Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen kanssa bloggaaa-Didem serustelee??

Vierailija
25.01.2014 |

Onkos siis joku julkkis, kun ilm rahaakin on kuin roskaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en oikeasti olen niin paska kirjoittamaan, kuin mitä otsikko antaa ymmärtää :D! Liian nopea vain!

Vierailija
2/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitätkö Didemiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who the f*** on bloggaaja-Didem?!?!?

Vierailija
4/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun kiinnostaisi vain tietää, että onko joku kuuluisa! http://bydidem.blogspot.fi/

Vierailija
5/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä Didem-aloituksia tehtailee? Onko saatu blogin trafiikki jo tuplattua? Siis kolmesta lukijasta kuuteen.

Vierailija
6/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuuluisa. Mies ansainnut omaisuutensa yritystoiminnalla jonka myi joitain vuosia sitten.

Vierailija
7/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:07"]

Ei ole kuuluisa. Mies ansainnut omaisuutensa yritystoiminnalla jonka myi joitain vuosia sitten.

[/quote]

Onks sen kuvaa missään?

Vierailija
8/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Didemin fb-sivu.

Vierailija
9/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo.. Ei kai tää voi olla kukaan muu kuin didem itse, näin vähälle aikaa tulee näin paljo näitä aloituksia.. Hei vaan, Didem, kehujako haluat?

Vierailija
10/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:13"]

Haloo.. Ei kai tää voi olla kukaan muu kuin didem itse, näin vähälle aikaa tulee näin paljo näitä aloituksia.. Hei vaan, Didem, kehujako haluat?

[/quote]

En ole Didem. Varmaan johtuu sen viimeisimmästä laukkupostauksesta tämä kiinnostus.

Vierailija
11/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin miehen kuva löydetty. Eipähän ollut Didemin ylistävien esipuheiden väärti. Miksi jotkut eivät hymyile kuvissa lainkaan?

Vierailija
12/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä, eikös vaan?

Vierailija
13/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:34"]

Noniin miehen kuva löydetty. Eipähän ollut Didemin ylistävien esipuheiden väärti. Miksi jotkut eivät hymyile kuvissa lainkaan?

[/quote]

No et sitten voinu laittaa linkkiä?

Vierailija
14/18 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jatkako tätä ketjua. Älä edes sinä, Didem-ressu.

Vierailija
15/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didem seurustele  Baronasta osan myyneen Mikko Leppäsen kanssa. Baronaa ei työntekijöiden arvostavasta ja reilusta kohtelusta ole opittu tuntemaan. Ehkäpä tämän osaltaan selittää miksi Didem ei vaikuta juuri työtä tekeviä ihmisiä arvostavan. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat :-)

Vierailija
16/18 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, rehvä ja tosi röyhkeä mies tuo Mikko. Kuvittelee olevansa muita parempi. Sääliksi käy Didemiä kun joutuu tuollaisen kanssa elämään.

Vierailija
17/18 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä, rehvä ja tosi röyhkeä mies tuo Mikko. Kuvittelee olevansa muita parempi. Sääliksi käy Didemiä kun joutuu tuollaisen kanssa elämään.

Minä taas olen miettinyt, mitä Mikon päässä liikkuu, kun tämä Didem kerskuu julkisuudessa elämästään Mikon rahoilla. Mikolle kävi se klassinen juttu, että yhtäkkiä rahaa oli poskettomasti ja ympärillä alkoi pyöriä nuoria ja kauniita gold digger naisia. Vanha elämä ja perhe sai jäädä. En millään jaksa uskoa, että tämä on Mikolle ollut mitenkään helppo ja ristiriidaton tilanne. Raha varmasti muuttaa ihmistä, mutta en jaksa uskoa, ettei vanhasta Mikosta olisi kuitenkin jotakin jäljellä. Se vanha Mikko oli sellainen, että siihen ei kuulunut hännystelijänaisia eli näitä gold diggereitä. Olen mies ja ollut aikanaan Mikon kanssa tekemisissä. Tosin pitkiin aikoihin en ole ollut tekemisissä (ilman mitään sen kummempaa välirikkoa).

Vierailija
18/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:13"]

[/quote]

En ole Didem. Varmaan johtuu sen viimeisimmästä laukkupostauksesta tämä kiinnostus.

Eiköhän poisteta tämä roska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi