Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaverisuhde vaikeutunut koska en tule toimeen kaverin siskon kanssa

Vierailija
27.01.2014 |

oltiin ennen kaikki kolmestaan keskenään ihan hyvää pataa, mutta myöhemmin kaverin isosiskon kanssa meni sukset vähän ristiin koska sanoin suoria mielipiteitä kun niitä kerran kysyttiin ... en ole koskaan pitänyt  tämän miesystävästä eikä siitä pidä kukaan muukaan. Tilanne on sinänsä vaikea koska tavallaan tämä iskosiskokin haluaisi jollain tasolla viettää aikaa kanssani ja on mukana pikkusiskonsa kanssa meidän tapaamisissa mutta on aina vaisu ja hiljainen ja ei koskaan puhu mulle suoraan. tilanne on toisinaan suorastaan kiusallinen ja sitten vaan toivon nykyään että isosiskoa ei olisi mukana ollenkaan. tämän isosiskon kaverit ovat pikkuhiljaa myös jättänyt yhteydenpidon koska tämän mies on yrittänyt vuorollaan iskeä heidät kaikki, on rivo suustaan ja ei näytä koskaan kasvavan aikuiseksi. ryyppää arkisin ja sairaslomalla aina kännissä. en vaan jaksanut sellaista välttelyä ja hiljaista irrottautumista vaan sanoin kerran tälle isosiskolle mitä mieltä siitä miehestä olen ja miksi en kestä sen käytöstä. tuloksena oli verinen loukkaantuminen. nyt on muka välit korjaantuneet mutta vain nimellisesti. kaverini ei sano tilanteeseen juuta eikä jaata. yrittää vaan ujuttaa isosiskoaan joka paikkaan mukaan vaikka kaikki ovat kiusaantuneita. tilanne on tietysti vaikea myös siksi koska kyse on sisaruksista eikä pelkästään kaveriporukasta. ehkä ei sitten koskaan oltu keskenään tarpeeksi läheisiä koska asioista ei näköjään pysty enää puhumaan..onko muilla tämänkaltaisia ongelmia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kaverilles ettei hivuta sitä siskoansa mukaan koska se ei auta yhtään. Ite oon tosi läheinen mun siskon kaa mut sil on pari kaveria joista en tykkää ja en sit vaan hengaile sen kaa ku se hengailee niitten kavereitten kaa, ei kaikki vaan tykkää toisistansa.

Vierailija
2/2 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivuttakaa se isosisko jonkun miehen petiin. Tai ainakin hommaatte sinkkumiehen porukkaan joka alkaa piirittämään tätä isosiskoa niin ehkä se tajuaa että miehiä tässä maailmassa riittää ja jättää sen nykyisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla