G: Palstan pisin avoliitto?
Olisinko voittaja-ainesta: miehen kanssa yhdessä jo vuodesta 1997, mutta emme edes harkitse avioliittoa. Yhdessä asuminen riittää meille.
Löytyykö palstalta pidempään seurustelleita avopareja?
Kommentit (20)
Me ollaan asuttu yhdessä vuodesta 1998. Ja mentiin just kihloihin, naimisiin sitten syksyllä. Nyt vaan tuli sellainen olo tämän "harkinta-ajan" jälkeen, että pitäiskö sitten kuitenkin tempaista...
Emme edes harkitse = mies ei halua, ei kosi.
Yhdessä vuodesta 1993. En menisi miehen kanssa naimisiin, vaikka kosisikin. Ero varmaan pian edessä.
Itse olen naimisissa, mutta setäni on ollut kimpassa avovaimonsa kanssa ennen kuin minä synnyin ja olen 43 vuotias. Eli heillä on takana avoliittoa jotain 45 vuotta.
Lasteni mummi ja ukki eli exäni vanhemmat ovat myös olleet avoliitossa jo jostain 70-luvulta. En tiedä montako vuotta ennen exäni syntymää ovat olleet yhdessä, mutta ex syntynyt -78.
Mutta palstailevatko setä vaimoineen ja exän vanhemmat? Ap taitaa olla vielä johdossa tässä kisassa.
En osallistunutkaan kisaan, käsitin että ap ajaa takaa sitä että avoliittokin voi olla pitkä ja onnellinen. Mutta kisatkaa vapaasti, itselläni 9,5v avoliitto takana ja uuden mieheni kanssa haluan ehdottomasti naimisiin joten en ole tässä asiassa teidän kanssa kilpailemassakaan :)
t. Exän vanhemmat 70-luvulta avoliitossa
Minäe rosin pari vuotta sitten, mutta palstailin jo silloin. Lasketaanko minut mukaan? Aviossa ehdin olla tasan 20 vuotta. Sen päälle 1,5 vuotta seurustelua.
Sori, 11:sta on vielä rähmää silmissä. Eihän tässä avioliitosta puhuttu...
17v. avoa yhdessä, ja hyvin menee näinkin.
Vuodesta 1997 avoliitossa täälläkin :)
Yhdessa vuodesta 89 ju avioon 91!
20 v naimisissa, yhdessä vuodesta 1986.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 08:37"]
Itse olen naimisissa, mutta setäni on ollut kimpassa avovaimonsa kanssa ennen kuin minä synnyin ja olen 43 vuotias. Eli heillä on takana avoliittoa jotain 45 vuotta.
[/quote]
ketä kiinnostaa sun setäsi? Tuskin se usein palstailee täällä. En mäkään laita tänne mun vanhempia, jotka ovat olleet vielä pidempään naimisissa. Täysin epäoleellusta!
Avoliitossa vuodesta 1990, alusta alkaen selvää, että avioliittoa en halua. Mies on pari kertaa kysynyt, onko mieli muuttunut, mutta en näe tarpeelliseksi itselleni mennä naimisiin.
Entisen naapurini sisko on ollut yhdessä avomiehensä kanssa vuodesta -87. En ole nyt muutamaan vuoteen kuullut heistä siis sen jälkeen kun naapurini muutti pois, mutta eiköhän he ole edelleen yhdessä ellei jompikumpi ole kuollut.
Avoliitossa vuodesta 1993 lähtien, ja onnellisina, paranee vain vanhetessaan..
Yhdessä on oltu vapaaehtoisesti vuodesta 1998. Ei menty kärkeen, mutta johan tässä on yhdessä vanhettu jo kohta 16 vuotta.
Nokitamme vuodella. Seurustelumme alkoi vuonna 1996 ja yhdessä ollaan asuttu vuoden 1997 loppupuolelta. Onneksi tässä kisassa ei ole kuin voittajia. Keskimääräinen avioliiton pituuskin on kai jotakin alle 12 vuotta.