Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetehtyyn kehtoon patja?

24.07.2006 |

Heippa!

Meillä on vauvaa varten ihana itsetehty kehto, josta kuitenkin puuttuu vielä patja. Onko kenelläkään tietoa, mistä löytyisi n. 45x88 cm -kokoinen patja tai jonkinlaista sopivaa ainesta patjan tekoon? Prismasta en löytänyt valmiita sopivan kokoisia patjoja eikä Eurokankaassakaan ollut oikein tarpeeksi paksua pehmustetta. Minä kun en ole mikään käsityöihminen, niin on tällaiset " askartelut" aika vaikeita. :D

Ulpunen ja pötkö rv 33+4

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin kehtoon äitiyspakkauksen patja. Se ei ollut ihan oikean kokoinen. Jalkopää jäi vajaaksi, mutta eihän se haittaa.

Vierailija
2/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me laitettiin kehtoon äitiyspakkauksen patja:) Jalkopäästä jäi vähän vajaaksi, mutta se tuskin haittaa. Laittaa vaikka jotain nalleja sun muita sinne sitten " täytteeksi" .

T.Je_Ni 30+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ostettua metritavarana vaahtomuovia. Siitä sitten vaan leikkaa sopivan kokoisen palasen ja vaikka päällystää jollain kankaalla. En ole kyllä ihan varman, voi olla että sieltä saa valmiiksi päällystettynä.

Tipy

Vierailija
4/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Porvoossa ainakin on sellainen liike kuin Etola, josta saa

ostaa vaahtomuovia " mittatilauksena" . Ja löytyy eri kokoista tai siis paksuista vaahtomuovia. Jos siis löydät läheltä jonkin liikkeen, joka myy " kaikkea kumista ja muovista" , voisit sieltä kysellä. Tosin joudut sitten itse vielä sen patjan päällystämään, mutta sehän ei ole iso juttu!

Itse jouduin myös tekemään uuden patjan esikoista odottaessa, kun äiti oli löytänyt kirpparilta sellaisen ihanan rottinki-sängyn, jossa on verhokatos. Ja patjaa siinä ei ollut tietenkään mukana. Eikä valmista tietenkään löytynyt, kun sänky on ovaalin muotoinen...

Tuike ja vaavi rv 29+3