Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti kuin meidän pikkukylässä on vain yksi alko

Vierailija
21.10.2020 |

Joutuu välillä ajamaan 100 kilsan lenkin, ei ihan joka päivä töiden jälkeen kehtaa käydä oman kylän alkossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ulkomailta isompi satsi kerralla.

Vierailija
2/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon satsi kerralla, niin ei tarvitse niin usein rampata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ulkomailta, niin ei tarvitse käydä alkossa. Hinta on halvempi eikä tarvii nolostella. Tilaa kunnon satsi kerralla!

Vierailija
4/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mitä väliä.

Vierailija
5/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ihan pikkukylä jos siellä sentään on alko.

Vierailija
6/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne Alkon tuotteet ole hyvin säilyvää tavaraa? Eli niitä voisi ostaa kerralla vaikka koko viikon tai jopa kuukauden tarpeiksi?

P.S. Itse olen kotoisin oikeasti pikkukylältä, josta lähimpään Alkoon on matkaa n. 50 kilometriä, eli 100 km lenkki pitää tehdä aina, jos haluaa Alkossa käydä. Ei varmaan kukaan käy joka päivä.

Vierailija
7/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan tuntea paikallisen Alkon myyjät aika hyvin. Ei hävetä. En sentään ole heroiinia ostamassa, vaikka ei ne putelit mitään terveysjuomaakaan ole.

Vierailija
8/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehtaan käydä omassa lähi-Alkossa vaikka joka päivä. Siellä on asiantunteva henkilökunta, joka osaa suositella viinejä joka lähtöön. Välillä tuovat myös muista Alkoista tuotteita, joita ei omassa vakiovalikoimassa ole. Luulisi olevan tyytyväisiä kun kauppa käy ja työpaikat pysyy.

Vierailija
9/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne Alkon tuotteet ole hyvin säilyvää tavaraa? Eli niitä voisi ostaa kerralla vaikka koko viikon tai jopa kuukauden tarpeiksi?

P.S. Itse olen kotoisin oikeasti pikkukylältä, josta lähimpään Alkoon on matkaa n. 50 kilometriä, eli 100 km lenkki pitää tehdä aina, jos haluaa Alkossa käydä. Ei varmaan kukaan käy joka päivä.

Omalla autolka päittäin alkoon ajava todennäköisesti syylllistyy rsttijuopumukseen.

Alkkistuttava haki kaupasta joka päivä 24 tölkkiä olutta.

Yksi iltapäivä oli puhallusratsia matkalla ja käry kävi.

Tyyppi on sitä mieltä, että hän ei voinut olla humalassa, väärin alkometrit näyttivät.

Oikeusmurha....

Vierailija
10/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kerralla 7 pulloa viinaa, niin on viikon juomat ostettuna. jos tuo ei riitä, niin käyt ruokakaupoista hakemassa täysennystä. ruokakaupoista saa olutta ja siideriä. eiköhä pienissäkin kunnissa ole vähintään k ja s kaupat.

Vierailija
11/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kyllä ihmeellinen maa. Tiukat viinat nyt ymmärrän, että voi pitää Alkossa, mutta viinit on perus elintarvike siinä missä ananas, voi tai suolakin. Ruoanlaittoonhan sitä käytetään, sekä myös ruokajuomaksi. Loogisesti sen paikka olisi markettien ja kioskien elintarvikeosastolla. 

Vierailija
12/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Vantaalla on kilometrin päässä 2 alkoa ja kahden kilometrin päässä yksi alko ja 5 kilometrin päässä alko. Muuta tänne.

Vierailija
13/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ulkomailta, se on käytännöllisintä ja halvinta.

Vierailija
14/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla autolka päittäin alkoon ajava todennäköisesti syylllistyy rsttijuopumukseen.

Alkkistuttava haki kaupasta joka päivä 24 tölkkiä olutta.

Yksi iltapäivä oli puhallusratsia matkalla ja käry kävi.

Tyyppi on sitä mieltä, että hän ei voinut olla humalassa, väärin alkometrit näyttivät.

Oikeusmurha....

Toisilla palaa nopeammin. Saman verran itse join ja neljäksi aamulla töihin ja yhdeltä ulos. Puhalsin nollan ratsiassa.