Onko tämä Putouksen viimeinen kausi?
Mitä luulet? Vai jatkuuko toisilla näyttelijöillä, ehkä jopa eri juontajallakin ( ja floppaa)?
Kommentit (22)
No ainakin uudistus näyttelijöihin tekisi hyvää. Alkaa olla niin väsyneitä hahmoja ja väkisin väännettyjä juttuja. Tuntuu että itse näyttelijätkin vaan naureskelevat omalle typeryydelleen ja tajuavat että hahmot ovat surkeita.
En tajua miksi lopettaisi, katsojia todistetusti riittää, varmasti vielä ensi vuonnakin. :)
Vatasen voisi vaihtaa, ei osaa täysillä antautua rooleihinsa toisin kuin Krista, Armi ja aku
1.4 miljoonaa katsojaa. Ei ole viimeinen kausi.
Oikeasti, mikä siinä on niin hauskaa? En ole todellakaan mikään hieno pieru, katselen televisiosta suunnilleen mitä sieltä tulee. Putousta en silti ymmärrä ollenkaan. Minä näen väkisinväännettyä riehumista ja huonoa dialogia. Mitä te jotka sitä katsotte näette?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:34"]Oikeasti, mikä siinä on niin hauskaa? En ole todellakaan mikään hieno pieru, katselen televisiosta suunnilleen mitä sieltä tulee. Putousta en silti ymmärrä ollenkaan. Minä näen väkisinväännettyä riehumista ja huonoa dialogia. Mitä te jotka sitä katsotte näette?
[/quote]
Katso juutuupista vanhoja putous-kausia niin saatat yllättyä. Esim vuotta 2012.
Toivottavasti on viimeinen niin tuollakin ohjelmapaikalla tulisi ehkä jotain katsottavaakin ohjelmaa....siis todella surkea ohjelma.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:34"]Oikeasti, mikä siinä on niin hauskaa? En ole todellakaan mikään hieno pieru, katselen televisiosta suunnilleen mitä sieltä tulee. Putousta en silti ymmärrä ollenkaan. Minä näen väkisinväännettyä riehumista ja huonoa dialogia. Mitä te jotka sitä katsotte näette?
[/quote]
[/quote]
Aivan yhtä surkeaa oli meno silloinkin niin turha niitä sieltäkään on katsoa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:39"]
[/quote]
[/quote]
Aivan yhtä surkeaa oli meno silloinkin niin turha niitä sieltäkään on katsoa.
[/quote]
No valivali mene sitten muualle siitä angstaamasta
Toivon että jatkuu. Keskitalven piristys.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:34"]
Oikeasti, mikä siinä on niin hauskaa? En ole todellakaan mikään hieno pieru, katselen televisiosta suunnilleen mitä sieltä tulee. Putousta en silti ymmärrä ollenkaan. Minä näen väkisinväännettyä riehumista ja huonoa dialogia. Mitä te jotka sitä katsotte näette?
[/quote]
Tilannekomiikka on yleensä mun sydäntä lähellä. Näin esimerkkinä.
Sketseistä en niin hirveästi välitä. Mutta en lähde myöskään mollaamaan toisten mieltymyksiä. En mäkään ole koskaan ymmärtänyt esim. kummeleita mutta saahan muut siitä tykätä. miksi se minua kaivelisi.
Mä en jaksa ymmärtää sitä että ihminen valittaa jostain tv-paskasta josta ei pidä mutta silti sitä pitää ilmeisesti katsoa? Eiköhän sieltä tuu jokasen makuun jotakin ja antaa muiden sitten nauttia vaikka siitä putouksesta. Tää on tätä av-mamman peruselämää selkeesti. "En kato koska on paska mutta silti jostain syystä osaan sitä paskaa kattomatta arvostella"
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:27"]Miks pitäisi flopata, muuttua tai loppua? .[/quote]
En kyllä sanonut, että pitäisi. Kyselin vain miltä muista tuntuu. Laitoin tuon flopata- sanan siihen siksi, koska viittaisin sillä mahdolliseen uuteen juontajaan ts. illan isäntään vai mitä nimikettä nyt siinä käytetäänkin. Jaakko Saariluoma on niin hyvä ja ainoa oikea siihen tehtävään minun mielestäni, etten voi mitenkään kuvitella ketään toista hänen tilalleen niin, että ohjelma vielä toimisi.
Saa kai tällaisista keskustella....
ap
Miks nuo näyttelijät eivät vaihdu? Ennenhän oli melkein joka kausi uusia tyyppejä?
Mihin esim. se "Ime parsaa" jätkä katos? Jotain vaihtelua näyttelijöihin välillä.
Kuustosen hahmotkin alkaa oleen jo niin samanlaisia. Aina joku pikkulapsimainen hölöttäjä.
Ei, vaan Kuudes tuotantokausi tulee syksyllä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:16"]
Ei, vaan Kuudes tuotantokausi tulee syksyllä.
[/quote]
Myös vaihtuu kaikki näyttelijät
Toivottavasti on! Jo niin nähty juttu.
Alkaa olla jo aika väsynyttä. Ei jaksa enää naurattaa hahmot ja sketsit, joten mitenköhän ne keksii vielä ensi vuonna jotain naurettavaa.
Meillä katsoo koko perhe. Ihan paras ohjelma!
Miks pitäisi flopata, muuttua tai loppua? Musta tuntuu että tää on samanlainen hitti kuin joku Napakymppi, jota perheet kokoontuvat yhdessä katsomaan aina lauantai-iltaisin. Sama ideahan se siinäkin oli kaikki ne vuodet... Yhdistää kivasti meitä suomalaisia juntteja! =) ...Paitsi tietysti teitä, jotka ootte niin paljon jalompia ihmisiä ettekä katso sellaista sontaa televisiosta, kritisoitte vaan...