Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kyllästynyt tähän liittoon.

Vierailija
24.01.2014 |

En tiedä mitä pitäisi tehdä. En ole muiden kanssa seurustellut ja se vähän pelottaa. Vaikeita juttuja ollaan yhdessä läpikäyty mutta silti säännöllisisn väliajoin tulee kyllästyminen. Lapsia meillä on joten ihan heppoisesti en voi erota. Olisi ihana vaikka ihastua. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kyllästyvät joskus liittoonsa. Pitkässä suhteessa on aina niitä huonojakin kausia jolloin sitoutumista todella testataan. Aina näissä kyllästymisvaiheissa ei ole kyse edes siitä parisuhteesta vaan omasta henkilökohtaisesta kriisistä jolloin ihminen alkaa miettimään onko elämä nyt vain tätä jne. 

Minun on vaikea tietää ulkopuolisena teidän parisuhteenne tilaa ja tulevaisuutta, mutta voin kertoa itsekin kyllästyneeni mieheeni useaan otteeseen. Olen kuitenkin ottanut sitoutumiseni aina vakavasti ja huomannut, että sen huonon vuoden jälkeen on tullut aina taas hyväkin kausi. Olen jopa rakastunut mieheeni uudelleen vaikka se tuntuikin mahdottomalta ajatukselta.

Yritä miettiä miten saisit teidän elämäänne paremmaksi ja puhu miehellesi. Jos olette tosissanne yrittäneet korjata asioita eikä mikään muutu niin erohan on aina mahdollinen vaihtoehto. Älä kuitenkaan helpolla luovuta. Ihastuminen ja rakastuminen ovat mahtavia tuntemuksia, mutta jos niitä alkaa elämässään etsimään ei voi koskaan pysähtyä sillä ne tunteet lievenevät aina ajan kanssa ja ennemmin tai myöhemmin olet taas samassa pisteessä haaveilemassa ihastumisesta.

Vierailija
2/2 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies ei vaan ole se unelmien prinssi. Tämä johtaa siihen kyllästymiseen aika ajoittain. Siedän aika paljon mieheltäni nykyään nalkuttamatta. Mutta silti, kun ollaan tavallaan aika samanlaisia mutta silti niin erilaisia. Vaikea kuvailla. 

Olisi ihana löytää se unelmien prinssi. Ja psri kertaa löytänytkin mutta he eivät ole minua kelpuuttaneet. Se satutti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla