Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastuin:-)

Vierailija
26.01.2014 |

Noin puoli vuotta sitten olin alamaissa..elämällä ei ollut suuntaa.mies haukkuu tyhmäksi ja idiootiksi.Kyllästyin...ajattelin että on oltava jotain muuta mulle! !Noh...sieltähän se netin viidakosta löytyi mies joka pisti pääni sekaisin ja tässä ditä nyt ollaan salasuhteessa:-) on kuin olisin herännyt eloon uudestaan...tää on ihan toinrn maailma..maailma jossa haluan elää...tiedän että on väärin.mutta jos edes kerran elämässä saan kunnon nautintoa väärää kautta niin otan sen riskin!

En aio erota koska lapsi sanoo "mä vihaan sua jos eroat"...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli pettäjähoro. Ei sua kukaan pakota valehtelemaan miehellesi.

Vierailija
2/2 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellas on epärealistinen kuva teidän suhteesta, ilmeisesti narsisti miehes on syöttäny sille pajunköyttä..meillä pikkusisko oli yällainen, kun vanhemmat eros..äitiä syytti kaikesta, vaikka isä oli alkkis. Minä vanhimpana lapsena, sekä pikkuveli saatiin mennentullen selkään ja oltiin äitin puolella..kun tää keskimmäinen oli takinkääntäjä ja aina isän suosiossa.

Onneks äiti otti eron tästä pokkuroijasta huolimatta...eipä sitten systeri kuitenkaan jääny isän kans asumaan, mutta katkera edelleen..no se on pieni hinta siitä, että kolmen muun ihmisen elämänlaatu parantu huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi