Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järveni ainakin kuluu soutaessa

Vierailija
24.01.2014 |

En ota mitään kantaa ikuisuuskeskusteluun aiheesta "pieni penis vs väljä pimppi". Olen huomannut että meidän naisten oletetaan jakavan pimppiämme, koska sanonnan mukaan järvi ei soutamalla kulu. Aika ontuva vertaus sillä ainakin minun pimpin kudoksia isot penikset ovat repineet ja muokanneet siten, että pienempää kokeiltaessa ei oikein tunnu miltään.

Tästä minulla on omakohtainen empiirinen kokemuskin: minulla alkoi vanha suoja janottamaan ex-mieheni kanssa ja kokeilimme seksiä neljän vuoden paussin jälkeen. Ex-mieheni erektiossa ei ollut mitään vikaa, mutta silti minusta ei tuntunut juuri miltään fyysisesti. Olen tässä sinkkuna seikkailut melkoisen reippaasti ja huomannut että erikokoisia miehiä on paljon. Näiden isojen penisten jälkeen on aina tullut verta pimpistä ja tuntuu että sellaisen täyteyden tunteen fiilikseen jää koukkuun.

Minun järveni ainakin kuluu soutamalla, joten ryhdyn valikoivammin miettimään sen käyttöä jatkossa. Tulihan sitä pitkän parisuhteen jälkeen jo tarpeeksi rilluteltuakin, joten pysyvä suhde olisi kiikarissa. Nyt olisi vain haasteena löytää sellainen peniksen kantaja, joka ei olisi itse suuri mulkku.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulmasta asia taitaa olla näin. Nuorena minulla oli suhde varattuun naiseen joka oli kyl liikkeellä miehensä luvalla. Miehellä oli naisen mukaan ohut ja kun se sopi molemmille niin nainen haki paksua ja pitkää muualta. Oli kiva suhde kun oli kiihkeä nainen ja tiukka. Eivät pahemmin harrastaneet avioseksiä kun ei tuntunut miltään kummastakaan.

Vierailija
2/3 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pimpulani on kieltämättä muuttanut aikamoisen paljon olomuotoa näin ikääntymisen myötä. Varmaan sellainen nuoruuden tiukkuus on kadonnut, mutta ikääntymisen myötä tullut elastisuus on kyllä mahdollistanut aikamoisen villejä seksikokeiluja ja kaikenlaisen sisään työntämistä. 

Uskoisin että kovan käytön johdosta varmasti kudokseni ovat muuttuneet mutta vyöryttäisin kyllä osasyyn myös ikääntymisen mukanaan tuomiin kehon muutoksiin. Ikääntymisestä ehkäpä noin neljännes ja loput 75 % muista syistä: villi sekä aktiivinen seksielämä ja alatiesynnytykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:14"]

ainakin minun pimpin kudoksia isot penikset ovat repineet ja muokanneet siten, että pienempää kokeiltaessa ei oikein tunnu miltään.

[/quote]

Kyllä se on ikä joka tekee tehtävänsä. Jotkut palautuvat synnytyksistäkin tosi hyvin entiselleen ainakin nuorena, joten ihan turha väittää että joku 5 cm paksu, sinänsä penikseksi ison kokoinen, repisi mitään kudoksia pysyvästi. Perintötekijät ovat suuressa roolissa pysyykö jonkun pimppi napakkana ikääntymisestä ja venytyksestä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä