Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä HS:n artikkeli todistaa, miten täydellisesti miehet ovat sokeita omalle ulkonäölleen ja iälleen.

Vierailija
22.10.2020 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000006675424.html

Jutussa kerrotaan siis hiusten harmaantumisesta, ja siinä on haastateltu kahta naista ja yhtä miestä. Toinen haastateltu nainen myöntää vanhentuneen ulkonäkönsä, toinen nainen on yhä nuoren näköinen harmaista huolimatta. Mies sen sijaan ei näytä tajuavan omaa ikääntymistään. 46-vuotias mies korostaa jatkuvasti, miten hän näyttää nuorelta, esim. "Ajattelen kuitenkin olevani kuin Peter Pan, aina jollain tavalla nuori", "Kun laitan lippiksen päähän, se on 10 vuoden nuorennusleikkaus" ja "Harrastukset pitävät nuorekkaana. Olen samoissa voimissa kuin 20-vuotiaana, minulla vain on harmaat hiukset.”

Ja tuo mies on kyllä komea, mutta näyttää tasan ikäiseltään. Eikä siinä ole mitään vikaa. Kumpa vain miehetkin ymmärtäisivät oman vanhenemisensa.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tajua. Miehillä on hyvä itsetunto itseään kohtaan. Naiset ovat niitä itsekriittisiä.

Miehet ajattelevat aina olevansa helmiä puolisoina vaikka olisivat miten huonoja kumppaneita.

Vierailija
2/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseltään näyttää: kaljuuntuva, silmäpussit, otsarypyt. Ei tuota kukaan luule 10 vuotta nuoremmaksi kuin vahvassa päihtyneessä tilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies näyttää mielestäni 10 vuotta vanhemmalta kuin tässä sanotaan. Olisiko ex-malli hiukan pyöristänyt ikäänsä.

Vierailija
4/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet myös saavat enemmän palkkaa koska oikeasti luottavat enemmän itseensä. Turkittu juttu ja sama ilmiö.

Vierailija
5/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on parta, joka peittää pahimmat suurypyt. Naisilla sellaiset mummosuut jo hyvin nuorena.

Vierailija
6/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"HS:n artikkeli todistaa"

XD

Ihan varmaan

Vierailija
7/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on parta, joka peittää pahimmat suurypyt. Naisilla sellaiset mummosuut jo hyvin nuorena.

Hyvä huomio. Jos parta ajettaisiin pois, niin voisi paljastua melkoiset rypyt.

2

Vierailija
8/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä outo peili kotona: He kuvittelevat olevansa 20v nuoremman näköisiä ja 20kg. laihempia. Naisten peili näyttää totuuden. Siksi ikääntyneet ukot jahtaavat puolta nuorempia naisia. Ostakaa ukkelit se oikea peili.

Vierailija
9/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kas kummaa, taas maksullinen juttu. Painuhan siitä.

Vierailija
10/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies näyttää mielestäni 10 vuotta vanhemmalta kuin tässä sanotaan. Olisiko ex-malli hiukan pyöristänyt ikäänsä.

Olen muuten yksillä treffeillä törmännyt tähän. Olen itse alle 30-vuotias ja mies sanoi olevansa 32-vuotias, mutta myönsi ekoilla treffeillä olevansa 34-vuotias. 

Ei tullut toisia treffejä, mikä oli sääli, koska hän oli ulkoisesti hyvin miellyttävän näköinen, eikä oikea ikä olisi todellakaan ollut mikään este, mutta tuo valehtelu...

Vierailija
11/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä outo peili kotona: He kuvittelevat olevansa 20v nuoremman näköisiä ja 20kg. laihempia. Naisten peili näyttää totuuden. Siksi ikääntyneet ukot jahtaavat puolta nuorempia naisia. Ostakaa ukkelit se oikea peili.

Niin, kun ne naiset ei itse jahtaa ketään niin helppohan siinä on louskutella. Jos jotain pitää jahdata näin miehenä, niin tottakai se on nuori kaunis nainen.

Vierailija
12/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa!

Vierailija
13/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä. Alkaa ahdistaa välillä, että olenko mä yhtä vanhan näköinen, kun 10-20 vuotta vanhat miehet vilkuilee.

Vierailija
14/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Alkaa ahdistaa välillä, että olenko mä yhtä vanhan näköinen, kun 10-20 vuotta vanhat miehet vilkuilee.

Siis vanhemmat.... Kuin itse olen. Ja uskon, että arvioin miesten iän suht nappiin koska harvalla kolmekymppisellä on harmaata tukkaa ja kovin kauas pakenevaa hiusrajaa.

Vierailija
15/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille ikipojille on mamma iskostanut jo pienestä, kuinka erinomaisia he on 🤮

Vierailija
16/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan yksinkertaisesti välitä koko ulkonäkökysymyksestä.

Simple as that

M43

Vierailija
17/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehillä testosteroni ja opitut tavat saavat kuvittelemaan itsemme ikuisesti nuoriksi :D Ja hyvä niin. Koska jos peilailemme itseämme joka päivä tietyn iän ylitettyämme liian kriittisesti, kuinka meillä muna seisoisi naisemme edessä enää? Jos vain hokisimme itsellemme "hemmetti kun olen vanha, olen vanha".

Vierailija
18/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuneiden hiusten pitohan on varsinainen humble brag, jos muuten on teetetty naamalle erilaisia pientoimenpiteitä 5x vuosi ja otsankohotus otettu jollain pitemmällä lomalla salaa...

Vierailija
19/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun ne naiset ei itse jahtaa ketään niin helppohan siinä on louskutella. Jos jotain pitää jahdata näin miehenä, niin tottakai se on nuori kaunis nainen.

Ei tarvitse jahdata. Pitää ottaa saa lähestyä katse ja siitä se lähtee.

Vierailija
20/71 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän sitten jahdatkoon nuoria kaunottaria. Kunhan tajuaisivat olla valittamatta pakeista ja kisinkkuudestaan nämä äijät.