Tämä HS:n artikkeli todistaa, miten täydellisesti miehet ovat sokeita omalle ulkonäölleen ja iälleen.
https://www.hs.fi/elama/art-2000006675424.html
Jutussa kerrotaan siis hiusten harmaantumisesta, ja siinä on haastateltu kahta naista ja yhtä miestä. Toinen haastateltu nainen myöntää vanhentuneen ulkonäkönsä, toinen nainen on yhä nuoren näköinen harmaista huolimatta. Mies sen sijaan ei näytä tajuavan omaa ikääntymistään. 46-vuotias mies korostaa jatkuvasti, miten hän näyttää nuorelta, esim. "Ajattelen kuitenkin olevani kuin Peter Pan, aina jollain tavalla nuori", "Kun laitan lippiksen päähän, se on 10 vuoden nuorennusleikkaus" ja "Harrastukset pitävät nuorekkaana. Olen samoissa voimissa kuin 20-vuotiaana, minulla vain on harmaat hiukset.”
Ja tuo mies on kyllä komea, mutta näyttää tasan ikäiseltään. Eikä siinä ole mitään vikaa. Kumpa vain miehetkin ymmärtäisivät oman vanhenemisensa.
Kommentit (71)
Haha. Oma mies samanlainen. Täyttää kohta 50 ja omasta mielestään näyttää 30 vuotiaalta.. no ei näytä vaikka komea onkin. Nuorekas on kyllä. Kun tapasimme, arvelin hänen olevan n. 43-45 ja ikä hänellä silloin 46 :D hän ajatteli että ikänsä tuli minulle suurena yllätyksenä. Hän on 13v vanhempi joten ajatteli kai minun luulleen olevani tekemisissä ikäiseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies näyttää mielestäni 10 vuotta vanhemmalta kuin tässä sanotaan. Olisiko ex-malli hiukan pyöristänyt ikäänsä.
Olen muuten yksillä treffeillä törmännyt tähän. Olen itse alle 30-vuotias ja mies sanoi olevansa 32-vuotias, mutta myönsi ekoilla treffeillä olevansa 34-vuotias.
Ei tullut toisia treffejä, mikä oli sääli, koska hän oli ulkoisesti hyvin miellyttävän näköinen, eikä oikea ikä olisi todellakaan ollut mikään este, mutta tuo valehtelu...
Miehelle kävi hyvä tsägä, kun ei sotkeutunut sinuun. Jos on nuttura noin tiukalla jo tuossa iässä, ei se tiedä hyvää parisuhteelle. Luultavasti olet nipottava ja nalkuttava/knotrolloiva tapaus. Joten ei kiitos.
Naiset on niin rehellisiä parisuhteessa.
Jos tuo nainen olisi todennut, että valehtelu ei haitannut koska mies oli niin komea, syytettäisiin pinnalliseksi.
Ei ole suurta valehtelua tuo. Itsekin joskus jopa unohdin iästäni pari vuotta. Tosin yläkanttiin.
Itseasiassa se on söpöä tuossa jutussa . Pari vuotta sinne tänne ei merkkaa, eikä varsinkaan kerro rehellisyydestä mitään oleellista.
Häh? Siis unohdit että et olekaan niin vanha kuin mitä väitit olevasi? Tuostakin tulee kyllä aika epäilyttävä vaikutelma.
Huono ilmaukseni. Tarkoitin, että olenkin nuorempi kuin mitä väitin. Ulkonäkö ei liittynyt tähän, vaan hajamielisyyteni. Ehkä se on pahempi juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies näyttää mielestäni 10 vuotta vanhemmalta kuin tässä sanotaan. Olisiko ex-malli hiukan pyöristänyt ikäänsä.
Olen muuten yksillä treffeillä törmännyt tähän. Olen itse alle 30-vuotias ja mies sanoi olevansa 32-vuotias, mutta myönsi ekoilla treffeillä olevansa 34-vuotias.
Ei tullut toisia treffejä, mikä oli sääli, koska hän oli ulkoisesti hyvin miellyttävän näköinen, eikä oikea ikä olisi todellakaan ollut mikään este, mutta tuo valehtelu...
Miehelle kävi hyvä tsägä, kun ei sotkeutunut sinuun. Jos on nuttura noin tiukalla jo tuossa iässä, ei se tiedä hyvää parisuhteelle. Luultavasti olet nipottava ja nalkuttava/knotrolloiva tapaus. Joten ei kiitos.
Naiset on niin rehellisiä parisuhteessa.
Jos tuo nainen olisi todennut, että valehtelu ei haitannut koska mies oli niin komea, syytettäisiin pinnalliseksi.
Ei ole suurta valehtelua tuo. Itsekin joskus jopa unohdin iästäni pari vuotta. Tosin yläkanttiin.
Itseasiassa se on söpöä tuossa jutussa . Pari vuotta sinne tänne ei merkkaa, eikä varsinkaan kerro rehellisyydestä mitään oleellista.
Häh? Siis unohdit että et olekaan niin vanha kuin mitä väitit olevasi? Tuostakin tulee kyllä aika epäilyttävä vaikutelma.
Huono ilmaukseni. Tarkoitin, että olenkin nuorempi kuin mitä väitin. Ulkonäkö ei liittynyt tähän, vaan hajamielisyyteni. Ehkä se on pahempi juttu?
Kyllä mä häpeäisin, jos väittäisin olevani vaikka 36 vaikken ole vielä 35-synttäreitäkään ohittanut. Jos deitti sekoilisi tolleen niin miettisin onko se jossain aineissa vai voiko olla vaan niin hermona tai ajatuksissaan, että sanoo eri numeron jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe juttua enkä kuvia. Onko toi Kimmo Alma Medialla töissä, että tiedän, kuka se näistä kuvahaun tyypeistä on?
Tämä: https://www.almamedia.fi/brandstudio/wp-content/uploads/sites/15/2020/0…
Kiitos. Juuri se, joksi arvelinkin. Hänestä löytyi muitakin tuoreita kuvia, eikä hän tosiaankaan näytä erityisen nuorelta. Sanoisin vähintään 45-vuotiaaksi ulkonäön perusteella.
Joo, ihan ikäiseltään näyttää tämä Kimmo. Plussaa hoikkuus tietenkin. Itse olen samanikäinen naisihminen ja olen pitänyt itseäni vanhannäköisenä, mutta kyllä me Kimmon kanssa vajaa viiskymppisiltä näytetään molemmat.
En ymmärrä miksi miesten "pitäisi tajuta oma ikänsä".
Jos miehet eivät ole tietoisia omasta ulkonäöstään niin sehän on ihan vaan kivaa. En minä ainakaan haluaisi olla kuin naiset, että pakonomaisesti koko ajan ajattelisin miltä näytän. Olisi yksi stressinaihe vielä lisää.
Niin, mitenkäs se sanonta menee.. Suuret ajattelija puhuvat ideoista, keskiverto ajattelijat tapahtumista ja vajaaälyiset ihmisistä (ja ulkonäöstä).. Jotenkin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kerran treffeillä, joilla deittikumppani väitti iäkseen 30. Olin hieman ihmeissäni, koska satuin tietämään yhteisten tuttujen kautta täysin varmasti miehen olevan 34. Kaiken huipuksi hän ei todellakaan ollut nuoremman näköinen, vaan päinvastoin hiukset jo harmaantuivat, oli ryppyjä, silmäpussit jne. Luulin häntä ensitapaamisellamme pitkälti yli 40-vuotiaaksi. Kaiken lisäksi kuulin jälkikäteen hänen väittäneen toiselle tutullemme olevansa 28. Todella huvittava tapaus siis... Myöhemmin kyllä paljastui muutenkin patologiseksi valehtelijaksi ja aivan täydeksi sekopääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kerran treffeillä, joilla deittikumppani väitti iäkseen 30. Olin hieman ihmeissäni, koska satuin tietämään yhteisten tuttujen kautta täysin varmasti miehen olevan 34. Kaiken huipuksi hän ei todellakaan ollut nuoremman näköinen, vaan päinvastoin hiukset jo harmaantuivat, oli ryppyjä, silmäpussit jne. Luulin häntä ensitapaamisellamme pitkälti yli 40-vuotiaaksi. Kaiken lisäksi kuulin jälkikäteen hänen väittäneen toiselle tutullemme olevansa 28. Todella huvittava tapaus siis... Myöhemmin kyllä paljastui muutenkin patologiseksi valehtelijaksi ja aivan täydeksi sekopääksi.
Ja kyseessä siis mieshenkilö, yllätys yllätys.
Naiset nyt yleensä ikääntyy paljon huonommin.
Naiset keskittää energiansa ulkonäköön, ulkonäköön ja ulkonäköön. Voivottelua, komplekseja, hoitoja ja leikkauksia.
Mies käy suihkussa, lähtee ovesta ulos ja elää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen tosi nipottava ja nalkuttava, kun en tykkää valehtelusta :D Sittenhän sullekin on ok, jos joku valehtelee sut isäksi.
No olipa nyt emävale, kun peräti kaksi vuotta nuoremmaksi väitti itsensä :D. Lisäksi vielä tunnusti pienen huijauksen ja se oli sitten siinä. Voi näitä tyttösiä. Mutta elämä opettaa :D Prinssiä valkean ratsun selässä saa odottaa lopun elämäänsä :D kaikissa kun on joku vika :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe juttua enkä kuvia. Onko toi Kimmo Alma Medialla töissä, että tiedän, kuka se näistä kuvahaun tyypeistä on?
Apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen tosi nipottava ja nalkuttava, kun en tykkää valehtelusta :D Sittenhän sullekin on ok, jos joku valehtelee sut isäksi.
No olipa nyt emävale, kun peräti kaksi vuotta nuoremmaksi väitti itsensä :D. Lisäksi vielä tunnusti pienen huijauksen ja se oli sitten siinä. Voi näitä tyttösiä. Mutta elämä opettaa :D Prinssiä valkean ratsun selässä saa odottaa lopun elämäänsä :D kaikissa kun on joku vika :D
Vaimo: "Miltä näytän tässä mekossa?"
Entinen rehellinen mies: "Lihavammalta, kuin oletkaan!"
Vaimo: "?!###%%!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Juuri se, joksi arvelinkin. Hänestä löytyi muitakin tuoreita kuvia, eikä hän tosiaankaan näytä erityisen nuorelta. Sanoisin vähintään 45-vuotiaaksi ulkonäön perusteella.
Joo, ihan ikäiseltään näyttää tämä Kimmo. Plussaa hoikkuus tietenkin. Itse olen samanikäinen naisihminen ja olen pitänyt itseäni vanhannäköisenä, mutta kyllä me Kimmon kanssa vajaa viiskymppisiltä näytetään molemmat.
Miten tuon ikäinen voi jo olla noin h a r m a a.
Vierailija kirjoitti:
Naiset keskittää energiansa ulkonäköön, ulkonäköön ja ulkonäköön. Voivottelua, komplekseja, hoitoja ja leikkauksia.
Mies käy suihkussa, lähtee ovesta ulos ja elää!
Niitä harmittaa miesten rentous. Pitäisi olla samanlainen takakireä nipo joka asiassa. Tuo kireyden kulttuuri on viimevuosina saanut huomattavan jalansijan naisten elämisessä.
Ei ihme mielenterveyspalvelujen suurkulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon ikäinen voi jo olla noin h a r m a a.
Tässä muuan harmaahapsi: Nicolai Cleve Broch
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se outoa valehdella heti ensimmäisellä tapaamisella. Ei ole viimeinen valhe, kuka hullu tuollaisen kanssa haluaa elää?
En ymmärrä miksi joku viitsii valehdella painosta, pituudesta tai iästä. Jotkut ovst myös valehdelleet harrastuksista. Itse jätän valehtelijat heti. Jos valehtelee jo perusasioissa, niin miten sitten suuremmat asiat?
Miehet ovat valehdelleet esim liikunnallisuudestaan. Se on paljastunut jo ihan kävelylenkillä. En halua mitään sohvaperunaa. Etsiköön kaltaisensa! Turha yrittää huijata meitä liikunnallisia.
Sekin aika tuli, kun ruokakaupassa ei kysytä enää minulta papereita. Mulla esimerkiksi naamakarvat kasva, tai kasvaa mutta karvojen välissä on puoli senttiä.
Olen pitänyt itseäni nuoremman näköisenä, mutta nykyisin 95% kassojen mielestä olen yli 30 vuotiaan näköinen.
Toki jos kassatkin alkaa olla 2000 luvulla syntyneitä niin kyllähän -88 syntynyt saattaa vaikuttaa hyvinkin ikääntyneeltä.
Missähän vaiheessa alkaa toivoa että.joku niitä kysyisi? Olen itse pitänyt epämiehekkäänä "siloposkisuuttani", monet kaveripiiristä kasvattaneet vahvan parran ja hiusrajatkin ovat nousseet.
M88
Miehet ei alkaisi ulkonäkönsä vuoksi paineistamaan itseään. Naisille on opetettu että vanha on charmikas ja nainen uskoo. Miehellä ei ole hätää. Naisia kampitetaan ulkonäköasioilla.