Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte miehen kommenttiin liittyen raskauteen?

Vierailija
24.01.2014 |

Tilanne olisi se, että 3 vuotta seurustelua takana, ei uskottumuutta tms. Ja kun kerrot miehelle, että olet raskaana, miehen ensimmäinen kommentti olisi: "Onko se minulle?"

Miten siis reagoisit tuohon miehen kommenttiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miten paljon puhuneet pettämisestä? Jos ette ole ikinä keskustelleet aiheesta, niin ensimmäisenä tulisi mieleen, että miehesi on pitänyt pettämistä ei-niin-pahana ja sortunut siihen itse monesti. Ajatellen sen olevan ihan ok parisuhteessa, kunhan siitä ei puhu. Näin ollen ajattelee sinunkin pettäneen.

Tai sitten epäilee sinun pettäneen, esim. jos olet aiemmassa suhteessa kertonut pettäneesi. Asia on jäänyt vaivaamaan, ja miettinyt esim. mitäs jos tulet raskaaksi niin mistä sen tietää oletko häntäkin pettänyt.

Niin tai näin, todella erikoinen kysymys. Keksitkö mitään syytä moiselle kysymykselle?

Vierailija
2/9 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kysyisin varmaan että mitä hän tuolla tarkoittaa. Kenelle sitten? Ajatteleeko  että voisi olla jollekin muulle? Miksi noin ajattelee?

Ja voihan se vain olla suusta päässyt älytön sammakko, ikään kuin jonkinlainen paniikkireaktio jolla ei ole sen suurempaa merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole pettänyt. Itselleni tämä ensimmäinen parisuhde, ensimmäinen mies siis =). Miehellä yksi alle vuoden kestänyt parisuhde ennen minua. Raskaus oli "puolivahinko", ehkäisy petti. Mietin kovasti tätä miehen reaktiota.. AP

Vierailija
4/9 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä se minunki mies on sanonu molemmissa raskauksissa samalla tavalla. Jospa nää miehet pelkää et löydetään parempi

Vierailija
5/9 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin.

Vierailija
6/9 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelisin, että olisi vain möläytys yllättävässä tilanteessa. Ja yllättävä tilannehan varmasti oli jos raskaustta ei ollut suunniteltu. Jos ei jatka kyselyä, uskoisin tosiaan että oli vaan säikähtänyt tilannetta.

Vierailija
7/9 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että mistä mä voin tietää kenen lapsi tää on, haloo!!

Vierailija
8/9 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin ja sanoisin, että mitäs luulet. :) Monilla miehillä ei oo oikein tajua, että heistä todella on isäksi, että he pystyvät tulemaan isäksi. Mun mies oli aivan hämmentynyt aluun. Todella hyvä isä muuten nyttemmin.

Vierailija
9/9 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin palkokasvin nenään, syvälle ja poikittain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi