Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos sinusta sanoittaisiin näin

Vierailija
26.01.2014 |

Mies jonka tunnet juttelee ystäviensä kesken ja tulee maininneeksi sinut. Yksi ystävistä kysyy "Onko Kyllikki nätti/kaunis?" Mies vastaa "Mielipidekysymys." Häneltä kysytään, mitä mieltä hän on. Mies vastaa, että Kyllikki ei ole ruma, mutta ei absoluuttinen unelmanainenkaan.

Mitä ajattelisit? Onko mielestäsi negatiivinen asia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua?

Et ole sen mielestä kaunis muttet rumakaan. Sellainen, johon hän saisi tulemaan, mutta kännissä vois kestää. 

Vierailija
2/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi nyt ainakaan kauheen mairittelevalta tuntuis, kun on tottunu saamaan vaan positiivista huomiota, mutta toisaalta eipa se haukkunutkaan tai valehdellu joten.. yks lysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei absoluuttisia unelmanaisia taida olla muualla kuin unelmissa?

Vierailija
4/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi tietää, että onko Kyllikki ollut ihastuksissaan tähän mieheen vai ei?

Jos ei, niin hurlumhei. Hänellä on oikeus mielipiteeseen ja se siitä. Enpä ole niin nätti oikeestikaan. Tiedän.

Jos olisin ihastunut, niin sattuishan se. Ihan vitukseen. Siitä sitten urhein mielin eteenpäin ja kohti uusia mahdollisuuksia.

Vierailija
5/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja muutenkin tavasta ilmaista itseään. Tuohan on hänen mielipiteensä vain, ei mikään absoluuttinen totuus. Jos arvostaisin miestä arvostaisin myös hänen mielipidettään. Tosin yksikään arvostamani mies ei arvottaisi aikuisen naisen ulkonäköä tuolla tavoin. Teinimeininkiä. En siis juuri välittäisi miehen kommentista muutoin kuin pitäisin häntä itseään epäkypsänä.

Vierailija
6/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vararengas ja tyyny olisi suositeltava seksin aikana tai paperipussi.

reikä on reikä, itseasiassa olet väliaikainen ja kun pian ikääkin tulee vastaan niin äkkiä "miehesi" jättää sinua. Kuulostaa että hänellä on kauniita naisia ympärillä ja olet kakkonen. Eikä tarvi juosta hänen perässä.

Vierailija
7/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt mikään kohteliaisuus ollut. Mä olen tottunut saamaan ulkonäöstä kehuja, joten olisin tosi hämmentynyt tuollaisesta ja päättelisin, että ko.mies ei ainakaan ole minusta kiinnostunut.

Vierailija
8/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka tunnet? Jos mies ei olisi "minun mieheni" missään yhteydessä en kovin paljon välittäisi asiasta. Hänellä on oikeus mielipiteeseensä ja hänellä on se oikeus kaveriporukassa ilmaista. Jos itse olisin paikan päällä sen kuulemassa, niin että hän sen tietää, pitäisin häntä keskenkasvuisena moukkana.

"Minun mieheni" noin sanoessa se osoittaisi mielestäni suurta kunnioituksen puutetta olin paikalla tai en. Oletan että mieheni pitää minua viehättävänä myös muiden kuin ulkoisten seikkojen perusteella, eikä mollaa minua kavereidensakaan edessä.

Vierailija
9/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei mikään kauhean imarteleva kommentti, paremminkin voisi olla. Minä en ole mikään kaunotar ja en ole tottunut kehuihin. Olen juuri sellainen, jota tullaan baarissa sanomaan että et sä mikään kaunotar ole, mutta ihan jees. 

Joskus olisi kiva kuulla muuta - ja selvinpäin olevalta ihmiseltä.

Vierailija
10/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asia pitäisi varmaan paikkansa, mutta ei tuo nyt mahtavaa kuultavaa olisi. Tässä nyt taas ihmettelisin sitä, kuka ja miksi tuon keskustelun Kyllikille raportoi.

Vierailija
11/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieshän on törppö, mutta ei sillä kauneudestasi kysyneellä ystävällääkään ole ihan kaikki inkkarit kanootissa! Sille loukkaantuisin pahemmin!

Vierailija
12/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä oikein olette? siis ap ja tämä mies

Vierailija
13/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tarkoittaa sitä että mies ei pidä kauniina naista, yrittä'ä olla diblomaattinen

Vierailija
14/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus! Et ole tosissasi?

Vierailija
15/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo kuulostaa siltä, ettei siitä voi päätellä yhtään mitään. Korkeintaan sen, ettei tosiaan siitä unelmaulkonäöstä ole kyse tämän miehen mielestä. Muuten ihan epämääräistä löpinää.

Vierailija
16/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin, että taitaa mennä liitossa huonosti, kun ei jaksanut valehdella Kyllikin kauneudesta. Tai sitten vaan on rehellinen ystävilleen. Kaikki ei näytä missiltä, eikä kaikki pariudu vain ulkonäön perusteella.

Kukapa meistä ei olisi kertonut ystävilleen puolisostaan jotain ei niin ylistävää

Mitä pitäisi ajatella naisesta joka sanoo ystävilleen, ettei se nyt. mikään jätti ole, kun hänen kaverinsa kysyy onko miehellä iso?

Vierailija
17/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 09:05"]

No mieshän on törppö, mutta ei sillä kauneudestasi kysyneellä ystävällääkään ole ihan kaikki inkkarit kanootissa! Sille loukkaantuisin pahemmin!

[/quote]

Miksi loukkaannut? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä