Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko varattu mies tehdä mielestänne näin?

Vierailija
27.01.2014 |

Eräs mies on tekstaillut mulle usein. On kehunut ulkonäköäni kauniiksi ja pientä melko viatonta flirttiä on ollut ilmassa. Eilen nähtiin hänen luonaan. Hän oli leiponut mulle jotain pientä. Tutustuttiin, juteltiin, flirttailtiin, mutta mitään ei kuitenkaan tapahtunut... Tänään näin facebookista että mies seurustelee? Kuulemma ei ole mikään vakava suhde vielä... Mutta silti, voiko varattu mies näin tapailla muita naisia? Mun mielestä aika outoa käytöstä...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avautua hieman tän miehen ajatuksenjuoksusta kun ollaan nyt vähän puhuttu asioista... Flirtti on ollut siis tän tyylistä "Millon mä tuun hakemaan kaunottaren tänne tänään?" ;) Eli aika viatonta, mutta silti... Facebookissa on sen naisen nimi kenen kanssa seurustelee... Nainen oli kuulemma painostanu vaihtamaan facestatuksen. Miehen puolelta suhde ei ole vielä vakava kuulemma, tutustumisasteella...

Mies sanoi mulle aika suoraan että häntä ei olisi haitannut jos meidän välillä olis tapahtunut jotain. Ei pidä kuulemma seurustelua ylipäätään niin vakavana asiana. Avioliitto on sitten eri juttu, pyhä ja vakava asia. Ja sanoi myös suoraan, että jos sattuisi löytämään jonkun naisen jonka kanssa kemiat kohtaa paremmin, niin olisi valmis jättämään nykyisen naisensa... No, oli ainaki rehellinen. Monikohan mies ajattelee mielessään samaa, mutta ei sano sitä ääneen. Tälläsiäkö nää nykyajan miehet sitten on? En olis oikeesti ikinä uskonu meihestä mitään tällasta.. Oli harvinaisen kohtelias, kiltti ja hyvätapainen mies nimittäin....

Ap

Vierailija
2/21 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan ap sanon, että ole varovainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli se miehen seurustelusuhde millä tasolla tahansa, niin ainakin hän uskottelee sille naiselle, että seurustelevat, vaikka itse kattelee parempaa. Eli epärehellistä touhua. Ei kukaan voi pakottaa toista laittamaan facebookiin seurustelustatusta, jos ei halua. Kyllä se mies seurustelee ja pettää tyttöystäväänsä sun kanssa. Ylipäänsä tollanen, että pitää sitä naista niin kauan, kunnes löytää paremman, on pöyristyttävää. Pitäisi olla munaa jättää se nainen, jos ei kerran kiinnosta ja katsella sitten uusia.

Jos ei pidä seurustelua vakavana asiana, niin mites sitten, jos te päädytte seurustelemaan? EIkö sekään ole vakavaa? Pettää saa, kunhan ei ole naimisissa? Jos mies pettää jo seurusteluaikana, ei se siitä papin aamenella muutu.

Vierailija
4/21 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enhän mä nyt tuon miehen kanssa kyllä alkais millekään... Sanoin suoraan että varattuihin en koske, mutta kavereita voidaan toki olla... Ties kuinka monen naisen kanssa säätää ties mitä naisystävänsä selän takana. Enkä usko että mies minunkaan kanssa kovin tosissaan oli. Ei kai mies nyt niin tyhmä voi olla että puhuu tuollasia seurustelemisesta jos haluais mun kanssa jotain vakavampaa? Joo, tekis mieli laittaa sille naiselle jotain viestiä facebookissa... Sais mies tuntea omissa nahoissaan että epärehellisyydellä ei pitkälle pötkitä....

Ap

Vierailija
5/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tekisin noin, jos minulla olisi tyttöystävä ja joku toinen nainen suostuisi tulemaan luokseni.

M29

Vierailija
6/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi kiinnostunu siitä toisesta, niin pitää kahta naista pyörittää.

Vierailija
7/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi. 

Vierailija
8/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit miettiä siltäkin kantilta, että haluatko todella kehittää suhdetta miehen kanssa joka toimii noin.

Vierailija
9/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ku itseäs syyttää jos jatkat suhdetta miehen kanssa.

Vierailija
10/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tehdä mitä vain.

Mutta jos jo facebookissa on tieto siitä, että on jonkinlaisessa parisuhteessa, se ainakin yleensä tarkoittaa sitä, että kyseessä on muukin kuin parit treffit.

Ja siinä tapauksessa noin toisen naisen kanssa käyttäytyvä mies on Sika.

Vierailija
11/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toihan kuulostaa ihan kaveri-jutulta?

Leipoi jotain pientä ja kutsui luokseen maistamaan. Eikö kaverit tee noin? Vai onko tässä joku juttu, että jos toinen on mies ja toinen nainen niin ei voi olla kavereita? 

Vierailija
12/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän mielestään seurustelee SINUN kanssasi :)

Vierailija
13/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:55"]Siis toihan kuulostaa ihan kaveri-jutulta?

Leipoi jotain pientä ja kutsui luokseen maistamaan. Eikö kaverit tee noin? Vai onko tässä joku juttu, että jos toinen on mies ja toinen nainen niin ei voi olla kavereita? 

[/quote]

Ai että sitä flirttaillaan kavereiden kanssa :-o

On sulla kaverit..

Vierailija
14/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Voivat toki. Tulisitko meille maistamaan piparia?

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:55"]

Siis toihan kuulostaa ihan kaveri-jutulta?

[/quote]

Vierailija
15/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kattoisin mihin suuntaan menee, jos kiinnostusta puolin ja toisin, mutta mä nyt olenkin tällanen naispuolinen sika.

Vierailija
16/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:57"]

On sulla kaverit..

[/quote]

Joo no toi flirtti on aika laaja käsite. 

Moni varmaan kokee normaalin relaxed läpän heiton flirttinä jos toinen on mies ja toinen nainen. Jos molemmat olisivat samaa sukupuolta niin kaikki tajuais, että toihan on vaan tollasta. 

Vierailija
17/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies ei voi toimia näin. Meille naisillehan tämä on sallittua. Ainakin minä lopetan rinnakkaiset suhteet vasta, kun minulla on sormus sormessa sellaiselta mieheltä, jonka kanssa uskon meneväni ihan varmasti naimisiin.

Vierailija
18/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:57"]

On sulla kaverit..

[/quote]

Joo no toi flirtti on aika laaja käsite. 

Moni varmaan kokee normaalin relaxed läpän heiton flirttinä jos toinen on mies ja toinen nainen. Jos molemmat olisivat samaa sukupuolta niin kaikki tajuais, että toihan on vaan tollasta. 

[/quote]

Mä voin heittää töissä jollekin asentajalle jotain kaksimielistä läppää, joka voidaan tulkita myös flirtiksi. Lähtien näistä perinteisistä "voisitko painaa kakkoseen?", kun menee hissiin.

Mutta kavereiden kanssa? No en. Se olisi jotenkin omituista.

Vierailija
19/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia miehiäkin on jotka tapailee naista emätin suhteeseen ja naista anaaliseen suhteeseen...

Tuli vain mieleen vähän ot.

Vierailija
20/21 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuten sanottu, ei ole vakavasuhde, ei sillon tarttee olla tapailematta muita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme