Mitä koronaan liittyvää asiaa pelkäät eniten?
Mua pelottaa kaikkein eniten se, ettei jääkiekon SM-liigaa pystytä välttämättä pelaamaan loppuun asti jos pelejä joudutaan perumaan vielä paljon karanteenien ja rajoitusten takia. En tiedä miten kestän läpi synkän talven, jos tämäkin ilonpilkku viedään elämästäni pois. :(
Kommentit (40)
Pelkään eniten että joudun testiin ja tuupataan vanupuikko nenästä sisään.
Etten sairastukaan siihen ja jään eloon!
Kuolemaa. Olen jo kaksi kertaa ollut henkihieverissä sairaalassa keuhkokuumeen vuoksi ja se on jättänyt jälkensä keuhkoihini.
Pelkään eniten sitä, että mieheni saa tartunnan, ja joutuu teholle ja hengityskoneeseen. En toki itsekään haluaisi tautia saada.
Pelkään että sairastun ja tartutan riskiryhmään kuuluvat läheiseni
Työpaikan menetystä
Vanhempien sairastumista
Itse jos sairastun - onko vessapaperia riittävästi
Sisäelinvaurioita, neurologisia ongelmia ja keuhkojen pysyvää vajaatoimintaa.
Pitkäkestoisia omituisia jälkitauteja, joiden paranemisesta ei ole vielä tietoa.
Äitini puolesta pelkään eniten.
Heikossa kunnossa, kun on nyt.
Pelkään että tartutan taudin johonkin läheiseeni ja jos hän kuolee tai vammautuu pysyvästi tekoni seurauksena ja kuinka pystyn jatkamaan elämääni sen jälkeen.
Elämä tottakai jatkuu, mutta millaisen syyllisyyden kanssa ja kuinka siitä selviän.
Pelkään että ihmisistä tulee vieläkin hysteerisimpiä kuin jo ovat ja että maailma hukkuu kasvomaskisaasteeseen
Pelkään että sairastun ja joudun sairaalaan, minä nimittäin kammoan lääkäreitä ja sairaalaa. Mitään kuolemaa tai vakavampia seuraamuksia en pelkää mutta en halua joutua edes työterkkarin vastaanotolle koska sekin herättää saman ahdistuksen kuin lääkärille joutuminen.
No varmaan sitä uutta maailman järjestystä. Mitä ihmettä meidän pään menoksi vielä keksitäänkään, tai siis on keksitty ja se leivotaan koronan varjolla "uudeksi normaaliksi". Digitaalinen valuutta, pakkorokotukset, mikrosirut, oikeuksien rajoitukset ja muut pakot.
Pelkään eniten sitä, että jos en saakkaan kokea "altistumista" ja siitä seuraavaa ylimääräistä lomaa, ennenkuin tämä hubailu on kokonaan ohitse.
Pelkään, ettei ensi kesänäkään järjestetä mitään kunnon festareita.
Pelkään, että jos minä tai joku läheiseni saa koronan, siitä jää jotain jälkiseuraamuksia.
Aha.
Itse pelkään eniten, että joku omainen sairastuu vakavasti. Toiseksi eniten sitä, että joudun etäopettamaan, koska se ei todellakaan ole mun juttu vaan ihan hanurista.