Annika Metsäketo bailasi 17-vuotiaana useiden ulkomaisten yhtyeiden takahuoneissa
https://www.is.fi/musiikki/art-2000006676070.html
Fanittaminen oli kuitenkin kilttiä. Metsäketo kavereineen erottui muista bändäreistä.
– Me nähtiin mitä ne touhuu ja osittain heidän takia myös meistä luultiin, että me jaetaan siellä toosaamme tuon tuosta. Usein puhuttiin bändin jätkien kanssa, ja ne sanoi: ”vitsi kun on kiva, että ette oo semmosii kuin mimmit yleensä, näitä groupie-tyyppejä”.
Eli kaikki muut tytöt jakoivat minkä ehtivät, mutta meidän Annika vain jutteli. Uskokoon ken tahtoo.
Kommentit (222)
Annika oli tosi kaunis nuorena. Speden speleistä löytyy youtubesta video jos joku haluaa todistusaineistoa 😀
Pelkkää juttuseuraa ne tarviikin.. 😆🤫
Annika kävi bändien poikien kanssa juomassa teetä ja juttelemassa päivän politiikasta.
Takahuoneisiin tuskin oli asiaa ilman suostuvaista asennetta.
Nämä pojat osaa varmaan puhua nätisti bändäreilleen. Kaikkihan haluaa olla erityisiä ja parempia kuin "ne muut".
En tiedä miten ko. täti on takahuoneissa käyttäytynyt, mutta muutaman kerran hänen kanssaan samoissa yökerhoissa iltaa viettäneenä voi sanoa, että mulkerompaa "ettekö te tiedä, kuka minä olen" -tapausta en tiedä. Ja oon mm. Mark Messierin kanssa seissyt vierekkäin baaritiskillä tilausta tekemässä kerran elämässäni.
En minä mutta muut. Syviä tunteita platonisessa suhteessa.
Todellakin..
Mahtaako joku olla niin naiivi että uskoo tuon tarinat 17 vuotiaasta joka hengaili ties kenen rokkitähden takahuoneissa ja hotellihuoneissa pelkästään fanittamassa ja puhelemassa henkeviä. Eikä tuo karkailukaan anna kuvaa siitä että mentäisi puhtaan viattomalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten ko. täti on takahuoneissa käyttäytynyt, mutta muutaman kerran hänen kanssaan samoissa yökerhoissa iltaa viettäneenä voi sanoa, että mulkerompaa "ettekö te tiedä, kuka minä olen" -tapausta en tiedä. Ja oon mm. Mark Messierin kanssa seissyt vierekkäin baaritiskillä tilausta tekemässä kerran elämässäni.
vastaus: en tiedä
täti koittaa selittää kuka on
vastaus: sori mutta ei herätä mitään mielikuvia
täti poistuu paikalta ärtyneenä moisesta moukasta
Mun yksi kaveri oli kova bändäri aikanaan ja kertoi usein nähneensä Annikaa niissä hommissa myös. Heille tuli jopa tappelu jostain miehestä, en muista kenestä. Eli ei ollut todelllakaan viatonta. Hirveä bitch oli kuulemma tämä Annika, tosin ei se kaverinikaan mikään enkeli ollut.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Isän suhtautuminen kertoo kaiken. Ei edes kätellyt hississä.
Kyllä normaalien tyttöjen vanhemmat tekevät kaikkensa, ettei tytär joudu tuollaisiin tilanteisiin. Eikä Annika tunnu edes häpeävän.
Maailmantähdet jakaa tavaraansa huolettomasti naisille. Ei ole miehille tarjolla tähtipimpsaa. Siksi kateellisena sheimaan naisia.
Kiusaajien joukkokokoontuminen jälleen....
Tämä selittääkin sen, miksi piti sitten aikuisena hakea mies jostain huitsin Turkin takamailta.
Ei ole opiskellut mitään. Bändäröinyt vain.
Hyvä Annika 😄 Varmaan paljon hauskoja muistoja, kateeksi käy 😁