Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä HS:n artikkeli todistaa, miten täydellisesti miehet ovat sokeita omalle ulkonäölleen ja iälleen.

Vierailija
22.10.2020 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000006675424.html

Jutussa kerrotaan siis hiusten harmaantumisesta, ja siinä on haastateltu kahta naista ja yhtä miestä. Toinen haastateltu nainen myöntää vanhentuneen ulkonäkönsä, toinen nainen on yhä nuoren näköinen harmaista huolimatta. Mies sen sijaan ei näytä tajuavan omaa ikääntymistään. 46-vuotias mies korostaa jatkuvasti, miten hän näyttää nuorelta, esim. "Ajattelen kuitenkin olevani kuin Peter Pan, aina jollain tavalla nuori", "Kun laitan lippiksen päähän, se on 10 vuoden nuorennusleikkaus" ja "Harrastukset pitävät nuorekkaana. Olen samoissa voimissa kuin 20-vuotiaana, minulla vain on harmaat hiukset.”

Ja tuo mies on kyllä komea, mutta näyttää tasan ikäiseltään. Eikä siinä ole mitään vikaa. Kumpa vain miehetkin ymmärtäisivät oman vanhenemisensa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ukkelit kuvittelevat olevansa puolta nuorempia, mitä peili näyttää. Tinderissä 30 vuotta vanha kuva, treffeille tulee vanha, kalju, lihava ukko. Sitten suututaan, kun ei vastapuoli ole innostunut. Haukutaan treffikumppani nirsoksi. Miksi ette voi näyttää oikeata kuvaanne? Miksi häpeätte itseänne? Luuletteko, että joku kiinnostùu ihmisestä, joka ei kehtaa näyttää oikeata kuvaansa? Paljastuu se treffeillä kuitenkin.

Vierailija
62/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa ajatella kuten mies. Yhtä epätarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies näyttää mielestäni 10 vuotta vanhemmalta kuin tässä sanotaan. Olisiko ex-malli hiukan pyöristänyt ikäänsä.

Olen muuten yksillä treffeillä törmännyt tähän. Olen itse alle 30-vuotias ja mies sanoi olevansa 32-vuotias, mutta myönsi ekoilla treffeillä olevansa 34-vuotias. 

Ei tullut toisia treffejä, mikä oli sääli, koska hän oli ulkoisesti hyvin miellyttävän näköinen, eikä oikea ikä olisi todellakaan ollut mikään este, mutta tuo valehtelu...

Miehelle kävi hyvä tsägä, kun ei sotkeutunut sinuun. Jos on nuttura noin tiukalla jo tuossa iässä, ei se tiedä hyvää parisuhteelle. Luultavasti olet nipottava ja nalkuttava/knotrolloiva tapaus. Joten ei kiitos.

Joo, olen tosi nipottava ja nalkuttava, kun en tykkää valehtelusta :D Sittenhän sullekin on ok, jos joku valehtelee sut isäksi.

No olipa nyt emävale, kun peräti kaksi vuotta nuoremmaksi väitti itsensä :D. Lisäksi vielä tunnusti pienen huijauksen ja se oli sitten siinä. Voi näitä tyttösiä. Mutta elämä opettaa :D Prinssiä valkean ratsun selässä saa odottaa lopun elämäänsä :D kaikissa kun on joku vika :D

Vaimo: "Miltä näytän tässä mekossa?"

Entinen rehellinen mies: "Lihavammalta, kuin oletkaan!"

Vaimo: "?!###%%!!!"

Naisten kanssa on kyllä vaikea keskustella kun oikeaa vastausta ei edes ole olemassa.

mies52v

Vierailija
64/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies näyttää mielestäni 10 vuotta vanhemmalta kuin tässä sanotaan. Olisiko ex-malli hiukan pyöristänyt ikäänsä.

Olen muuten yksillä treffeillä törmännyt tähän. Olen itse alle 30-vuotias ja mies sanoi olevansa 32-vuotias, mutta myönsi ekoilla treffeillä olevansa 34-vuotias. 

Ei tullut toisia treffejä, mikä oli sääli, koska hän oli ulkoisesti hyvin miellyttävän näköinen, eikä oikea ikä olisi todellakaan ollut mikään este, mutta tuo valehtelu...

Miehelle kävi hyvä tsägä, kun ei sotkeutunut sinuun. Jos on nuttura noin tiukalla jo tuossa iässä, ei se tiedä hyvää parisuhteelle. Luultavasti olet nipottava ja nalkuttava/knotrolloiva tapaus. Joten ei kiitos.

Joo, olen tosi nipottava ja nalkuttava, kun en tykkää valehtelusta :D Sittenhän sullekin on ok, jos joku valehtelee sut isäksi.

No olipa nyt emävale, kun peräti kaksi vuotta nuoremmaksi väitti itsensä :D. Lisäksi vielä tunnusti pienen huijauksen ja se oli sitten siinä. Voi näitä tyttösiä. Mutta elämä opettaa :D Prinssiä valkean ratsun selässä saa odottaa lopun elämäänsä :D kaikissa kun on joku vika :D

Jos valehtelee noin pienestä asiasta, niin valehtelee myös isommistakin. Ja olen onnellisessa parisuhteessa :D Joten pieleen meni sulla :D

Vierailija
65/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe juttua enkä kuvia. Onko toi Kimmo Alma Medialla töissä, että tiedän, kuka se näistä kuvahaun tyypeistä on?

Tämä: https://www.almamedia.fi/brandstudio/wp-content/uploads/sites/15/2020/0…

Kiitos. Juuri se, joksi arvelinkin. Hänestä löytyi muitakin tuoreita kuvia, eikä hän tosiaankaan näytä erityisen nuorelta. Sanoisin vähintään 45-vuotiaaksi ulkonäön perusteella.

Outo kuva. Kuinka moni nainen laittaisi tuolla tapaa kuvatun otoksen näytille. Mutta, ihan sama!

Puuttuu vain se nuorten julkkisten hiustenpyyhkäisyele.

Vierailija
66/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tuollaisia,, täälläkin vauva palstalla paljon näitä miesvauvoja jotka pitää itseään nuorena vielä 40,50 vuotiaana haukkuen ja moittien kuinka nainen on vanha kun täyttää 25

Vierailija
67/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on valehdeltu ennenkuin tapasin miestä, mies ikänsä, väitti olevansa mun ikäinen, valehteli ulkonäkönsäkin ja parisuhde tilansa, ihan kaikki

Paikalle tuli risassa t paidassa, karjalalippis päässä,, harmaa, puolikalju, 30 vuotta vanhempi, kaljamahainen haiseva äijä

Kertoi ylpeänä että vaimo ja lapsi oottaa kotona ja vähän nyt skoijas ikänsä....

Onneksi oltiin vaan s postin kautta viestitelty en antanut puhelinnumeroa, poistuin aika hyvissä ajoin takavasemmalla tekosyyn varjolla,, ihmetteli s postissa miksen halua tavata, miksi en vastaa ja lopuksi haukkui niinkuin miehet tuossa tilanteessa kun ovat huijanneet nirsoksi hu**aksi

Vierailija
68/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies näyttää kyllä reilusti yli viisikymppiseltä.

Vierailija
69/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni eri asia valehdella ikänsä tai puhua pyöristäen. Minulle yksi nainen kertoi olevansa nelikymppinen, ja ihan fiksusti pyöristi ylöspäin, kun nyt pari vuotta myöhemmin tarkensi ikäänsä olin jo ehtinyt tottua hänen seuraansa, ettei kymmenen vuoden ikäero enää aiheuta mitään epämääräisiä epäilyjä omalta puoleltani, vaikka alkujaan jäin käsitykseen, että ikäeroa on ehkä vain viisi vuotta.

Vierailija
70/71 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tuo kuvan ukko siis on. Näyttää noin 50-vuotiaalta.

Vierailija
71/71 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin rikas, jos saisin euron jokaisesta ylipainoisesta naisesta, joka yrittää hoikentaa itseään yläviistokuvalla. Tuohan vastaa täysin sitä kuin sanallisesti väittäisi, etten mä mikää lihava ole.