voisko joku kiltti neuvoo miten kananmuna paistetaa
ätini tulee seitsemältä töistä ja haluisin laittaa sille jotai syötävää. t.neea
Kommentit (14)
Pistät pannun levylle, levy päälle ja öljyä ja muna pannulle.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:56"]
Pistät pannun levylle, levy päälle ja öljyä ja muna pannulle.
[/quote]
Täällä toinen jatkaa...siis riko se muna siihen pannulle :) Mä paistan kyllä voissa... :)
ja nelonen vielä jatkaa..
Minkä ikäinen olet? Ole varovainen sitten sen hellan ja kuuman levyn kanssa!!
mä oon 9. mä yritin rikkoo kananmunaa mut siihen putos ne kuoret tää toka varmaan onnistuu ja sit teen äitille sämpylän. t.neea
Riko se kananmuna ensin johonkin kuppiin. Jos menee kuoria, voit ottaa lusikalla varovasti pois.
Jos osaa etsiä tälläisen keskustelupalstan ja sinne kirjoitella, niin osaa myös kananmunan paistaa. Toisekseen 9 vuotiaat eivät kirjoita nimeään koskaan viestin loppuun. Ovat kännykkä viesti aikakaudelta, jolloin viestin loppuun ei nimeään kirjoiteta. Me vanhemmat saatetaan kirjoittaakin, kun ollaan kirjeissä niin totuttu.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:18"]
Jos osaa etsiä tälläisen keskustelupalstan ja sinne kirjoitella, niin osaa myös kananmunan paistaa. Toisekseen 9 vuotiaat eivät kirjoita nimeään koskaan viestin loppuun. Ovat kännykkä viesti aikakaudelta, jolloin viestin loppuun ei nimeään kirjoiteta. Me vanhemmat saatetaan kirjoittaakin, kun ollaan kirjeissä niin totuttu.
[/quote]
Mä uskon, että ap kysyy tosissaan, mutta on vanhempi. Miksipä en neuvoisi.
Mua lähinnä pelottaa että 9v ikäiset olisi tällä palstalla, kun katsoo miten sairaita juttuja täällä on päivä toisensa jälkeen. Pitääkin lisätä vauva.fi blokattujen sivustojen listalle kotikoneella, kun vielä muistaa.
Jos 9-vuotias ei osaa paistaa kananmunaa, on kasvatuksessa mennyt jokin pahasti pieleen...
Riko muna ensin johonkin kulhoon (ota pois kuoret, jos niitä eksyy joukkoon). Laita paistinpannu liedelle ja liesi päälle. Pannulle joko pieni loraus ruokaöljyä tai voita. Sitten raaka muna pannulle. Ripottele päälle pikkuisen suolaa (ja mustapippuria). Hyvää ruokahalua! :)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:09"]
Riko muna ensin johonkin kulhoon (ota pois kuoret, jos niitä eksyy joukkoon). Laita paistinpannu liedelle ja liesi päälle. Pannulle joko pieni loraus ruokaöljyä tai voita. Sitten raaka muna pannulle. Ripottele päälle pikkuisen suolaa (ja mustapippuria). Hyvää ruokahalua! :)
[/quote]
Niin ja tärkein unohtui, eli muistaa sammuttaa hella heti kokkailun jälkeen.
Eikö kukaan käske kääntää sitä kananmunaa?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:11"]
Eikö kukaan käske kääntää sitä kananmunaa?
[/quote]
Miksi se pitäisi kääntää ja pilata paistettu muna, yök?
No älä kannanmunnaa sille tee..