Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko humalahakuinen juominen 3-6 krt/vuosi paha asia miehessä kilttinaisten mielestä?

Vierailija
21.10.2020 |

Tuli mieleen kun luin tämän artikkelin Ensitreffit-Juuditista, joka ei tykkää humalahakuisesta juopottelusta.

En juo yhtään niin paljon kuin suomalaiset miehet keskimäärin. Toisaalta kuitenkin, joku 3-6 kertaa vuodessa tulee vedettyä kännit. Näitä perinteisiä tilaisuuksia kuten uusivuosi, juhannus, mökkireissu, festarireissu, kun tulee, niin otan kännit enkä sille mitään voi.

Tuntuu jotenkin kummalliselta, että naisten mielestä täysin rappiolla oleva jännniz on ihana, mutta saman naisen mielestä kilttiz joka muutaman kerran vuodessa ottaa shamaanikännit, on turn off.

t. KilttiM38

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy. Jos on lapsia, niin heidän kaikki juhlapyhät menee niin, että iskä on humalassa. Tuleepa kiva lapsuus lapsille. Ja vaikka lapsia ei olisikaan, niin humalahakuinen juominen on minulle ehdoton ei. Se vaihe kuuluu max parikymppisten elämään, jos silloinkaan.

Kaikki perheenisät joita tunnen, vetää kännejä. Suurin osa minua useamminkin.

KilttiM38

Sinä pyöritkin juoppoporukoissa.

Vierailija
22/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltithän ne just niitä juopoimpia on, kun ovat niin ujoja selvinpäin niin kaikkeen pitää ottaa rohkaisua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy. Jos on lapsia, niin heidän kaikki juhlapyhät menee niin, että iskä on humalassa. Tuleepa kiva lapsuus lapsille. Ja vaikka lapsia ei olisikaan, niin humalahakuinen juominen on minulle ehdoton ei. Se vaihe kuuluu max parikymppisten elämään, jos silloinkaan.

Kaikki perheenisät joita tunnen, vetää kännejä. Suurin osa minua useamminkin.

KilttiM38

Sinä pyöritkin juoppoporukoissa.

Enpä kyllä pyöri. Täysin tavallisia miehiä tunnen. Insinöörejä, dippainssejä, taloustieteilijöitä, auto-ja venemyyjiä, raksallakin joku töissä. Kaikkia yhdistää se, että juovat useammin kännejä kuin minä.

KilttiM38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme