Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootko sairastanut "ehkä koronan" hiljaisesti?

Vierailija
21.10.2020 |

Eli et käynyt testissä vaan sairastit vaan kotona eristyksissä lievänä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole ollut kipeänä ainakaan vuoteen.

Vierailija
2/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen, niin se on sitten ollut ihan täysin oireeton. En ole sairastanut mitään yli vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta epäilen sairastaneen aika laila ihan epidemian alussa hyvin lievänä kuten kaksi muutakin perheenjäsentämme. Oli lieviä flunssan oireita mutta myös vatsaoireita, päänsärkyä ja "höntiä oloa". Se miksi epäilen että saattoi olla koronaa on se että vaikutti kahdella meistä taudin näennäisestä lievyydestä' huolimatta suorituskykyyn aika pitkään eli reilusti yli kuukauden oli rasituksessa hengenahdistusta ja selkeää kunnon laskua. Itselläni kesti parikin kuukautta että tunsin oloni aivan normaliksi.

Vierailija
4/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta kahtena yönä nähnyt unta, jossa pyydän astmalääkettä hengenahdistukseen. Hengitys tiukassa. Astmaa mulla ei ole mutta nyt keuhkot jotenkin tosi ahtaalla ja limaiset.

Vierailija
5/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä kaikki ei päässeet testeihin ja sairastivat ilman merkintää ja tilastointia. Tiedän näitä tapauksia.

Vierailija
6/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olen sairastanut koronan jo viime talvena tammi-helmikuussa.

Vierailija
7/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta epäilen sairastaneen aika laila ihan epidemian alussa hyvin lievänä kuten kaksi muutakin perheenjäsentämme. Oli lieviä flunssan oireita mutta myös vatsaoireita, päänsärkyä ja "höntiä oloa". Se miksi epäilen että saattoi olla koronaa on se että vaikutti kahdella meistä taudin näennäisestä lievyydestä' huolimatta suorituskykyyn aika pitkään eli reilusti yli kuukauden oli rasituksessa hengenahdistusta ja selkeää kunnon laskua. Itselläni kesti parikin kuukautta että tunsin oloni aivan normaliksi.

Ette sairastaneet koronaa. Olisitte kyllä havainneet sen. Nyt vain uskottelette ja yritätte mahduttaa oireitanne vastaamaan koronaan. On selkeitä tunnisteita joilla koronan voi tunnistaa ja sinä et nimennyt niistä oikeastaan yhtään.

Vierailija
8/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin ettei käy testissä jos ei tapaa ihmisiä eikä pahempia oireita ole?

Vierailija
9/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi "korona-oiretta" jo usean vuoden ajan. Joka aamu yskää, välillä päivälläkin, ja aina ripuli. Minulla on varmaan korona kroonistunut jo vuosia sitten, eikä kukaan edes tiedä, että minä olen se todellinen patient zero, ja että kaikki alkoikin Suomesta jo vuosia sitten. 

Vierailija
10/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että olen sairastanut koronan jo viime talvena tammi-helmikuussa.

Jokut käy testeissä viikoittain, kun uskovat niin lujasti.

Vierailija
11/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette sairastaneet koronaa. Olisitte kyllä havainneet sen. Nyt vain uskottelette ja yritätte mahduttaa oireitanne vastaamaan koronaan. On selkeitä tunnisteita joilla koronan voi tunnistaa ja sinä et nimennyt niistä oikeastaan yhtään.

No hassua että nyt kyllä useampikin nuorehko tuttava on testatusti sairastanut nyt syksyllä hyvin lievän koronan ja oireita on ollut vielä vähemmän vaikkakin samoja. Mitä oireita sinusta pitäisi pakosti olla että olisi korona?

Vierailija
12/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kaksi "korona-oiretta" jo usean vuoden ajan. Joka aamu yskää, välillä päivälläkin, ja aina ripuli. Minulla on varmaan korona kroonistunut jo vuosia sitten, eikä kukaan edes tiedä, että minä olen se todellinen patient zero, ja että kaikki alkoikin Suomesta jo vuosia sitten. 

Mene ihmeessä median eteen. Saat vartin julkisuutesi?

Vierailija
13/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet ihmiset eivät saa mitään oireita, joten on aika kaukaa haettua puhua sairastamisesta. Ihmisen kehossa on lukuista määrä bakteereita ja viruksia koko ajan. Jos alamme hysteerisesti seuraamaan jokaista, niin valohoidosta loppuu petipaikat aika nopeasti.

Vierailija
14/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hassua että nyt kyllä useampikin nuorehko tuttava on testatusti sairastanut nyt syksyllä hyvin lievän koronan ja oireita on ollut vielä vähemmän vaikkakin samoja. Mitä oireita sinusta pitäisi pakosti olla että olisi korona?

En näe mitään syytä opettaa luulosairaita keksimään luotettavampia koronaoireita. Näkeekö joku muu tähän syytä?

Vierailija
15/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt sattuu olemaan, tai on vain tavallista syyskylmettymistä, ei kuumetta, ei oireita, ei mitään, vähän vain viluttaa. 

Vierailija
16/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä hyvin todennäköisesti. 10 päivää kestänyt 38 asteen kuume, ekoina päivät oksetti ja oli pää todella kipeä. Sainpa vielä veritulpankin jalkaan pari viikkoa myöhemmin. 

Olin kuitenkin yksin maalla, josta en olisi päässyt ketään altistamatta testeihin, ja koska pärjäsin voinniltani hyvin, sairastin siellä ja vietin karanteenia pidempään. 

Vierailija
17/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään syytä opettaa luulosairaita keksimään luotettavampia koronaoireita. Näkeekö joku muu tähän syytä?

Eli et tiennyt yhtään oiretta joka olisi pakko olla. No sitähän minäkin. Olit muuten harvinaisen huono provo kun et edes päästäsi keksinyt yhtään.

Vierailija
18/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samat tuntemukset oli keväällä myös, hengenahdistus oli outoa kun ei ole aiemmin esiintynyt. Päänsärky normaalia särkyä kovempaa ja vatsa usein kipeänä.

Vierailija
19/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta olin kipeä. Sen jälkeen sydänoireet ovat pahentuneet. Mutta tämä oli sitä aikaa kun ei kotiin jääty ja lääkäri passitti takaisin töihin. Liikun työkseni paljon joten jos se olisi ollut korona tuntisin paljon sellaisia jotka sen on sairastanut. Eiköhän se ollut vain RSV joka talven ja kevään jylläsi läpi Suomen. Sama on todennäköisesti ollut kaikilla jotka sanoo että olisi alkukaudesta koronan sairastanut.

Vierailija
20/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin ettei käy testissä jos ei tapaa ihmisiä eikä pahempia oireita ole?

Ei, eivätkä kaikki edes pääse helpolla testeihin. Keväällä se oli mahdotonta joten luovutin.