raskaustestin tulkintaa
Olen tehnyt kaksi pregcheckin raskaustesti liuskaa ja molempiin saanut plussa viivan kohdalle erikoiset värjäymät, jotka alkavat testin reunasta ja päätyvät plussa viivan kohdalle. Yritän laittaa kuvaa tähän, jospa onnistuisin. Menkat myöhässä neljä päivää, rinnat kipeät... Kovasti olisi tervetullut, mutta nuo erikoiset tulokset ihmetyttää. Selvästi värilliset on kuitenkin ja näkee aivan selvästi. Niin ja nuo "viivat" ilmestyi tikkuun heti ja on siinä edelleen. En tiedä saako kuvasta niin hyvin selvää mutta yritetään. Pitää ostaa vielä lisää testejä ja testailla, mutta nyt kun mökillä ollaan niin muutamaan päivään se ei onnistu. Miten tuon voisi tulkita? Kellään ollut samanlaista?
Kommentit (44)
Ei tuossa ole mitään tulkittavaa. Jos testiviivat eivät ole niillä kohdin kuin paketissa hyvin selkein kuvin esitetään, testi on joko väärin tehty tai negatiivinen. Tässä tapauksessa veikkaan jälkimmäistä. Positiivisesta tuloksesta ei voi erehtyä. Negatiivista testiä ei saa millään ihmelampulla valaisemalla positiiviseksi.
Digitestin mukaan RASKAANA! Nyt jo ehkä uskallan hehkuttaa. Jes. Tällanen fiilis mulla oli alusta saakka. En halunnut uskoa noita kommentteja, että tuo negatiivinen on, kun en koskaan ollut noihin mitään viivoja saanut ja kun noihin liuskoihin selvästi värilliset "viivat" tuli, vaikkakin suttuiset. (kuvassa ei niin selkeät kun livenä) Nyt kai se on jo uskottava et totta se on. Voi tätä onnellisuuden määrää. Ihan onnenkyyneleet tulee :') -Ap
Onnea ap! Oli kivaa olla väärässä ;) t, eräs joka taisi väittää tuota ekaa testia negatiiviseksi
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:00"]
Onnea ap! Oli kivaa olla väärässä ;) t, eräs joka taisi väittää tuota ekaa testia negatiiviseksi
[/quote]
Hih, kiitos! ;)
tein juuri uuden testin ja nyt näyttää puhasta negaa...
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:12"]http://aijaa.com/tuK6ED haamu vai viivanpaikka :s
[/quote]
No tuossa on kyllä puhdas negatiivinen.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:12"]
http://aijaa.com/tuK6ED haamu vai viivanpaikka :s
[/quote]
Positiivinen minusta. Heikko, mutta silti..=)
Häh? Miksi mä en näe tuossa yhtään mitään?
Minäkin olen toisen viivan näkevinäni, niin haalea että katoaa kun siihen tarkentaa katseen. Sain itse samanlaisen viikkio ennen kun kuukautisten piti alkaa ja positiivinenhan se oli :) (ja ennenkun joku tulee ulisemaan, testasin lääkkeen takia. Jäi ottamatta)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:31"]Minäkin olen toisen viivan näkevinäni, niin haalea että katoaa kun siihen tarkentaa katseen. Sain itse samanlaisen viikkio ennen kun kuukautisten piti alkaa ja positiivinenhan se oli :) (ja ennenkun joku tulee ulisemaan, testasin lääkkeen takia. Jäi ottamatta)
[/quote]
Mullakin tuli haamuja (eli positiivisia kp 23/26), mutta kyllä sain niihin kuvatessakin sen haamun mukaan. Tuossa en vaan näe yhtään viivaa tai viican paikkaa kontrolliviivan lisäksi.
3 alle kouluikäisen yh, jalkaleikkaus edessä. Miten saan hoidettua lapset päivähoitoon ja eskariin ? Nuorin vielä kotona. Minkälaista apua saatavilla?
Aika epäselvä. Periaatteessa saattaa olla. Ensin meinasin sanoa että nega mutta nyt en osaa sanoa.
en näe viivassa väriä,joten sanoisin että viivanpaikka näkyy,eli nega. Näkyykö siinä punaista ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 12:57"]
Mulla on tullut vastaava värjäymä, negatiivisessa. Silloin tuo nega oli toivottukin, kun oli vaan keskenmenon jälkeinen tsekki.
[/quote]
Okei. Lisää testailemallahan tämä selviää. Saankin testin tehtyä jo tänään, tuossa hetken päästä, kun miehelle tuli muuta menoa kaupungin suuntaan niin saan testin pian käsiini. :) -Ap