Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jumal**ta olla totta! Hormoonikierukka!

Vierailija
25.01.2014 |

Mulle laitettiin kyseinen kapistus 7kk sitten. Nyt sitten havahduin siihen, että tissit kasvaneet, naama kukkii, väsyttää eikä mitään vuotoja viimeiseen pariin kuukauteen.

En uskalla tehdä testiä. Onko kellään omakohtaista kokemusta Mirenasta? Voiko se tulla ulos huomaamatta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että toimii normaalisti. Puoli vuotta kestäneet alkuvuodot ohi ja nyt pääsit toivottavaan, menstruoimattomaan tilaan. Oletkohan syönyt vähän liikaa? Ruokahaluhan voi tosta kasvaa.

Vierailija
2/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vain sivuvaikutuksia? Minultakin jäi vuodot pois noin vajaa vuosi kierukan laittamisen jälkeen ja pientä aknea on aina välillä. Vuotojen poisjäämisestä on pari vuotta, ainakaan vielä en ole synnyttänyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko tulla ulos. Mutta minulla oli väärin asennettua eli ei ollut asettunut kohtuun. Mulla tuli normaalit kuukautiset tämän takia (sitä toki hieman ihmettelin). Sitten kuukautisia ei kuulunut ja raskaustesti oli positiivinen. Tutkimuksissa ilmeni että Mirena oli jossain johtimissa, ei suinkaan kohdussa. Ei muuta kuin aborttia tekemään.

Vierailija
4/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Kuukautiset loppuu ja noita turvotuksia ja finninaamoja tulee ja menee. Et todellakaan ole raskaana, vaan kierukka toimii kuten pitää.

Vierailija
5/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ruokahalu kasvaa Mirenalla ja se aiheuttaa tissien kasvua ja näppylöitä. Vuotojen pitääkin jäädä pois.

Toki voit olla raskaanakin, tee testi.

Vierailija
6/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Toivottavasti olette oikeassa. Ehkä tämä lämmönnousu on pelkkää flunssaa ja tissikipu kierukan sivuvaikutus.

Mitään pahoinvointejakaan ei ole ollut, jota mulla on kaikissa raskauksissa ollut. Kylläpä ehdin pelästyä. :D

Ap

Vierailija
7/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lisää ruokahaluja?

Loppuuko tuo sitten koskaan, vaan aina vaan jatkuu nälän tunne?

Mulla ollut nyt n. vuoden ja olen kyllä lihonut, en osannut yhdistää H-kierukkaan, vaan luulin vaan olevani jostakin muusta syystä nälkäinen.

Mulla ei ole finnejä tai muutakaan iho-ongelmaa, menkat tosi niukat, ennen aivan kamalat.

Vierailija
8/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ruokahalu selittääkin paljon, ihmekös sitä kun on aina nälkä ja nyt saa taistella että saisi painoa vähän alas :-(

Mutta vastauksena kysymykseen niin kyllä voi tulla poiskin. Mun kierukka-vahinko istuu tässä vieressä ja on nykyään 9-vuotias miehenalku :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän