Voisitko olla treffeillä maskipäisen kanssa?
Korona-aikana pitäisi pitää turvaetäisyyttä ja maskia? Kuitenkin pitäisi tutustuakin. Jos toinen välttämättä haluaa pitää maskia, mitä teet? Mitä jos haluaa suudella? Onko kellään kokemuksia miten toimia loukkaamatta?
Kommentit (20)
Kuka hullu uskaltaa tällaisena aikana treffeille, jossa voi joutua intiimiinkin tilanteeseen!
M47
Suudella?? Korona-aikana vierasta?
Jos sillä on tällainen maski, niin voisin:
https://image.spreadshirtmedia.net/image-server/v1/products/535638212/v…
Tinderissä ainakin on täysi meno päällä. Mitään eroa ei huomaa entiseen. Vaikea sitä olisi seksiä harrastaa turvavälin päästä. Ei naiset ota edes puheeksi vaikka välillä oon köhinyt yskäisenä. M34
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu uskaltaa tällaisena aikana treffeille, jossa voi joutua intiimiinkin tilanteeseen!
M47
No voihan sitä nussia vaikkei pussailekaan. N17v
En voisi mennä treffeille niin itsekkään ja välinpitämättömän ihmisen kanssa joka ei käytä maskia.
Kannattaa mennä treffeille suomalaisen miehen kanssa. He eivät turhia pussaile, panevat vaan. N38v
Maski naamalla, aurinkolasit silmillä ja kondomi yhdynnässä. Ihanat sokkotreffit.
Ei onnistuisi jos on maski. Maskin takanahan voi olla vaikka kuka. Treffeille meen juuri sen takii, että näen millanen toinen on ulkonäöltään. Nettikuvat voi olla vaikka mistä.
N36
Ei sitä ulkona tarvitse käyttää, itse en ole ikinä välittänyt jostain kahviloista tai leffoista. Mielummin kävelylle yhdessä.
Maskipäisen? Siis koko pää yhtä maskia?
Jos treffeillä on vastassa maskinaamainen hysteerikko, niin käännyn pois saman tien.
Turvaväli on ulkonakin melkein huutoetäisyys
Suudellaan maskit nassulla tietenkin. Käsidesillä huljutellaan pissaelimet jos haluaa vähän diipimpää äksöniä.
Maski kertoo paljon käyttäjästään. Jos on maski, joka selvästi on ollut muutaman viikon käytössä ja ihan likainen, voi arvata että ihan muutkaan asiat ei ole kunnossa
N48
Asiasta toiseen - miten riskiä mahtaa olla suihinotto näinä aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen - miten riskiä mahtaa olla suihinotto näinä aikoina?
Ei ole suuri riski. Kunhan et suutele nielemisen jälkeen. No harva mies tykkää siitä muutenkaan.
En, olen lopettanut kaiken treffeilyn koronaaikana
N27