Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun asuinkunnassasi saa lapselle päiväkotipaikan toivomastaan pvk:sta niin kerro, muutamme sinne

Vierailija
21.10.2020 |

Pk-seudun päiväkotitilanteeseen hermostuneena haluamme muuttaa jonnekin jossa saa lapsen varmasti kodin lähelle päiväkotiin (siis olettaen tietenkin että valitsee asunnon paikasta jonka lähistöllä on päiväkoteja). Jos sinun kunnassa on näin, niin kerro.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Seinäjoelle. Meiltä 4km säteellä kuusi päiväkotia. Sinne pääsi, mihin haluttiinkin. Toki täällä ei käytännössä julkisilla kuljeta eli oma auto tai pyörä täytyy olla kyytinä.

Vierailija
2/8 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantali. Tervetuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssassa saatiin lapset sinne mitä toivottiin.

Vierailija
4/8 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa Seinäjoelle. Meiltä 4km säteellä kuusi päiväkotia. Sinne pääsi, mihin haluttiinkin. Toki täällä ei käytännössä julkisilla kuljeta eli oma auto tai pyörä täytyy olla kyytinä.

Kiitos. Mutta auto muodostuu ongelmaksi koska minulla ei eräästä terveydellisestä syystä ole ajokorttia. Mutta kuitenkin töihin pitäisi jollain päästä eli julkista liikennettä tarvitsen. Ap

Vierailija
5/8 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Mutta auto muodostuu ongelmaksi koska minulla ei eräästä terveydellisestä syystä ole ajokorttia. Mutta kuitenkin töihin pitäisi jollain päästä eli julkista liikennettä tarvitsen. Ap

'

Mutta sun työ on siirrettävissä pk-seudulta Seinäjoelle? Tai siis teidän molempien vanhempien työt. 

6/8 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Mutta sun työ on siirrettävissä pk-seudulta Seinäjoelle? Tai siis teidän molempien vanhempien työt. 

Ymmärsit väärin. Helsinki liitetään Seinäjoen lähiöksi.  Sitten voi valkata vapaasti.

Vierailija
7/8 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Puoliso voi tehdä työnsä etänä mussä vain päin Suomea. Mutta itse tarvitsen muuton myötä uuden työpaikan, onneksi minun alan töitä on melko hyvin kaikissa isoissa ja keskisuurissa kaupungeissa. Mutta voi olla että ei juuri Seinäjoella vaan pitäisi kulkea lähimpään isompaan kaupunkiin. Ap

Vierailija
8/8 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se järjestyi Helsingissä, hakemus laitettiin reilut 7kk etukäteen, ennen kuin otettiin hoitopaikka vastaan. Muistelen kaupungin tarjonneen hoitopaikkaa 6kk jälkeen ja maksettiin ylimääräinen kuukausi, vaikka lapsi ei ollut hoidossa.