Mummo painostaa aborttiin :(
Ei ollut yhtään ilahtunut raskaudestani. Sanoo, että pilaan elämäni, jos en hanki yliopistokoulutusta ennen lasta. Muistuttaa, että abortti on nykyään hyväksyttyä ja minun on hyväksyttävä se, että tein virheen. Hän uhkaa katkaista välit minuun ellen tee aborttia. Hän sanoo, että voin valita, olenko suttura vai Marie Curie.
Kommentit (27)
Mitä mieltä sun vanhemmat on? Minkä ikänen olet?
Se nyt on vaan solumöykky eikä tunnu missään abortin puolestapuhujien mukaan. Niitä voi tehtailla vaikka parikymmentä vuodessa, aborttihan on paras ehkäisykeino, niin tietenkin vain vauvojen tulemiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano et tahdo kuolla nuorena säteilyyn.
Onko mies tumma?
Mummo on ansioitunut luonnontietelijä, joka on aina halveksinut niitä, jotka eivät tee akateemista uraa. Hän sanoo pelkäävänsä joutuvan halveksimaan minua, jos valitsen antautumisen kyökkirouvaksi.
Lapseni isyyttä ei ole vahvistettu. On muutama vaihtoehto.
AP
Kannattaa hankkia lapsia nyt. Akateemisen uran pätkätöistä voi olla hyvin vaikea lähteä äitiysvapaalle ilman, että ura sakkaa tai tuhoutuu. Tiedän ihmisiä, jotka ovat jatko-opiskellessaan välttäneet lasten hankintaa.
Yliopistoon ehtii myöhemmin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano et tahdo kuolla nuorena säteilyyn.
Onko mies tumma?
Mummo on ansioitunut luonnontietelijä, joka on aina halveksinut niitä, jotka eivät tee akateemista uraa. Hän sanoo pelkäävänsä joutuvan halveksimaan minua, jos valitsen antautumisen kyökkirouvaksi.
Lapseni isyyttä ei ole vahvistettu. On muutama vaihtoehto.
APKannattaa hankkia lapsia nyt. Akateemisen uran pätkätöistä voi olla hyvin vaikea lähteä äitiysvapaalle ilman, että ura sakkaa tai tuhoutuu. Tiedän ihmisiä, jotka ovat jatko-opiskellessaan välttäneet lasten hankintaa.
Tämä. Suomessa ei ole yhtään työttömiä.
TARVITAAN LISÄÄ VERONMAKSAJIA ja joku kärsimään ikiroudan sulamisen seuraukset.
Montako isäehdokasta? 2 vai 20?