Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi Räty reppanaa kun sen elämä tuhottiin ja maine pilattiin

Vierailija
27.01.2014 |

"AKT:n entinen puheenjohtaja Timo Räty tuomittiin sakkorangaistukseen työsuojelurikoksesta ja pahoinpitelystä Hilkka Ahteen kiusaamistapauksessa.

- Tämä on kovin surullista ja kovin raskasta. Sama kuin olisi lukenut, että elinkautinen. Yhden ihmisen elämä on täydellisesti tuhottu, maine on pilattu. Tämä on Timon elämän synkin päivä, elinkautinen, josta ei vapaudu koskaan, Lampela sanoo.

Rätyä itseään Lampela kuvailee äärimmäisen syvälliseksi, rauhalliseksi ja miellyttäväksi ihmiseksi, joka on uhrannut koko elämän ay-toiminnalle.

- Syytön on teloitettu, Lampela sanoo".

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014012717978060_uu.shtml

On se kovaa kun elämä tuhotaan ja maine pilataan, vaikka ihminen ei ole ikinä mitään itse tehnyt.

"Käräjäoikeus huomauttaa, että Räty oli jatkanut menettelyään, vaikka lukuisat henkilöt olivat huomauttaneet hänelle asianmukaisen käyttäytymisen vaatimuksista. Rädyn oli käräjäoikeuden mukaan tullut myös havaita Ahteen terveydentilassa tapahtunut muutos, joka oli todistajien kertomin tavoin ulospäin nähtävissä.

"Räty oli tullut myös tietoiseksi työterveyshuollon yhteydenottopyynnöistä ja vaatimuksista asian selvittämiseksi, niiden johtamatta mihinkään toimenpiteisiin hänen puoleltaan. Räty oli edelleen suhtautunut välinpitämättömästi aluehallintoviranomaisen yhteydenottoihin. 

Viimeistään näiden perusteella Rädyn oli käräjäoikeuden tuomion mukaan tullut lainopillisen koulutuksen saaneena henkilönä ymmärtää, että tilanne on vakava ja edellyttää toimenpiteitä hänen taholtaan."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288646618342.html?pos=ok-nln

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kuvottaa ahteet, ihan koko perhe.

politiikka on perseestä.

sen siitä saa, kun palkkaa sairaanhoitajan vaimikäserouvaahdenyt onkaan koulutukseltaan, hoitamaan vieraita hommia.

Vierailija
2/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tollekin mulkulle, eikun ton mulkulle joku säälipillua antaa kun on niin kaltoinkohdeltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä kommenteista näkee taas palstan tason, taitaa olla paha kilpirauhasen vajaatoiminta joka mammalla

Vierailija
4/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rätyhän voisi nyt alkaa vaikka persujen eurovaaliehdokkaaksi. Siinä puolueessa ymmärretään miten vaikeaa on viher-punikki-femakkoiden uhriksi joutuneilla rehellisillä, suoraselkäisillä miehillä. Onhan siellä yksi raiskauksestakin tuomittu puolueessa ja sitten oli se tyrkkijäope. Hmm...oliks siellä ketään jolla ei olisi tuomiota?

Vierailija
5/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi Lampelakin vähän sekaisin, jos tuollaisia laukoo...

Räty on pilannut elämänsä ihan itse, jos se tästä nyt pilalle muka meni. Vuoden päästä kukaan ei muista tätä asiaa, hyvät veljet jeesaa.

Vierailija
6/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:14"]

Räty on pilannut elämänsä ihan itse, jos se tästä nyt pilalle muka meni. Vuoden päästä kukaan ei muista tätä asiaa, hyvät veljet jeesaa.

[/quote]

Nimenomaan Lampela on sekaisin, minkähänlainen pomo itse on, säälin työntekijöitä...

Vierailija
7/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:14"]

[/quote]

Nimenomaan Lampela on sekaisin, minkähänlainen pomo itse on, säälin työntekijöitä...

[/quote]

http://www.heikkilampela.fi/henkilot.html

niinpä :)

Vierailija
8/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:06"]

Rätyhän voisi nyt alkaa vaikka persujen eurovaaliehdokkaaksi. Siinä puolueessa ymmärretään miten vaikeaa on viher-punikki-femakkoiden uhriksi joutuneilla rehellisillä, suoraselkäisillä miehillä. ......

[/quote]

Iso peukku ja samaa mieltä.    

Vierailija
9/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:22"]

http://www.heikkilampela.fi/henkilot.html

niinpä :)

[/quote]

Hah hah! What a pimp!

Vierailija
10/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun palkkaa asianajajakseen eronneen keski-ikäisen ukkelin, joka leikkii piilosta Stockan joulukuusen oksien välissä melkein parikymmentä vuotta nuoremman blondin kanssa. Ei jaksanut Heikki keskittyä keissiin, kun oli tyttöystävä oli imaissut jo pathaat mehut pois. 

Vierailija
11/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räty sai varmaan ansionsa mukaan.

Ihmetyttää kyllä vaan tuo Rädyn perhekkin, isäntä syylinen ahdisteluun, emäntä ahdistelun kohteena, pojan huumehörhöilyt jne. ei ole helppoo ei.

Vierailija
12/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:46"]

Räty sai varmaan ansionsa mukaan.

Ihmetyttää kyllä vaan tuo Rädyn perhekkin, isäntä syylinen ahdisteluun, emäntä ahdistelun kohteena, pojan huumehörhöilyt jne. ei ole helppoo ei.

[/quote]

Mahdatko sotkea Rädyn ja Ahteen?

Vierailija
14/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luppana.

Vierailija
15/15 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, mutta kyllä minua ihmetyttää, miten yksi perhe on ehtinyt niin moneen mediapyöritykseen käpälöinnistä "nyt mä vedän kokaa nekkuun"-  hässäkkään, ja aina tuo perhe pulpahtaa kuitenkin pinnalle kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tyhmempi alkaa jo vähän miettiä, miten voi olla että samoilla ihmisillä on aina niin paljon ristiriitoja muiden kanssa, ihan koko ajan.