Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaustestin tulkintaa

Vierailija
27.01.2014 |

http://aijaa.com/SDDMKh

Olen tehnyt kaksi pregcheckin raskaustesti liuskaa ja molempiin saanut plussa viivan kohdalle erikoiset värjäymät, jotka alkavat testin reunasta ja päätyvät plussa viivan kohdalle. Yritän laittaa kuvaa tähän, jospa onnistuisin. Menkat myöhässä neljä päivää, rinnat kipeät... Kovasti olisi tervetullut, mutta nuo erikoiset tulokset ihmetyttää. Selvästi värilliset on kuitenkin ja näkee aivan selvästi. Niin ja nuo "viivat" ilmestyi tikkuun heti ja on siinä edelleen. En tiedä saako kuvasta niin hyvin selvää mutta yritetään. Pitää ostaa vielä lisää testejä ja testailla, mutta nyt kun mökillä ollaan niin muutamaan päivään se ei onnistu. Miten tuon voisi tulkita? Kellään ollut samanlaista?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä niin epätarkka kuva etten saa mitään tolkkua...

Vierailija
2/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuosta saa mitään selvää. Itselläni kävi joskus samalla lailla tuollaisen pikkuliuskan kanssa, plussaviivan kohdalle tuli jotain epämääräistä värjäytymää ja en ollut raskaana. Odota muutama päivä rauhassa siellä mökillä ja tee vaikka Apteekin oma testi aamupissasta, jos kuukautiset eivät ole ehtineet alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kuva on huono. En valitettavasti tähän hätään parempaa saanut :/ -ap

Vierailija
4/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin tän myös toiselle palstalle, siellä ovat ihmiset saaneet selvää kuvasta ja monella on juuri kyseiseen testiin näin tullut kun raskaana on ollut. Jännää.

Vierailija
5/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi epäselvä plussa ku nyt rupesin tätä odottaa. Mullaki oli tissit ihan pirun kipeet ja menkat ei tullu. Käviki ilmi et ootan kaksosia. Toinen tosin tuli kerkes kesken tulla.

Vierailija
6/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:17"]Mulla oli tosi epäselvä plussa ku nyt rupesin tätä odottaa. Mullaki oli tissit ihan pirun kipeet ja menkat ei tullu. Käviki ilmi et ootan kaksosia. Toinen tosin tuli kerkes kesken tulla.

[/quote]

Millainen plussa sulle tuli? Oliko pregcheck testi vai joku muu? Onnellista odotusta! :)

Vierailija
7/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:17"]Mulla oli tosi epäselvä plussa ku nyt rupesin tätä odottaa. Mullaki oli tissit ihan pirun kipeet ja menkat ei tullu. Käviki ilmi et ootan kaksosia. Toinen tosin tuli kerkes kesken tulla.

[/quote]

Millainen plussa sulle tuli? Oliko pregcheck testi vai joku muu? Onnellista odotusta! :)

[/quote]

Ihan perus apteekin puikkotestin. Se oli hirveen haalee ja vähä suttunen se toinen viiva.

Vierailija
8/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:17"]Mulla oli tosi epäselvä plussa ku nyt rupesin tätä odottaa. Mullaki oli tissit ihan pirun kipeet ja menkat ei tullu. Käviki ilmi et ootan kaksosia. Toinen tosin tuli kerkes kesken tulla.

[/quote]

[/quote]

Ihan perus apteekin puikkotestin. Se oli hirveen haalee ja vähä suttunen se toinen viiva.

[/quote]

Ok. Tuossa mun viivassa väriä on sen verran, et haaleaks en sanois, mutta suttuinen se on. Ei suora viiva niinkuin tuo kontrolliviiva on. Ja tosiaan kahteen testiin tuli samallalailla.

Vierailija
9/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega. Tulee se viivanpaikka näkyviin. Jos on plussa sen huomaa kyllä kahdesta SELKEÄSTÄ punaisesta viivasta. Huoh. Terv. Kaksi lasta noilla räikeästi plussanneena.

Vierailija
10/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivat tuli heti kun tikut kastoin. Viivanpaikassa ei ole väriä? Nuo viivat on saman väriset kuin kontrolliviiva. Olen näitä testejä tehnyt aiemminkin ja mitään en ole saanut näkyviin. Edes sitä viivanpaikkaa.

Vierailija
11/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hirveesti testistä, miten näkyy. Kahden lapsen kohdalla olen tuollasella halppis liuskatestillä saanu tosi epäselvän haamuviivan ja ihmeellisiä värjäymiä, ja samana päivänä paremmalla testillä selvän plussan.

Vierailija
12/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääon niin jännittävää! :D hirveästi tekis mieli lähteä apteekkiin hakemaan kunnon testi, mutta tätä välimatkaa on täältä apteekkiin niin paljon et huomiseen on odotettava. Toivottavasti sieltä plussa pärähtää. Miehen mielestä noissa testeissä ei ole mitään epäselvää kun värilliset viivat tuli, vaikkakin viivat on suttuiset. Ohjeissakin kun sanotaan että viivojen paksuus voi vaihdella ja värillinen viiva meinaa positiivista tulosta. Huhhuh. Nyt peukut pystyyn :D -ap

Vierailija
13/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalta näyttäis, koska väriä ei jää kun kontrolliviivaan jos on nega. Onnea! :)

Vierailija
14/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja suosittelen hakemaan apteekista clearblue digital-testin. Ei jää ainakaan epäselväksi ja onhan se aika hienoa kun hetken odottelun jälkeen siihen ruudulle pärähtää se paljon odotettu "raskaana" ja hetken päästä viikot ;) Terveisin muistan vielä nuo tunnelmat huhtikuulta!

-14

Vierailija
15/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Toivon niiiiiiiin paljon et toi plussa olis. Pettymys on niin suuri jos ei olekaan :( tätä on kauan yritetty ja toivottu. Koskaan en ole saanut minkäänlaisia viivoja näkyviib ja menkatkin tulleet aina melkein kellon tarkasti. Nyt jo viidettä päivää myöhässä, eikä merkkiäkään menkoista. Ja nuo viivat! Iik :D ostan kyllä juurikin tuon digitestin!

Vierailija
16/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut aina negassa tonne kauas kontrolliviivasta tuo värjäymä. Plussaviiva on lähempänä, enkä itse ainakaan nähnyt siinä kohtaa mitään kuvassa. :(

Vierailija
17/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:49"]Mulla on tullut aina negassa tonne kauas kontrolliviivasta tuo värjäymä. Plussaviiva on lähempänä, enkä itse ainakaan nähnyt siinä kohtaa mitään kuvassa. :(

[/quote]

Se värjäytymä tulee tuonne kontrolliviivan lähelle saakka. Kuvassa ei tosiaan huomaakaan sitä..

Vierailija
18/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:49"]Mulla on tullut aina negassa tonne kauas kontrolliviivasta tuo värjäymä. Plussaviiva on lähempänä, enkä itse ainakaan nähnyt siinä kohtaa mitään kuvassa. :(

[/quote]

Se värjäytymä tulee tuonne kontrolliviivan lähelle saakka. Kuvassa ei tosiaan huomaakaan sitä..

[/quote]

Noh pidän plussapeukkuja! :) Mulla vaan on ollut negassa aina vähän värjäymiä ympäri testialuetta (pieniä siis) :D

Vierailija
19/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:49"]Mulla on tullut aina negassa tonne kauas kontrolliviivasta tuo värjäymä. Plussaviiva on lähempänä, enkä itse ainakaan nähnyt siinä kohtaa mitään kuvassa. :(

[/quote]

[/quote]

Noh pidän plussapeukkuja! :) Mulla vaan on ollut negassa aina vähän värjäymiä ympäri testialuetta (pieniä siis) :D

[/quote]

Mä yritän olla innostumatta ennen kun pääsen digin tekemään :) mut kiitti peukutuksista! :D

Vierailija
20/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut vastaava värjäymä, negatiivisessa. Silloin tuo nega oli toivottukin, kun oli vaan keskenmenon jälkeinen tsekki.