Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko lestadiolaisten tapoihin

Vierailija
02.08.2008 |

rakastella heti äidin synnytettyä? Kuulin eräältä sairaanhoitajalta, että joskus lestadiolaismiehet tulevat sairaalaan vaimonsa huoneeseen heti synnytyksen jälkeen hommailemaan!! Pitääkö paikkaansa, vai puhuiko höpöjä?

Jos on totta, niin mihin tuo perustuu?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron kaverilleni jutun olevan täyttä huuhaata. Ja hyvä niin!

ap

Vierailija
2/29 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma ukko tulisi tuollaisia vaatimaan synnytyssalissa tai osastolla,tulisi potkut persuuksiin.En anna jos ei huvita,mies ei määrää milloin annan hänelle. t.vl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuulema kiksauttaa jo synnytyssairaalassa ja jotkut vasta vuoden päästä synnytyksestä. Kunhan kumpikin on suostuvainen, niin mikä tahansa ajankohta on oikein.

Vierailija
4/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siis eikö liity mitenkään uskontoon?

ap

Vierailija
5/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku noin tekee, niin ei todellakaan liity uskontoon mitenkään.

Vierailija
6/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko itellenne tullut mieleen siinä tilanteessa? Itselläni on ollut helpot synnytykset, mutta silti ensimmäinen vessassa käyntikään ei ollut mitään herkkua.

Vierailija
7/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini on sairaanhoitaja ja kertoi sairaalassa tällaisia tapauksia käyvän lestaadiolaisten kanssa aika useinkin.

ap

Vierailija
8/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin sairaanhoitajat eivät työskentele synnytysosastoilla.

Vierailija
9/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän kyllä synnärillä työskentelekään, mutta kertoi tällaista tapahtuvan. Hyvä jos on vain huhuja...

ap

Vierailija
10/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sairaalassa työskentelevältä.

Vierailija
11/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä olla yksinkertainen kaveri, että tuollaisia luulee ja vielä totena kertoo.

Vierailija
12/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kertoi näin tapahtuvan sairaalassa, kuulleensa työkavereiltaan. Ei sanonut nähneensä itse.

Onko täällä lestadiolaisia paikalla, onko kyseessä siis huono vitsi? Ihmetyttää kyllä, että joku toinenkin tässä keskustelussa oli kuullut samaa...

ap

Vierailija
13/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta tarkoittaa sitä, että seuraava lapsi syntyy melko pian edellisen jälkeen (ikäeroksi tulee 1v-1,5v). Ihmetyttää kyllä, miten tyhmiä ihmiset ovat, jos oikeasti uskovat tällaisia. Lestadiolaisilla parsikunnilla on ihan samoin kuin meillä muillakin erilaiset seksitavat ja tiheys. Varmaankaan kukaan nainen ei pysty rakastelemaan heti synnytyksen jälkeen. Miettikää vähän?! Ja onko juuri synnyttänyt nainen kovinkaan seksuaalinen!!! Tissit valuu, pillu valuu, kakka ei tule, peräpukamat pullottaa, hikoilee...

Vierailija
14/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OLEN LESTA JA HYVÄ KUN KERKES VAUVA TULLA ULOS NIIN UKKO HALUS JO PAINAMAA!! SENTÄÄN SAATIIN VEDETTYÄ VERHO ETEEN ETTEI KAIKKI NÄÄ, JA TOSIASIA!"

Vierailija
15/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OLEN LESTA JA HYVÄ KUN KERKES VAUVA TULLA ULOS NIIN UKKO HALUS JO PAINAMAA!! SENTÄÄN SAATIIN VEDETTYÄ VERHO ETEEN ETTEI KAIKKI NÄÄ, JA TOSIASIA!"

Vierailija
16/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten vitsikästä väkeä!:) Me lestat ollaan kai seksin suhteen siis huomattavasti aktiivisempia kuin muut ihmiset? Miettikää nyt vähän. Ai että jos on isot perheet niin se tarkoittaa sitä että ollaan sekstailtu enemmän kuin keskimäärin. Voi voi jos joku hoitsu tai joku muu uskoo noin typerään juttuun. Luulis joo että hoitajakin tietää missä kunnossa nainen on synnytyksen jälkeen. Sainpahan hyvät naurut ainakin. :))

Vierailija
17/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on 3 lasta, on ollut yhdynnässä kolme kertaa elämässään(makuuhuoneessa lähetyssaarnaaja asennossa). Jos taas on 10 lasta on ollut yhdynnässä 10 kertaa elämässään ja kaikki ne kerrat synnytyssalissa sairaalan verkkohousut viuhuen.

Vierailija
18/29 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lestadiolaisten seksielämä on vilkkaampaa kuin "tavisten". Tavikset katselee illat TV:tä. Mitä luulet lestadiolaisten tekevän? ;)

Vierailija
19/29 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/29 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä juttua kovinkaan todennäköisenä. Yleistä se ei ole ainakaan, mutta poikkeuksiakin varmasti on. Riippuu kaiketi täysin siitä, miten vaimo toipuu synnytyksestä.

Olen mies ja minulla on 5 lasta. Kaksi lapsistani on ex-vaimon kanssa. Molemmat vaimot ovat olleet niin kipeitä synnytysten jälkeen, että kyllä siinä on odoteltu aina muistaakseni yhdestä kahteen kuukautta, ellei vähän enemmänkin.

Sehän olisi ollut jo vaimon pahoinpitelyä, jos en olisi kuunnellut tarkoin vaimoni tahtoa tässä asiassa.