Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyyköhän kukaan edes vastaamaan tähän.. (khao lak)

Vierailija
27.01.2014 |

Phuketti on kaupunkimainen ja khao lak kylä mutta miten pieni paikka tuo sitten on? Paljonko ruokapaikkoja, joku livebaari siellä vissiin on, onko muita vastaavia? Mites markkinat ja muuten shoppailu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google street view.

Vierailija
2/4 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

muutama vuosi sitten oltiin khao lakissa kaksi viikkoa. Olin siellä lasten kanssa, ravintoloita oli, ruokaa tarjolla jne. Kauppoja ja hoitoloita oli runsaasti. livebaaria en kyllä muista enkä muutoinkaan baarimeininkiin kiinnittänyt huomiota. Ei ehkä aikuisten bilepaikka, mutta rauhalliseen lomailuun sopi hyvin. Pari ostosreissua tehtiin phuketin suuntaan, mutta kyllä paikallisestikin ostokset onistui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

muutama vuosi sitten oltiin khao lakissa kaksi viikkoa. Olin siellä lasten kanssa, ravintoloita oli, ruokaa tarjolla jne. Kauppoja ja hoitoloita oli runsaasti. livebaaria en kyllä muista enkä muutoinkaan baarimeininkiin kiinnittänyt huomiota. Ei ehkä aikuisten bilepaikka, mutta rauhalliseen lomailuun sopi hyvin. Pari ostosreissua tehtiin phuketin suuntaan, mutta kyllä paikallisestikin ostokset onistui

Vierailija
4/4 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi anteeksi. Ihmettelen välillä, miksi jotkut lähettää vastaustaan moneen kertaan, mutta sitten teinkin itse niin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan