Raskaana ja voi luoja että tekee mieli siideriä!
Ihanaa, kylmää, makeaa päärynäsiideriä, tai ehkä Somersbyn omenasiideriä. Yksi tai kaksi pulloa riittäisi, saunassa yksi ja ehkä vielä se toinen saunan jälkeen telkkarin edessä, takkatulen loisteessa, kynttilät taustalla. En tarvitsisi edes mitään romantiikkaa kyytipojaksi, vain minä ja nuo siiderit ja taustatehosteet.
Vaan ei onnistu ei. Raskausviikko 38+0 tänään ja olo kuin turvonneella sotanorsulla. No pääsenpä edes sinne saunaan, kai sekin on jotain. Ja kohta, ihan kohta, pääsen varmaan sitä siideriäkin taas maistamaan.
Kommentit (26)
Joo pirkka alkoholiton päärynä ja Kopperbergin alkoholiton luomuomena
Hae heti huomenna
Minäkään en normaalisti paljoa juo, menee pitkiäkin aikoja etten juo edes sitä saunasiideriä, mutta nyt kun ei voi juoda tekee ihan suunnattomasti mieli saunasiideriä! Lempparisiiderini on rekordeligin mansikka-lime, mutta še alkoholiton versio ei ole mistään kotoisin. Sommersbyn on myös herkkua, mutta muuten en omenasiideriä juo, joten en ole edes kokeillut alkoholittomia omenasiidereitä...
Ja juu, en mäkään suuremmin alkoa käytä ei-raskaanakaan. Mutta noita pieniä hetkiä kaipaa aina välillä; saunasiideriä edes joskus, lasi punkkua hyvän pihvin kanssa tai pienen pieni liraus laadukasta viskiä pakkasiltana. Eniten siinä varmaan kiehtoo se, että tietää ettei noita ole mahdollista saada. Jonkinlainen kielletyn hedelmän houkutus varmaan :) Muistan nimittäin edellisestä raskaudesta, että sen päätyttyä ei enää tehnytkään yhtään mieli mitään alkoholia, kun taas oli lupa maistaa :D
Ap
Ihan hyvin voit juoda ne pari siideriä.
Mulla sama kuin 5:llä eli normaalisti en juo, mutta raskaana teki hirveästi mieli siideriä. Nuuhkin jopa muiden pulloista siiderin tuoksua:) Kun raskaus oli ohi ja olisi ollut lupa korkata, eipä tehnytkään mieli enää.
Oon kokeillut noita alkoholittomia siidereitä ja kyllä nekin yllättävän hyvin toimii. Nyt vaan tuli tuosta toisesta ketjusta ("vedän sidukkakännejä yksin leffan ääressä") hirrrrrrvee himo ihan aitoon tavaraan. Noista alkoholittomista puuttuu se tietty pieni happamankirpeä (?) alkoholin säväys :)
Ap