Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo halu

24.01.2014 |

Hei.

En tiedä mitä tehdä. Mieheni syttyy siitä kun hän käy vieraissa ja pahoinpitelee minua. Hän on myöntäny tämän minulle suoraan ja haluaisi suoranaisesti minun vain hyväksyvän tämän häiritsevän puolen hänessä. Olen totellut häntä mukisematta mutta minusta tuntuu, että mittani alkaa olla pian täysi ja aion jättää hänet. Onko kenelläkään kokemuksia tälläisestä ja miten olette selvittäneet tilanteen? Haluaisin, että hän vain paranisi ja käyttäytyisi normaalisti :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanattomaksi vetää tuo miehesi halu...

en itse kykenisi tuollaiseen

Herra40+

Vierailija
2/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä epäröit? Lähde kun vielä voit, ei se miehesi siitä miksikään muutu...

Herra 50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro

Komppaan tässä tuota lähes kaikaa eli Herra50+

Herra40+

4/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Jätä Se Sika, heti. Tuo ei todellakaan ole normaalia.

Vierailija
5/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja toimita se ylkasi hullujenhuoneeseen josko se silla asettuisi kun viela voit, tai muuten paaset pian kirkkomaalle.

Vierailija
6/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sitä mieltä, että kannattaa hankkiutua tuosta miehestä eroon niin kauan kuin henki vielä pihisee. Sitten kun  ei pihise, on asia valmis. Väkivaltaisuus naista kohtaan tuppaa pahenemeaan ja henki on  vaarassa.

terv. lääkäri

Vierailija
7/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalia jos naisia hakataan . Ei sellainen ole mies lähinnä raukka, Se on eri asia jos piiskataan ja tehdään vapaa ehtoisesti seksileikkejä. Mutta jätä se raukka ei tuollainen naista tarvitse.

Vierailija
8/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevä puoli? Tuohan on rikollista! Kenkää ukolle heti. Lähestymiskielto on sitten seuraava vaihe.