Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tuntuu aika turhalta kun ei saa naista mistään.

Vierailija
24.01.2014 |

Yksinäisyys alkaa käydä aika tukalaks :(((

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... Alkaa tuntua, että kiikastaa tosta että sinulla on tosiaan rima liian korkealla. Vai mikset vastannut tuohon kysymykseen, mikä oli numerolla 10?

Vierailija
22/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei johdu siitä. en eti mitään timmiä naista. rentoa huumoria ymmärtvää naista tavallista mukavaa naista. rima ei ole korkealla naisen suhteen. vain se että miellyttää kaikin puolin. samahan pitää pätee myös toisella osapuolella.

en vaan ymmärrä koko hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... Jos mietin omassa, +- 40-v. tuttavapiirissäni,miki ihmiset ei ole pariutuneet, niin iso syy on kyllä nirsous.

Jos sitä ollaan lääkäreitä ja diplomi-inssejä, niin ei hyvänen aika kelpaa pariksi vaikka nuoriso-ohjaaja, rakennusmies tai luokanope. Ja jos sellaisen kanssa vähän aikaa ollaan, niin se on vaan sen aikaa, kun katsastellaan parempia vaihtoehtoja.

Miehelle ei kelpaa nainen, jolla lapsia tai ylipainoa. Naiselle ei kelpaa mies, jolla alkava kaljuus tai väärä pituus. Työtöntä ei halua kukaan. Eikä ujohkoa.

Kaikki ne, jotka on olleet valmiit myöntämään, että ihminen ei ole täydellinen ja kykenevät hyväksymään elämän toisen huonojen piirteiden kanssa, elävät suht onnellisesti parisuhteessa.

Sitten on ne joilla suhteet ei kestä. Usein syynä se, että suhteen alussa ei olla rehellisesti oma itsensä, vaan esitetään jotain muuta.

Mulla on esim. ystävätär, joka on hyvin voimakastahtoinen nainen. Kun hän tapaa uuden miehen, hän muuttuu powerbitchistä silmiään räpsytteleväksi tylleröksi miehen seurassa. Jopa ääni muuttuu kimeäksi pikkutytön ääneksi. Hän jumaloi miestä ja kaikki käy, sopii että mies tupakoi ja juo joskus olutta, joo, kyllä hän ehdottomasti on valmis muuttamaan miehen kotiseudulle Lappiin, jos mies vaan haluaa ja suhde etenee. Kokkaa ja leipoo ja palvoo ja palvelee miestä.

Viimeistään kahden vuoden kuluessa se powerbitch tulee esiin. Mies pistetään ruotuun, savukkeita ja kaljaa ei suvaita, jalat pois sohvapöydältä, ja mitä, minnekään Lappiin ei nyt ainakaan muuteta. Ja sitten mies on ihan ihmeissään, että minne se unelmatyttis hävisi?

Vastaavasti ne miehet, jotka haluaisi kumppaniksi sen powerbitchin (olen itsekin sellainen ja mieheni tykkää siitä) lähtee karkuun sellaista pikkutyttömäistä kikattelua ja jatkuvaa sydänpostikorttien lähettelyä.

Eli minun mielestä kumppanin löytää, kun on rehellisesti oma itsensä, yrittää päästä pahimmasta ujoudesta eroon ja on avoin erilaisille ihmisille eikä heti tyrmää toista vaikka vääränväristen hiusten (tai niiden puuttumisen) tai ammatin perusteella.

Vierailija
24/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään erityistä ymmärrettävää, teet tästä liian vaikeaa. Samat säännöt pätevät näissä asioissa kuin kaikissa ihmissuhteissa: jos olet rento ja sinut itsesi kanssa, muut ihmiset kokevat seurassasi olon miellyttävänä ja vedät heitä puoleesi. Edelleen peräänkuulutan niitä intressejä ja kiinnostusta ihmisiin. 

Vierailija
25/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:20"]

Miksi naiset ovat niin passiivisia? En ole koskaan ymmärtänyt sitä. Toinen asia mitä en ymmärrä on se että miksi naiset aina retkahtavat renttuihin? On varmaan muitakin asioita mitä en ymmärrä mutta nämä tulivat ekana mieleen :)

[/quote]

Mä en kestä näitä! Koska suurin osa miehistä tekee aloitteita naisten suhteen, niin sen vuoksi naisten pitäisi tehdä aloitteita niiden aloitekyvyttömien nössöjen suuntaan? Just just. Dream on! Miehen pitää olla kyllä aika saalis, että nainen ottaa jahtaajan roolin, joten sitä odotellessa on ihan turha valittaa, ettei naista saa. Oma vika.

Vierailija
26/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:24"]

Ei muakaan kukaan huoli, aina oon yksin. Terv nainen

Miehistä täysiä turn offeja on laihaläskit, hujoppilaihat, pitkätukkaliimaletit, eläkeläiset mielenterveysongelmien vuoksi, masentuneet, ryhdittömät, olkapäät kapeammat kuin lantio, epäsiistit, nössöt, avuttomat.

Hyviä neuvoja: Olethan töissä? Hanki hieno auto. Treenaa salilla. Muodikas hiustenleikkaus, jos silmälasit niin muodikkaat kysy optikolta neuvoa, käytä aina partavettä, aja joka päivä partasi, puhtaat ja lyhyet siistit kynnet, nenäkarvat ja korvakarvat pois, osta hyvät kengät, tyylikkäät farkut, muodikkaat puserot ja käytä värejä, rento ja positiivinen olemus, rööki pois, älä juo liikas, hanki hyvä kaveripiiri, Ole kiinnostunut maailman tapahtumista, harrasta jotakin, hoida masennuksesi, hymyile.

Varmasti saat naisen näillä!

[/quote]

No naisena sanon, etten ollenkaan ihmettele, että olet yksin...

[/quote]

No niinpä. "Hanki hieno auto" :D

[/quote]

Tepsii kyllä hei miehiinkin.

Olin nettitreffeillä lakimiehen kanssa. En tiedä, miksi tyyppi kutsui mut treffeille, koska koko kahvittelun ajan hän vain joko kehui itseään tai kyseenalaisti kaikkea, mitä itsestäni kerroin.

Esim. kun kerroin, mitä teen työkseni, hän kysyi, elääkö sillä edes. No, itseasiassa minulla menee hyvin, mutta en nyt ruvennut siinä retostelemaan. Sanoin, että kyllä. Mies alkoi tenttaamaan, että onko sulla edes varaa muuhun kuin vuokrayksiöön, jne. Harrastukseni ja kaikki repi palasiksi, kaikesta löytyi joku negatiivinen juttu.

Lähdettiin siitä sitten autoille. Mies ilmoitti, että tuskin tulee toisia treffejä. Minä mietin, ettei taatusti tule.

Automme olivat samalla kadulla parkissa lähekkäin, välissä yksi auto. Mies kysyi, että mikäs on sun. Nyökkäsin päällä, että toi tuolla. Siinä oli vierekkäin miehen ei kovin uusi Toyota, joku vanha rousku Fiat ja minun urheiluautoni. Mies virnuili, että jaa jaa, luuli Fiatia autokseni.

Kävelin autolleni. Mies oli, että mitä, onko TUO sun auto. Minä siihen, että kyllä. Mies juoksi viereen katsomaan.

Saman päivän iltana tuli puhelinsoitto, että kuule, hän harkitsi uudelleen sitä tapaamista. Jos me kuiteskin nähtäisiin vielä!

Eipä kyllä minua enää kiinnostanut, sen verran paljon oli nälvinyt humanistisesta tiedekunnasta olevaa tutkintoani.

Jotkut miehet on vaan rahan perässä.

Vierailija
27/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:58"]

Miksi naiset ovat niin passiivisia? En ole koskaan ymmärtänyt sitä. Toinen asia mitä en ymmärrä on se että miksi naiset aina retkahtavat renttuihin? On varmaan muitakin asioita mitä en ymmärrä mutta nämä tulivat ekana mieleen :)

[/quote]

Mä en kestä näitä! Koska suurin osa miehistä tekee aloitteita naisten suhteen, niin sen vuoksi naisten pitäisi tehdä aloitteita niiden aloitekyvyttömien nössöjen suuntaan? Just just. Dream on! Miehen pitää olla kyllä aika saalis, että nainen ottaa jahtaajan roolin, joten sitä odotellessa on ihan turha valittaa, ettei naista saa. Oma vika.

[/quote]

Joo, mulla on myös tuttavapiirissä yli 40-vuotias mies, joka odottaa, että joku nainen tulee ja vie.

Kaveri on 170 cm pitkä ja päälaki paljas. Sellainen kuivankesän orava. Ja sellainen "rakastan pieniä eläimiä"-tyyppi. Eli pikkasen nössö.

