Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika 4,5 vuotta: "Äiti mä en haluu kuolla"

Vierailija
27.01.2014 |

Mitä olette vastanneet?? Juuri ennen nukahtamistaan kyseli tuollaisia. Vastasin että kaikista meistä tulee joskus vanhoja ja sitten kuolemme, mutta poika vaan hätääntyi, että hän ei halua koskaan kuolla, ei kai mummo kuole kun on jo vanha jne. Nukahti pian sen jälkeen, mutta mua toi jäi vaivaamaan. Mitä te olette kuolemasta kertoneet, millä lohduttaneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu taivaasta tai vastaavasta. Sielun jatkamisesta eteenpäin. Vaikka et uskoisikaan. Muistan itse kun mietin samoja lapsena ja vanhempi olisi auttanut, jos olisi sanonut sen, mitä halusin kuulla. Ei kuten oma vanhempani, joka sanoi, että kuoleman jälkeen on ikuisesti olematon...  

Vierailija
2/4 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keksinyt mitään hyvää lohdutusta, kun en ole uskovainen. Olen vastannut tuohon sanomalla, että niin, kaikki kuolevat, mutta se on vasta sitten tooosi tooosi vanhana ja että on hyvin harvinaista, että kuolisi nuorena. (Tuon loppukaneetin joudun aina lisäämään siksi, että viisivuotiaan kuolemasta kyselijäni pikkuveli kuoli muutamavuosi sitten.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman salaisuuden eteen joutuu jokainen ihminen kerran ja jokaista se askarruttaa ainakin hiukan. Kuoleman tajuamisen aiheuttamalta tuskalta ei ole mahdolista suojella ketään, se on osa ihmisyyttä.

Vierailija
4/4 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva tuossa iässä haluaakaan.