Ensi kerta näin
Vaimo ei ollut pessyt pilluaan aikoihin ja nuolin tunti sitten. Oli ihanan luonnollinen tuoksu ja maku. Luulisi että on yököttövää mutta itse tykkäsin. Plussaa vielä kun on kunnon tuhero.
Kommentit (9)
Pääsit naapurin äijän jälkiliukkaille. Maistuiko?
Vaimoni on ihan tavallinen suomalainen nainen. Kun kysyin milloin on pessyt niin sanoi minulle että tiistaina. Eihän sitä ennen vanhaankaan pesty kun aina joskus ja silti nussivat siinä missä nykyään. Ja karvainen pillu on monesti parempi siitäkin kun ei ole tulehduksia, esim. karvatupentulehdusta niin helposti. Ja jäähän siitä kivoja muistoja minulle hampaiden väliin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 02:45"]
Vaimoni on ihan tavallinen suomalainen nainen. Kun kysyin milloin on pessyt niin sanoi minulle että tiistaina. Eihän sitä ennen vanhaankaan pesty kun aina joskus ja silti nussivat siinä missä nykyään. Ja karvainen pillu on monesti parempi siitäkin kun ei ole tulehduksia, esim. karvatupentulehdusta niin helposti. Ja jäähän siitä kivoja muistoja minulle hampaiden väliin.
[/quote]
Ok,
Oletan, että vaimoni ei ole rakastellut naapurin kanssa.
Hyi saatana, eikö se lehmä käy suihkussa päivittäin niinkuin normaalit ihmiset??
Millainen vaimo ei pese tuheroaan "aikoihin"? Alkoholisti? Mielenterveyspotilas?
Onko se aikoihin neljä tuntia, päivä, viikko vai kuukausi?
Toisaalta millainen mies laittaa moisen aloituksen? Ei ainakaan yleisesti ottaen tosimies.
Taidatte olla aika wt molemmat. Hyi.