Mutta siinä onkin ne huonot puolet sitten. Tyypillä on hyvä koulutus ja taloudellinen tilanne todella hyvä. On fiksu, keskustelutaitoinen, oikeasti symppis ja kiltti tyyppi, kun tutustuu. Jos olisin tavannut hänet ennen kuin olin jo naimisissa, niin olisin mielelläni jakanut elämäni hänen kanssaan.

Hänen ongelmansa tosin on se, että vaikka hän itse ei ole mikään alfauros, niin naisen pitäisi olla se alfanaaras. Hänellä on kovat vaatimukset mm. naisen koulutuksen suhteen. Ulkonäön osalta ei ehkä niinkään, mutta lihava ei saa olla.

Löytäisi kyllä naisen, jos tavallinen kiltti tyttö kelpaisi, vaikka lastentarhanope. Mutta kun pitäisi vähintään olla lääkäri tms (Ja niille lääkärinaisille ei tuontyyppinen mies kelpaa, nähty on.) Ja jos tekisi itse aloitteita.

Vierailija
28/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks tulee mieleen että etithän sä viiskymppistä naista? Metsään menee jos katselet vaikka kolmikymppisiä, tai kolmivitosiakaan. Entä mistä niitä oot kattellu?

Vierailija
29/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa olla niin, että naiset ovat mielummin yksin kuin vähemmän täydellisen miehen kanssa. On koulutettujen naissinkkujen ryhmä, joka ei pariudu koskaan, koska unelmien miestä ei löydy.

Vierailija
30/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin puolin mukava, vai miten ap sen sanoi. Ehkä se on jo yksi vaatimus liikaa. Ja sanon tämän ihan vilpittömästi, en v**uillakseni. 

Itsellä onnellinen parisuhde, joka alkoi "sammakon" kanssa, josta tuli prinssi. Eli en hakenut edes sitä kaikinpuolin mukavaa miestä. (En ole itsekään täydellinen) Minulla oli yksi kriteeri ylitse muiden ja se minun tapauksessani oli se, että mies ymmärtää minua hyvin. Se toteutui, muiden puolien kanssa olen oppinut elämään :) 

Vierailija
31/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Naiset ovat vässyköitä ja menevät ainoastaan lukkoon todellisen catchin kohdalla. Se, että "hyvän itsetunnon" omaavat playerit iskevät kaikkia naisia on tietysti hyvä tekosyy naisille leikkiä vaikeasti saatavaa. Laiskojahan naiset ovat. Miksi mennä merta edemmäs kalaan, saahan sitä munaa niiltä keskiverto jampoiltakin.

Vierailija
32/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:24"]

Ei muakaan kukaan huoli, aina oon yksin. Terv nainen

Miehistä täysiä turn offeja on laihaläskit, hujoppilaihat, pitkätukkaliimaletit, eläkeläiset mielenterveysongelmien vuoksi, masentuneet, ryhdittömät, olkapäät kapeammat kuin lantio, epäsiistit, nössöt, avuttomat.

Hyviä neuvoja: Olethan töissä? Hanki hieno auto. Treenaa salilla. Muodikas hiustenleikkaus, jos silmälasit niin muodikkaat kysy optikolta neuvoa, käytä aina partavettä, aja joka päivä partasi, puhtaat ja lyhyet siistit kynnet, nenäkarvat ja korvakarvat pois, osta hyvät kengät, tyylikkäät farkut, muodikkaat puserot ja käytä värejä, rento ja positiivinen olemus, rööki pois, älä juo liikas, hanki hyvä kaveripiiri, Ole kiinnostunut maailman tapahtumista, harrasta jotakin, hoida masennuksesi, hymyile.

Varmasti saat naisen näillä!

[/quote]

No naisena sanon, etten ollenkaan ihmettele, että olet yksin...

[/quote]

No niinpä. "Hanki hieno auto" :D

[/quote]

Tepsii kyllä hei miehiinkin.

Olin nettitreffeillä lakimiehen kanssa. En tiedä, miksi tyyppi kutsui mut treffeille, koska koko kahvittelun ajan hän vain joko kehui itseään tai kyseenalaisti kaikkea, mitä itsestäni kerroin.

Esim. kun kerroin, mitä teen työkseni, hän kysyi, elääkö sillä edes. No, itseasiassa minulla menee hyvin, mutta en nyt ruvennut siinä retostelemaan. Sanoin, että kyllä. Mies alkoi tenttaamaan, että onko sulla edes varaa muuhun kuin vuokrayksiöön, jne. Harrastukseni ja kaikki repi palasiksi, kaikesta löytyi joku negatiivinen juttu.

Lähdettiin siitä sitten autoille. Mies ilmoitti, että tuskin tulee toisia treffejä. Minä mietin, ettei taatusti tule.

Automme olivat samalla kadulla parkissa lähekkäin, välissä yksi auto. Mies kysyi, että mikäs on sun. Nyökkäsin päällä, että toi tuolla. Siinä oli vierekkäin miehen ei kovin uusi Toyota, joku vanha rousku Fiat ja minun urheiluautoni. Mies virnuili, että jaa jaa, luuli Fiatia autokseni.

Kävelin autolleni. Mies oli, että mitä, onko TUO sun auto. Minä siihen, että kyllä. Mies juoksi viereen katsomaan.

Saman päivän iltana tuli puhelinsoitto, että kuule, hän harkitsi uudelleen sitä tapaamista. Jos me kuiteskin nähtäisiin vielä!

Eipä kyllä minua enää kiinnostanut, sen verran paljon oli nälvinyt humanistisesta tiedekunnasta olevaa tutkintoani.

Jotkut miehet on vaan rahan perässä.

[/quote]

Hyi millainen mies! Onneksi sussa oli munaa sanoa heippa. Tuollaisen tunnevammaisen, pinnallisen idiootin kanssa ei hyvää kumppanuutta koskaan saisi kokea.

Vierailija
33/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 110% prosentin takuuvarma naisensaanti on, että menet seurakuntaan. Kuvauksesi itsestäsi takaa täyden tuloksen, ikäsi on vaan plussaa. Mene vapaa- tai helluntaiseurakuntaan. Ne ovat täynnä 30-55-vuotiaita miehenkipeitä sinkkunaisia. Monet todella hyvännäköisiäkin. Plussaa on, että ovat kunnollisia, raittiita ja tupakoimattomia.

Et voi kuitenkaan mennä vaan seurakunnan penkkiin istumaan, vaan sinun on ilmoittauduttava toimintaan mukaan, että tulet näkyväksi ja sinut huomataan. Mene mukaan raamattupiiriin, jos osaat soittaa niin johonkin gospelböndiin tai kuoroon, ala vetää varhaisnuorten sähly- tai puutyökerhoa, mene Jeesusbussiin tms.

Sinun ei tarvi olla uskovainen, kunhan olet kiinnostunut uskonasioista. Näyttele, jos et ole. Kulje Raamattu kädessä ja aina ennen kokousia selaa sitä mielenkiinnolla ja laita vaikka välillä silmät kiinni hartaasti, kuin rukoilisit. Kokouksen aikana voit tiirailla yksinäisiä naisia. Kokouksen jälkeen menet vaan reippaasti kyselemään joltain naiselta uskonasioista. Jos olet ok näköinen, fiksu ja mukava, niin nainen kiinnostuu takuuvarmasti. Seurakunnissa on niin vähän aikuisia vapaita miehiä, että oikeastaan kaikki kelpaa naisille. Voit valita parhaan päältä. Sitten menet taas seuraavan kokouksen jälkeen saman naisen luo ja se on oikeastaan siinä, voit jo pyytää kahville.

Pääset nopeasti naimisiin, seksikin on varmaan vähintään ok, jos nainen on ihan normaali. Saat uskollisen ja luotettavan vaimon. Uskonasioista riittää, kun olet pari vuotta kiinnostunut. Joudut vaan olenaan koko ajan naisen rukouksien kohde, hän rukoilee, että tulet uskoon. Ajoittaista käännyttämistä voi olla, ehkä, mutta jos ei ihan ylihengellinen nainen, niin siedettävää tasoa.

Anteeks vaan, mutta uskovaiset naiset on helppoja. Ja monet tosi kauniita, kivoja. Seksiä saatat joutua odottamaan, mutta jossain vaiheessa saat, viimeistään hääyönä.

120% varma keino on mennä Raamattuseuran sinkkutoimintaan. 2/3 on naisia siellä, yhtä helppoja.

Terv entinen uskis

Vierailija
34/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:28"]

[/quote]

[/quote]

Naiset ovat vässyköitä ja menevät ainoastaan lukkoon todellisen catchin kohdalla. Se, että "hyvän itsetunnon" omaavat playerit iskevät kaikkia naisia on tietysti hyvä tekosyy naisille leikkiä vaikeasti saatavaa. Laiskojahan naiset ovat. Miksi mennä merta edemmäs kalaan, saahan sitä munaa niiltä keskiverto jampoiltakin.

[/quote]

Tää on kaikki irrelevanttia AP:n tapauksessa. AP oon sen verran vanha, että jos naiset odottamassa etsityisivät hänen luokseen, se olisi jo tapahtunut. Kun noin ei ole, AP:llä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä aloitteita. Jos haluaa parisuhteen siis, ja sanoo haluavansa. Ihan samantekevää miksi niin on, niin nyt vain kuitenkin on.

Vierailija
35/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. Nainen haistaa kilometrien päähän sun epätoivosi ja se varmasti karkoittaa samantien. Tässä sulle toimiva neuvo; unohda toi pariutumispakko. Se ei auta sua ollenkaan. Ala sen sijaan miettiä mistä itse nautit ja täytä elämäsi sellaisilla asioilla. Kun rakastat itseäsi, teet itsellesi tärkeitä asioita, sä näyt ja suhun voi ihastua. jos olet epätoivoinen perässähiihtäjä aiheutat tasan pakoreaktion. Kukaan nainen ei halua vetää perässään jotain parusuhde-ja yhdessäolopakkomielteistä nössöä. Vaan rakastua ihmiseen ja hänen PERSOONAANSA. ja se persoona ei näy tuollaisen epätoivon keskeltä. Mulle ainakin tulee sellainen olo että sä odotat suu auki naisen täyttävän sun elämäsi tyhjyyden ja tarpeet ja asettuvan sinun epätoivoisten kuvitelmisi luomaan rooliin naisystävänä.. Kukaan nainen ei siihen pysty eikä halua ryhtyä. Siis oma tontti, omat jalat, oma persoona. Tilaa mihin voi tulla. Ole hyvä.

Vierailija
36/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:30"]

Hyi millainen mies! Onneksi sussa oli munaa sanoa heippa. Tuollaisen tunnevammaisen, pinnallisen idiootin kanssa ei hyvää kumppanuutta koskaan saisi kokea.

[/quote]

no fence, mutta ei niin tyylikäs tapasi ilmaista itseäsi antaa ymmärtää että ihan samat sanat voisit sanoa itsellesi :D

Vierailija
37/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tää on kaikki irrelevanttia AP:n tapauksessa. AP oon sen verran vanha, että jos naiset odottamassa etsityisivät hänen luokseen, se olisi jo tapahtunut. Kun noin ei ole, AP:llä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä aloitteita. Jos haluaa parisuhteen siis, ja sanoo haluavansa. Ihan samantekevää miksi niin on, niin nyt vain kuitenkin on.

[/quote]

Niin se on. Ja se ei ole oikein. Universumissa on huutava vääryys.

Vierailija
38/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin se on. Ja se ei ole oikein. Universumissa on huutava vääryys.

[/quote]

Ei kannata taistella tuulimyllyjä vastaan, vaan keskittyä niihin asioihin, mihin itse voi vaikuttaa. Vääryyksistä viis.

Vierailija
39/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko ap mies vai sittenkin av-mamma porvoosta?

Jos mies, niin kysyisin, että oletko koko ikäsi ollut ilman naista/tyttöystävää? Ja lisäksi pyytäisin sinua kertomaan mitä tarkoitit sillä, että naiset ovat passiivisia? Eikös nykynaisia nimenomaan syytetä liiasta aktiivisuudesta lähes joka saralla.

Vierailija
40/58 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:45"]

Niin oliko ap mies vai sittenkin av-mamma porvoosta?

Jos mies, niin kysyisin, että oletko koko ikäsi ollut ilman naista/tyttöystävää? Ja lisäksi pyytäisin sinua kertomaan mitä tarkoitit sillä, että naiset ovat passiivisia? Eikös nykynaisia nimenomaan syytetä liiasta aktiivisuudesta lähes joka saralla.

[/quote]

Nykynaisia liiasta aktiivisuudesta syyttelevät lähinnä toiset naiset. Täytyyhän naisten kollektiivin pitää sisaret ruodussa, ettei vain kukaan toinen nainen saisi napattua itselleen todella hyvää saalista olemalla aktiivinen.

Vässykät naiset ovat siis lisäksi uskomattoman moukkamaisia selkäänpuukottajia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan