Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mutta selkävaivainen

Vierailija
22.10.2020 |

Joten kotityöt jäisi mulle ja myös seksi ei suju muuten kuin että hommat jää mulle. Lapsenkin nostelu kää mulle. En mä tätä tilannut ja jatkuu vaan

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on jättää, selkäkipuinen sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kiinnostais tietää et mikä selkävika kyseessä

Vierailija
4/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy. Varsin monenlaisia kotitöitä voi tehdä myös selkävaivaisena. Jos ei nyt aivan vuoteenomana ole.

Vierailija
5/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä välittömästi se sika. Jätä se sika kaksi kertaa vähintään. Näytä sialle sian paikka.

Vierailija
6/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen selkävaivainen nainen ( skolioosi) ja jos mut sen takia jätetään, niin olkoon sitten niin. Vaivalleni en mitään mahda, kiero mikä kiero.

Vierailija
7/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on jättää. Huonoa seksiä ja siivoustyöt päälle, miten sellaista jaksaa.

Vierailija
8/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysongelmia voi olla monenlaisia. Sinulla täysi oikeus jättää miehesi, mutta jos on karmaan uskominen, niin se lisää omaa alttiuttasi mm. reumaan.

Vierailija
9/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi, älä ota vaivaista miestä, joudut vielä omahoitajaksi. Yhtä helvettiä!

Vierailija
10/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvii miestä, mopinvarren voi työntää pimppiin.

Vierailija
11/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjesta, kontakteista ja askareista vetäytyminen selkäkipuun vedoten ennustaa tulevaisuuden kannalta huonoa.

Vierailija
12/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen selkävaivaista. Hän jumppaa päivittäin ainakin puoli tuntia. Välillä on hyviä päiviä ja toisinaan huonompia. Seksiä harrastetaan vain hyvinä päivinä. Kerran kovan seksin jälkeen joutui seuraavavna päivänä hakemaan kortisonipiikin tai vastaavan, kun selkä meni ihan jumiin. Ei ole helppoa elämää.

Ja hänellä käy kylläkin siivooja. Nyt tekee etätöitä kotona seisaaltaan, kun on hommannut sellaisen erikoistyöpöydän. 

Vierailija
13/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tosi huono selkä. Hän käy sen takia säännöllisesti salilla 3 krt viikko. Sen takia pysyy kunnossa, tekee kotityöt, kantaa mun kantamukset, on paljon hyvää seksiä.

Vierailija
14/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista meistä tulee jossain vaiheessa selkävaivaisia... mutta tosiaan useimmat pystyvät silti jotain tekemään vaikka eivät olisi niin notkeita kuin nuorena.

Miten ap:n mies huolehtii selästään, liikkuuko ja jumppaako aktiivisesti?

Vierailija
15/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi paha selkäongelma, niin kyllähän tuo vaikeuttaa parisuhdetta. 

Vierailija
16/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on tosi huono selkä. Hän käy sen takia säännöllisesti salilla 3 krt viikko. Sen takia pysyy kunnossa, tekee kotityöt, kantaa mun kantamukset, on paljon hyvää seksiä.

Meilläkin hommat sujui ennen koronaa, kun selkävaivainen mies kävi paljon salilla. Nyt ei enää uskalla koronan pelossa ja selkä on taas säpäleinä, kohta parisuhdekin.

Vierailija
17/17 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivoille ei voi mitään mutta suhteen voi päättää.

Jos minulla olisi kipuja niin muuttaisin yksiöön ja ostaisin siivouksen viikoittain. Arkea pitää yrittää helpottaa niin että se ei stressaa liikaa ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi