

Hyvillä näyttelijöillä on aina kysyntää.

Heikommilla saattaa olla pitkiäkin aikoja, ettei ole duunia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tapaukset eroavat paljon toisistaan, ei sillä että Hirviniemenkään käytös fiksua olisi ollut, päinvastoin.

Mutta Hirviniemen tapauksessa uhrit tulivat hänen asuntoonsa, eikä heidän tilansa ollut milään "jalat ei kanna" humala. Lisäksi pääsivät ns. itse pois tilanteesta jne.

Vs.

Salmisen tapaus, hän tunki itsensä _uhrin_ asuntoon vaikka pyydettiin poistumaan, ei lähtenyt vaan jäi asunnolle. Uhri oli tiedottomassa tilassa kun meni hänen sänkyynsä/riisui vaatteet, ja ilman sivullisten väliontuloa olisi voinut tapahtua vielä paljon vakavampia asioita.

+Hirviniemi ei saanut tuomiota käräjäoikeudesta (valitusta hovissa ei vielä ole käsitelty..?) mutta Salminen _sai_ tuomion, ja ilmeisesti hyväksyi sen, kun ei lopulta edes valita hovioikeuteen.

+Mainitaan vielä se, että Hirviniemi +kaverinsa eli Kataja ym. työllistävät paljon myös itse itseään, on eri asia olla juohtaja vaikma Putouksessa jossa on "vain" työntekijä, vert. tuotantoyhtiön osakas tmv. joka tekee sarjoja/elokuvia tmv. jolloin voi "palkata itse itsensä" töihin.

--> Kantaa ns. mainehaitan itse/oma firma kärsii siitä, ei "siirrä" sitä sitä painolastia "ulkopuoliselle" taholle, esim. jos joku yhteistyökumppani vetäytyy niin menee omaan piikkkiin (+toki muiden osakkaiden myös) vert. Salminen Putokselle/sen mainostajille tai Smith VOF:lle jne.

Vierailija
44/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko avata tarkemmin, mitä tarkoitat?

Aika mystinen aloitus.

Vierailija
45/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roopea ei jää kukaan kaipaamaan.

Puhu vain omasta puolestasi, älä minun.

Vierailija
46/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku-Heikki Hirviniemi jatkaa näyttelijänä, koska hänen siskonsa A-K Pekonen on ministeri?

Vierailija
47/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tapaukset eroavat paljon toisistaan, ei sillä että Hirviniemenkään käytös fiksua olisi ollut, päinvastoin.

Mutta Hirviniemen tapauksessa uhrit tulivat hänen asuntoonsa, eikä heidän tilansa ollut milään "jalat ei kanna" humala. Lisäksi pääsivät ns. itse pois tilanteesta jne.

Vs.

Salmisen tapaus, hän tunki itsensä _uhrin_ asuntoon vaikka pyydettiin poistumaan, ei lähtenyt vaan jäi asunnolle. Uhri oli tiedottomassa tilassa kun meni hänen sänkyynsä/riisui vaatteet, ja ilman sivullisten väliontuloa olisi voinut tapahtua vielä paljon vakavampia asioita.

+Hirviniemi ei saanut tuomiota käräjäoikeudesta (valitusta hovissa ei vielä ole käsitelty..?) mutta Salminen _sai_ tuomion, ja ilmeisesti hyväksyi sen, kun ei lopulta edes valita hovioikeuteen.

+Mainitaan vielä se, että Hirviniemi +kaverinsa eli Kataja ym. työllistävät paljon myös itse itseään, on eri asia olla juohtaja vaikma Putouksessa jossa on "vain" työntekijä, vert. tuotantoyhtiön osakas tmv. joka tekee sarjoja/elokuvia tmv. jolloin voi "palkata itse itsensä" töihin.

--> Kantaa ns. mainehaitan itse/oma firma kärsii siitä, ei "siirrä" sitä sitä painolastia "ulkopuoliselle" taholle, esim. jos joku yhteistyökumppani vetäytyy niin menee omaan piikkkiin (+toki muiden osakkaiden myös) vert. Salminen Putokselle/sen mainostajille tai Smith VOF:lle jne.

Mitenkähän tiedottomassa tilassa ollut muistaa, että Roope riisui hänet? On myös kyennyt itse saapumaan kämpilleen, on varmasti kyennyt silloin myös riisumaan itsensä. Muisti ainakin pelaa omien sanojensa mukaan.

Vierailija
48/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis,

Eikö kämppis auttanut sänkyyn ja vaihtoi yövaatteet päälle? Samoin kämppis +toinen paikalla ollut (he käsittääkseni selvinpäin?) huomasivat tilanteen ja lopulta häätivät Roopen ulos.

Yleensähän näissä syykkistä ei saada kiinni kun on vain sana sanaa vastaan, tässä oli todistajia paikalla.

Vierailija
49/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on täysi ykkösluokan pösilö.

Ei käsitä mistään mitään, ei edes sitä, miten näyttelijöiden työsuhteet syntyvät.

Hyvillä näyttelijöillä on aina kysyntää.

Heikommilla saattaa olla pitkiäkin aikoja, ettei ole duunia ollenkaan.

Sinäkö et tuomitse alaikäisiin sekaantumista? Aina voi läpsiä peppuja ja tukistaa, niinkö?

Vierailija
50/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli niitten teinihorojen syy, mitäs meni Akun kämpille

Sinä olet potentiaalinen raisk*aja, ehkä myös pedofiili kun horottelet teinejä.

Vierailija
51/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko Hirviniemelle tuomiota?

Sai ainoastaan sakot.

Vapauttavan tuomion sai Aku

Vierailija
52/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen saa työtään tehdä ja leipänsä hankkia. Ja pitääkin.

Ei rikollisten. Rikollisten paikka on vankila.

Sinun paikka on hourula.

Roope Salminen kuuluu pakkopaitaan.

Voi hyvää päivää. On tässä maassa isompiakin rikoksia tehty ku maattu nakkena toisen alasti olevan ihmisen vieressä.

Vierailija
53/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tosiaan kulkee vapaalla jalalla monenmaalaista joukkoraiskaajaa ympärileikattua jotka kuuluu vankilaan entisten ja nykyisten rikosten takia myös huumeitten takia . Raamatussa on sekä uudessa että vanhassa Sodoman ja Gomorra synnit . Ryöstely on yksi synneistä mitä idästä tulleet tekee . Nämä pojat kai oli lähinnä lähentely vaiheessa vielä.

Vierailija
54/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hirviniemi olisi myöntänyt virheensä ja pahoitellut syvästi, niin se hieman lieventäsi asiaa. Mutta nyt hän on pelkkä roisto, perverssi, joka väittää olevansa viaton.

Vierailija
55/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvimieli se mennä jolkottaa vaan, valkokankaat ovat hänen. Moraali ei sido häntä.

Vierailija
56/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on Hirviniemellä ja kiimaisella hirvellä?

No ei mitään.

Vierailija
57/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muistelen että aku olisi jätetty pois jostsin lastenleffasta, tyylii heinähattu ja vilttitossu?

Vierailija
58/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen kumppaninsa ei jättänyt häntä? Järkyttävää. Siis mitä hemmettiä..

Vierailija
59/68 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa hänen naamansa jokaisessa suomalaisessa viihdeohjelmassa. Miksi häntä halutaan tukea noin paljon? Miksi hän on esim. Possessa?

Ne kaksimieliset vitsit ovat hyytäviä, koska hän on joutunut oikeuteen pervoilun vuoksi. Eikö tuolla ukolla ole mitään tilannetajua? Karmiva ihminen.

Vierailija
60/68 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku on jollain erikoisella tavalla feikki, tekopirteä nelikymppinen lapsellinen pikkupoika. Ei Mies.

Ja nyt uuden vauvan isä.