Mua ei kiinnosta yksikään mies
....tai niin mä luulin:-) oles asiakaspalvelussa ja päivisin käy noin 400 asiakasta joista suurin osa muehiä. Yritin jokaisesta löytää jotain mielenkiintoista. .mutta ei, ei vaan iske! mutta sitten eksyin internettiin ja tapasin miehen jolka saa mut punastumaan;-)
Kommentit (13)
Oletko tavannut häntä kasvotusten? Osaako saada aikaan saman reaktion ns. livenä?
Nähdään ensi kuussa:-) olen varautunut siihen että tunne ei välttämättä ole sama. Soitteli kerran ja silloinkin punastuin;-) ap
Minäkin ihastun netissä helposti, mutta en tule toimeen ns. oikeiden miesten kanssa lainkaan. Täysin sietämätöntä porukkaa, kiinnostus kuolee heti kun tavataan kasvotusten.
Naisten suosimat piirteet yleensä kohdistuvat luonteeseen (toisin kuin miehillä) eikä seksuaalisuuskaan tästä syystä ole niin synnynnäistä kuin miehillä. Naisiin yhtä helppo ihastua, joten olen alkanut harkita josko alkaisin tapailla sitten sellaista.
Ai naisen seksuaalisuus ei ole synnynnäistä? Rohkenen olla eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 09:39"]
Ai naisen seksuaalisuus ei ole synnynnäistä? Rohkenen olla eri mieltä.
[/quote]
Voisit aloittaa lukemalla tutkimuksia ja kuuntelemalla luentoja seksuaalisuudesta, sukupuolesta ja sosiobiologiasta.
Miehen biologinen tavoite on lisääntyä mahdollisimman monen naisen kanssa ja pistää geenit eteenpäin joka suuntaan. Tästä syystä miehet hyvin usein mieltyvät hedelmällisen näköisiin, terveisiin, symmetrisiin, leveälanteisiin ja rintaviin naisiin. Leveälanteiset tms naisellisen hedelmälliset henkilöt ovat usein naisia, joten miehen on vaikea ihastua mieheen.
Homous aiheuttaa sen, että mies saa ns. geenivirheen (vertaa vasenkätisyyteen, älä vammaisuuteen) jonka ansiosta hän kiinnostuu enemmän miehistä. Hän silti mieltyy miesten takamuksiin ja rintalihaksiin, joten kiinnostus pysyy fyysisenä.
Naiset taas painostavat jälkikasvun laatuun ja turvaamiseen, joten nainen etsii yleensä luotettavaa ja työlästä eikä komeaa ja isomunaista miestä.
Mutta luotettavuus ja työläys eivät ole miehille eksklusiivisia piirteitä, joten nainen voi ihastua naiseen yhtä lailla, ja tästä syystä naiselle seksuaalisuus on enemmänkin sosiaalinen konstrukti kuin joku pyhä kirja jonka mukaan pitäisi elää.
Lue Sex at dawn... Naisen oli ennen parempi harrastaa seksiä mahdollisimman monen kanssa jotta nämä kaikki sitten suojelisivat naista lapsen synnyttyä , koska se oli koko heimon lapsi :)
mulla sama. Yhdestä kiinnostuin, mutta hän ei kiinnostunut minusta. Ja edelleen hän pyörii mielessä. Muut miehet tekee ajoittain aloitteita, mutta ei vaan kiinnosta.
"Miehen biologinen tavoite on lisääntyä mahdollisimman monen naisen kanssa ja pistää geenit eteenpäin joka suuntaan. Tästä syystä miehet hyvin usein mieltyvät hedelmällisen näköisiin, terveisiin, symmetrisiin, leveälanteisiin ja rintaviin naisiin. Leveälanteiset tms naisellisen hedelmälliset henkilöt ovat usein naisia, joten miehen on vaikea ihastua mieheen."
Tähän törmää AINA! Ja siltikään miehet harvemmin niitä lapsia haluavat. Tokihan paljaalla tykkäävät vedellä, mutta lisääntyminen ei ole siinä tarkoitus, ainoastaan oma nautinto.
Tää on ihan hullua...mielenkiinto on molemminpuolista.pahoin pelkään että kaikki kuolee sitten kun mennään kahville.joten nyt otan kaiken ilon irti tästä tunteesta;-) ap
Naisten masentava miniseksuaalisuus pähkinänkuoressa.
-Mies 28v-
Mulla sama vika. En kiinnostu kenestäkään -.-