Mitä nämä alkoholistit ovat, jotka eivät edes lennolla osaa olla juomatta? Ja ottavat vielä rauhoittavia päälle
Mies hajotti vessan Vietnamin-lennolla, kootut selitykset:
Kommentit (6)
Miten niin ei voi *edes* lennolla olla juomatta? Lento on ainoa kulkuväline, jolla minäkin otan alkoholillisen ruokajuoman. Tekee lennosta mukavamman ja vähemmän pelottavan. Enempää ei kannata ottaa, luulen että ohut ilma johtaa siihen, että alkoholin vaikutus on suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei voi *edes* lennolla olla juomatta? Lento on ainoa kulkuväline, jolla minäkin otan alkoholillisen ruokajuoman. Tekee lennosta mukavamman ja vähemmän pelottavan. Enempää ei kannata ottaa, luulen että ohut ilma johtaa siihen, että alkoholin vaikutus on suurempi.
Niin siis lentoKONE on ainoa kulkuväline, jossa juon alkoholia :D
Karjaluokan lentojen tulisi todellakin olla alkoholittomat. Eihän bussissakaan saa ryypiskellä taikka junassa muualla kuin ravintelivaunussa, jota siis lennoilla vastaisi tässä tapauksessa bisnesluokka. Perusteena lentoturvallisuus ja matkustusviihtyvyys.
Mutta rahakysymyshän tuo vain on lentoyhtiöille: viinasta saa rahaa, joten sitä sitten tuputetaan matkustajille, vaikka maailmassa on paljon ihmisiä joille viina on lähes täysin njet.
Satuin kerran näkemään lennolla aika pahasta lentopelosta kärsineen matkustajan. Kun lähtö lähestyi, hän vapisi koko kehollaan ja oksennus oli todella lähellä. Oli käsittääkseni täysin selvin päin, mutta tuli mieleen että moni voi yrittää saada tuota pelkoa turrutettua alkoholillakin.
Mikä tossa on niin ihmeellistä? Mä käyn vessassa vetäsee subua nokkaan.
En voi ymmärtää ihmisiä, jotka lentokentällä ottavat drinkkiä ja jatkavat lentokoneessa samaan malliin.