Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan provosoida ystäviä epämuodikkaalla sisustuksellani. Muita samanlaisia?

Vierailija
27.01.2014 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 04:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:00"]

voisin kuvitella meneväni vaikka stokkalle oransseissa huopatossuissa ja violeteissa toppahousuissa ja ihan pokkana seurata, moniko pyörtyilee järkytyksestä:)

[/quote]

Kyllä on ahtaasti ajattelevat piirit... oletko koskaan kulkenut Lontoossa tai vaikka Birminghamissa? Siellä joka neljäs on niitä "epämuodikkaasti" pukeutuvia. On aina ollut.

[/quote]

Tahtoo Birhimghamiin!

Vierailija
2/21 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 07:30"]

Kiva kun muitakin reippaita vastarannan kiiskiä täällä! Huvittaa se tietynlaisten ihmisten hämmentynyt ja sitruunan syöny hymy, kun eivät tiedä mitä ajattelisivat, kun menee vaikka kuomat jalassa ja tavispipo päässä trendikkääseen sisustusliikkeeseen kysymään hyvinkin trendikkäitä juttuja. Et miten toi juntti voi tällasesta tietää? Varmaan poistavat ne trendikkäät jutut äkkiä valikoimasta,,ettei tule junttiryntäys. Hihhih.

[/quote]

hih, sielunsiskoni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:22"]

Ymmärrän ap ehkä sun pointin. Onko sulla ystävinä sellaisia imagotietoisia hienoperseitä, jotka nyrpistelee nenäänsä "rahvaanomaisille" ja "moukkamaisille" asioille? Mulla on nimittäin yks tuttu joka aina muistaa korostaa omaa hyvää ja kultivoitunutta makuaan KAIKEN suhteen ja lyttää siinä sivussa kaikkien muiden mieltymykset. Mun vastareaktio tähän on, että aina hänen seurassaan oikein korostan "moukkamaisuuttani" eli esimerkiksi liioitellusti hehkutan, miten hyvä sarja salkkarit on tms. Hauska aina katsella kun sen naama vääntyy niin, että ihan kuin olisi kilon sitruunoita syönyt.

Tuli vaan mieleen. :D

[/quote]

Juuri tätä tarkoitan. Ihan kiusallanikin pidän ne matkamuistot kirjahyllyssä.

ap 

Vierailija
4/21 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:23"]

Ymmärrän ap ehkä sun pointin. Onko sulla ystävinä sellaisia imagotietoisia hienoperseitä, jotka nyrpistelee nenäänsä "rahvaanomaisille" ja "moukkamaisille" asioille?

[/quote]

Jälleen kerran täytyy ihmetellä, miksi av-mammoilla on niin paljon ystäviä joista ajattelevat näin ikävästi.

[/quote]

ei elämä ole niin vakavaa.

ap

Vierailija
5/21 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap ehkä sun pointin. Onko sulla ystävinä sellaisia imagotietoisia hienoperseitä, jotka nyrpistelee nenäänsä "rahvaanomaisille" ja "moukkamaisille" asioille? Mulla on nimittäin yks tuttu joka aina muistaa korostaa omaa hyvää ja kultivoitunutta makuaan KAIKEN suhteen ja lyttää siinä sivussa kaikkien muiden mieltymykset. Mun vastareaktio tähän on, että aina hänen seurassaan oikein korostan "moukkamaisuuttani" eli esimerkiksi liioitellusti hehkutan, miten hyvä sarja salkkarit on tms. Hauska aina katsella kun sen naama vääntyy niin, että ihan kuin olisi kilon sitruunoita syönyt.

[/quote]

voisin kuvitella meneväni vaikka stokkalle oransseissa huopatossuissa ja violeteissa toppahousuissa ja ihan pokkana seurata, moniko pyörtyilee järkytyksestä:)

Vierailija
6/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Minä sisustan juuri niin kuin haluan ihan provosoimatta. Tosin exä olisi halunnut valkoista ja selkeää joten lähtikin litomaan ja löysi naisen jonka kanssa voi ostaa satasen tyynyjä.

Vierailija
7/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään sisustaa ajatellen "ystäviä"! Vieraita käy muutaman kerran vuodessa, itse katselen kotiani joka päivä.

Vierailija
8/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mää oman kotini sisustaisin jotakuta muuta varten?

Vierailija
9/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan ettet oo hetken päästä muodin aallon harjalla "epä"muodikkaalla sisustuksellas.. :D 

Vierailija
10/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko hipsteri? Millainen olis just nyt tosi ironinen sisustus? Sellaista ysärihenkistä kirsikkaviilua? Isoja viuhkoja seinillä? Tuliaisnukkeja Kanariansaarilta? Tyhjiä kaljatölkkejä koriste-esineinä?

Vierailija
11/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis hauskaa, jos joku provosoituis mun sisustusratkaisuista, mutta mun kavereilla on kaikilla ihan valtavan huono maku, eikä ne sisusta asuntojaan juuri ollenkaan, joten ei ole ihan mahdollista tällä porukalla. Niillä, joilla on hyvä maku, on melko samanlainen maku mun kanssa, joten emme provosoidu toistemme ratkaisuista. 

Vierailija
12/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:08"]

Musta olis hauskaa, jos joku provosoituis mun sisustusratkaisuista, mutta mun kavereilla on kaikilla ihan valtavan huono maku, eikä ne sisusta asuntojaan juuri ollenkaan, joten ei ole ihan mahdollista tällä porukalla. Niillä, joilla on hyvä maku, on melko samanlainen maku mun kanssa, joten emme provosoidu toistemme ratkaisuista. 

[/quote]

TAI sitten niillä ei olekaan huono maku, vaan ne tietoisesti provosoi sua sisustuksellaan?

Vierailija
13/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että mun kaverini tajuaisivat provosoitua mun kodistani, ne vain ajatelisivat että se on mun makuni. En pukeudukaan niin kuin he, eivätkä vaikuta vähääkään provosoituneilta siitä.

Menisi ihan haaskiin.

Vierailija
14/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mäkin tykkään tehdä tätä :D

Vierailija
16/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap ehkä sun pointin. Onko sulla ystävinä sellaisia imagotietoisia hienoperseitä, jotka nyrpistelee nenäänsä "rahvaanomaisille" ja "moukkamaisille" asioille?

[/quote]

Jälleen kerran täytyy ihmetellä, miksi av-mammoilla on niin paljon ystäviä joista ajattelevat näin ikävästi.

Vierailija
17/21 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/21 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:00"]

[/quote]

Kyllä on ahtaasti ajattelevat piirit... oletko koskaan kulkenut Lontoossa tai vaikka Birminghamissa? Siellä joka neljäs on niitä "epämuodikkaasti" pukeutuvia. On aina ollut.

Vierailija
19/21 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn Stockalla ties missä pieruverkkareissa. Ei ole kukaan vielä pyörtynyt.

Vierailija
20/21 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:22"]

[/quote]

Mäkin tykkään tehdä tätä :D

[/quote]

Tunnustan myös tekeväni tätä :D Etenkin ruuan suhteen. Ystäväni syö vähähiilarisesti ja jaksaa aina jauhaa siitä kuinka minä pilaan itseni leivän kaltaisella "höttöruualla". Hän päivittää monta kertaa päivässä favebookiin ruuistaan kuvia: "Vähän proteiinilättyjä täs" yms! Itse päivitän sitten kuvan hamppariateriasta.. :D