Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei lue aloituksiani!

Vierailija
24.01.2014 |

Jotain 10 on lukenut ja kukaan ei ole kommentoinut vaikka on tärkeä aihe!

Kirjoitatteko te itse itsellenne provokommentteja saadaksenne lisää keskustelu aikaiseksi vai mistä tää johtuu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:16"]Jotain 10 on lukenut ja kukaan ei ole kommentoinut vaikka on tärkeä aihe!

Kirjoitatteko te itse itsellenne provokommentteja saadaksenne lisää keskustelu aikaiseksi vai mistä tää johtuu?

[/quote]

Minä nyt luin ja kommentoinkin. Jos aloituksesi aihe on yksinkertaisesti sellainen, ettei juuri ketään kiinnosta, eikä kellään ole mitään kommentoitavaa asiaan. Mitähän tärkeää aloituksesi sitten koski?

Vierailija
2/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:16"]Jotain 10 on lukenut ja kukaan ei ole kommentoinut vaikka on tärkeä aihe!

[/quote]

Minä nyt luin ja kommentoinkin. Jos aloituksesi aihe on yksinkertaisesti sellainen, ettei juuri ketään kiinnosta, eikä kellään ole mitään kommentoitavaa asiaan. Mitähän tärkeää aloituksesi sitten koski?

[/quote]

Tämä

http://www.vauva.fi/keskustelu/3919972/ketju/turkulaiset_paivakodit_vaarallisen_ilkivallan_kohteena

Vakava aihe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomio. En minäkään saa kommentteja vaikka kirjoittaisin mitä.

Vierailija
4/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtilinkkejä ei oikein jaksa lukea uudelleen palstalta, kun ne lukee jo mobiililehdistä itse. Lisäksi ei ole oikein mitään kommentoitavaa vieraan kaupungin tapahtumiin. Voisi kai sanoa: kauheaa. -Muta mitä muuta?

Vierailija
5/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että joku tuon tyyppinen aloitus. Mitä, voi ihmeen mitä, meillä voi olla siihen asiaan sanottavaa?

Vierailija
6/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuskin kenelläkään on oikeasti tietoja ap:n viittaamaan asiaan. Jos olisi, niin ilmoittaisi poliiseille. Eihän tuohon voi vastata kuin kauhistelemalla tai perusteettomilla spekulaatioilla.

Vierailija
7/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petraa vähän aloituksiasi.

Tässä muutama vinkki:

1. aloita sanoilla 'anoppi väitti'

2. käytä aina otsikossa sanaa lastensuojeluilmoitus

3. liitä mukaan teemaa miehesi pettää sinua

jne.

Saitko kiinni ideasta?

Vierailija
8/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota nyt ei vaan jaksanut kiinnostaa avata, itse luin juuri lehdestä tosta ja ihmettelin kyllä maailman menoa.

Vierailija
9/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnistut välttämään tässä ketjussa luetellut aiheet, saat mielenkiintoni.

http://www.vauva.fi/keskustelu/1703992/ketju/g_mihin_provoihin_olet_taydellisen_kyllastyntyt

Vierailija
10/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo aihe on jo luettu lehdestä, vaikea tuohon on oikein mitään kommentoida, kun en tunne Turkua, tuota aluetta tai alueen päiväkoteja.

Vierailija
11/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös hyvin itse kommentoida aloitustaan pariin kertaan, joko ihan reilusti ap:nä tai sitten muka jonain muuna. Aloitus pysyy silloin etusivulla, useammat näkevät sen, ja joku muukin saattaa innostua vastaamaan.

Vierailija
12/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:39"]

Niin, tuskin kenelläkään on oikeasti tietoja ap:n viittaamaan asiaan. Jos olisi, niin ilmoittaisi poliiseille. Eihän tuohon voi vastata kuin kauhistelemalla tai perusteettomilla spekulaatioilla.

[/quote]

Eikö teitä kiinnosta leikkiä profiloijaa?

Tai pohtia miksi ilmiö esiintyi juuri nyt vai esiintyykö?

Kertokaa samanlaisia tapauksia! 

Vierailija
13/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus varmana kannattaisi aloittaa sanalla vittu. Saat ainakin lukijoita ja ehkä jonkun kommentinkin. Palstan taso on nyt vajonnut jo niin alas, että vain kiroilijoille vastataan.

Vierailija
14/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:43"]

Voi myös hyvin itse kommentoida aloitustaan pariin kertaan, joko ihan reilusti ap:nä tai sitten muka jonain muuna. Aloitus pysyy silloin etusivulla, useammat näkevät sen, ja joku muukin saattaa innostua vastaamaan.

[/quote]

Oon kokeillu muutaman kerran. Ei se toimi.

Vierailija
15/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nykyään niin hiljaista ettei voi kyllä jokaiseen aloitukseen odottaa ihan heti tulevan vastauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä