Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapailusuhteessa saa tehdä?

Vierailija
28.01.2014 |

Kun ollaan tapailtu monta kuukautta ja ollaan parisuhdemaisesti yökylässä/pussaillaan jne, mutta ei seurustella. Onko tällöin sinkku ja vapaa tekemään mitä haluaa? Kun ei seurustele niin eikö se tarkoita että ei ole sitoutunut ja saa vielä muidenkin kanssa puuhastella vai pidättekö sitä moraalisesti vääränä? Kertokaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä päättävät ne kaksi, jotka ovat siinä tapailusuhteessa, eivät me muut, ulkopuoliset.

Vierailija
2/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sovittu, ettei seurustella, jos kuitenkin "ollaan tapailtu monta kuukautta ja ollaan parisuhdemaisesti yökylässä/pussaillaan jne"?

Minulla esim. on nyt uusi, muutaman viikon kestänyt suhde, ollaan käyty muutamilla treffeillä ja olemme viettäneet yön yhdessä. En voi sanoa, että vielä seurustelisimme, mutta uskon kyllä, että varmasti kumpikin loukkaantuisi, jos toinen alkaisi touhuilla jonkun muun kanssa tässä sivussa. Tosin meillä on todella paljon yhteistä ja olemme puhuneet tulevaisuudensuunnitelmistakin, ja ei nyt tee mieli katsellakaan muita vaihtoehtoja :)

Toki jos meno on enemmän sellaista fuckbuddy-tyylistä hengailua ilman ajatuksiakaan sitoutua, miksei siinä samalla nyt voisi muidenkin kanssa pussailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on kestänyt jo monta kuukautta, mies tuskin haluaa mitää vakavampaa jatkossakaan ja on todennäköisesti paneskellut siinä sivussa yhtä sun toistakin.

Vierailija
4/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskoisin, että jos tapailusuhteen aikana haluaa tehdä jotain joidenkin muiden kanssa, tuskin se tapailusuhteen toinen osapuoli silloin sinua kauheasti kiinnostaa muussa mielessä kuin tapailumielessä. Yleensä siinä alkuvaiheessa kun on ihastunut ja tapailee, ei todellakaan edes näe muita ehdokkaita.

Vierailija
5/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa kuukaudessa tilanteen pitäisi kyllä selkiintyä ja tapailun muuttua vakavammaksi tai sitten loppua. Itse olen loukkaantunut verisesti, kun mies tapaili toistakin sen muutaman kuukauden, mitä mekin, kun ei muka osannut päättää. Se yritti sitten selitellä ja pyytää anteeksi, mutta en usko, että koskaan siitä ihmisestä ajattelen mitään hyvää. Tai no eihän mun tietysti sitä tarvitse sen kummemmin koskaan ajatellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi