Mistä oikeasti hyvät ja mukavat rintaliivit isorintaiselle naiselle?
Primadonnista tykkään kovasti, mutta ovat niin kamalan kalliita, että harvoin niitä raaskin ostaa. Triumphilta löytyy muutamat riittävän isolla kupilla, mutta ympärysmitta löystyy luvattoman nopeasti ja rinnat valuvat alhaalta ulos kupeista. Teen työtä, jossa liikutaan rivakasti ja tarvitsisin oikeasti hyvät ja tukevat liivit. Kaarituettomat ei kokemukseni mukaan ole hyvät pidemmän päälle pysy ryhdikkäinä vaan löpsähtävät edestä keskeltä päästäen rinnat yhteen epämukavasti.
Auttakee!!
Kommentit (7)
mene kunnon liivikauppaan ja osta sieltä. Ne maksaa ehkä enemmän, mutta kestää vastaavasti kauemmin. Sieltä saat myös apua siihen valintaan, niin ei tarvitse kaikkia sovittaa ja valikoimakin on ehkä parempi.
Esim. Elomi on kiva merkki, saa Sokokselta.
Katsasta myös:
lumingerie.fi
brastop.com
figleaves.com
Changesta saa paitsi asiantuntevaa palvelua, mutta myös oikeasti kauniita liivejä. Maksavat n. viidenkympin molemmin puolin.
t. H 95
Mä kerran tilasin Lumingerieliltä ihan omaa kokoani ja sieltä tuli sellaset norsun korvan kokoset liivit. Onneks sain rahani takasin. Ei mulla kuiten niin isot ole. T. J kuppi.
bravissimo.com tilaan yleensä Fantasie/Freyaa niin koko on varmasti oikea
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:30"]Mä kerran tilasin Lumingerieliltä ihan omaa kokoani ja sieltä tuli sellaset norsun korvan kokoset liivit. Onneks sain rahani takasin. Ei mulla kuiten niin isot ole. T. J kuppi.
[/quote]
Otitko huomioon britti koot? Eli kun välissä on DD, niin esim F on EU E- kuppi.
Omani olen löytänyt changesta. Muistaakseni 50€ paikkeilla yhdet liivit. Käyhän sovittelemassa eri paikoissa niin löydät ne sun rinnoille (ja ehkä lompsallekkin) sopivat.