Outo halu
Hei.
En tiedä mitä tehdä. Mieheni syttyy siitä kun hän käy vieraissa ja pahoinpitelee minua. Hän on myöntäny tämän minulle suoraan ja haluaisi suoranaisesti minun vain hyväksyvän tämän häiritsevän puolen hänessä. Olen totellut häntä mukisematta mutta minusta tuntuu, että mittani alkaa olla pian täysi ja aion jättää hänet. Onko kenelläkään kokemuksia tälläisestä ja miten olette selvittäneet tilanteen? Haluaisin, että hän vain paranisi ja käyttäytyisi normaalisti :/
Kommentit (8)
Mitä vielä epäröit? Lähde kun vielä voit, ei se miehesi siitä miksikään muutu...
Herra 50+
Moro
Komppaan tässä tuota lähes kaikaa eli Herra50+
Herra40+
JSS!
Jätä Se Sika, heti. Tuo ei todellakaan ole normaalia.
Niin, ja toimita se ylkasi hullujenhuoneeseen josko se silla asettuisi kun viela voit, tai muuten paaset pian kirkkomaalle.
Olisin sitä mieltä, että kannattaa hankkiutua tuosta miehestä eroon niin kauan kuin henki vielä pihisee. Sitten kun ei pihise, on asia valmis. Väkivaltaisuus naista kohtaan tuppaa pahenemeaan ja henki on vaarassa.
terv. lääkäri
Ei oo normaalia jos naisia hakataan . Ei sellainen ole mies lähinnä raukka, Se on eri asia jos piiskataan ja tehdään vapaa ehtoisesti seksileikkejä. Mutta jätä se raukka ei tuollainen naista tarvitse.
Häiritsevä puoli? Tuohan on rikollista! Kenkää ukolle heti. Lähestymiskielto on sitten seuraava vaihe.
sanattomaksi vetää tuo miehesi halu...
en itse kykenisi tuollaiseen
Herra40+