Pettymystä vain koko elämä nyt
Ahdistaa... Rakastunut yhteen mieheen, olen varattu, käydään pariterapiassa tämän takia, yksi kerta vasta takana. Tuntuu, ettei se toinen mies haihdu mielestä koskaan... Niin paljon tarpeita, jotka jääneet toteuttamatta. Saanko enää koskaan niitä toteuttaakaan. En sitä toistakaan saa, en jaksa selittää. Voisin periaatteessa saada, mutta en kumminkaan. Juuri tänä -isi- konditionaali siellä naureskelee mulle.
Kommentit (10)
No hemmetti, jos noin koville ottaa, niin älä roikota sitä miesparkaasi huonossa suhteessa vaan jätä se ja mene toteuttamaan itseäsi niiden -isien suhteen. Vai oliko rakastumisesi yksipuolista?
En eroa, koska meillä on lapsia, eikä lasten isäkään huono ihminen ole. Kuin kaveri vaan.
En sano syitä tälle konditionaalille.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:11"]
En eroa, koska meillä on lapsia, eikä lasten isäkään huono ihminen ole. Kuin kaveri vaan.
En sano syitä tälle konditionaalille.
[/quote]
Jaa, tämä oli näitä Facebook-tyyppisiä "on niin paha olla, mutta älkää kysykö miksi" -tarinoita.
Mies ei halua erota. Hänellä ei ole ongelmia, mulla on. Mies on hyvä mies.
Sanoin jo aloituksessa, että en tätä toistakaan saa, mutta en jaksa selittää miksi. Joskus voisi olla mahdollista. Kun oliskin että kyllä tai ei missään tapauksessa!!
Tai voin tietenkin päättää, että olkoot, ei missään tapauksessa, mutta juuri siihen en kykene.
Lapset ovat kyllä tietynlainen vankila. Aika vähän puhutaan siitä, miten lapset voivat tulla oman onnellisuuden tielle. lastenhan pitäisi ainakin äitimyytin mukaan olla juuri se juttu, josta nainen ammentaa onnellisuutensa. Eipä vain oikeasti mene niin. Paljon jää haaveita toteutumatta lasten hankkimisen takia.
Saanko lainata otsikkoasi? Tuli aivan loistava hittibiisi-idea mieleen!!
"Pettymystä vain on koko elämä nyt
Kun oon maailmaan yksin mä syntynyt
On pakko vain jaksaa, kun ei muutakaan voi
(uu-uuu, ei muutakaan voi)
On rakkaani kaukana, tää hetki surun toi
(uu-uuu, surun se toi)
Pettymystä vain on tää elämä nyt..."
Mikset eroa ja ala tavoitella tätä uutta rakkautta?