Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä sait ensimmäiset juonteet kasvoillesi?

Vierailija
24.01.2014 |

Mulle tuli nyt ekat, 26 v, hienot juonteet silmien alle ja suupieliin.. APUA!!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 29, eikä ole juonteita. Toisaalta äitini on 56, eikä hänelläkään ole juuri ollenkaan juonteita. Eli jos äitiini tulen niin on rypytön iho vielä pitkään. Meillä molemmilla on samanlainen paksu ja rasvoittuva ihotyyppi.

Vierailija
22/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 01:00"]Mulle tuli nyt ekat, 26 v, hienot juonteet silmien alle ja suupieliin.. APUA!!

[/quote]Olin ryppyinen synnyttyäni, ja nyt vasta olenkin! Kriisi iskee, kesällä mittarissa 29.... Mihkä sitä kolmenkympin kriisin iskiessä oikeen piiloutuis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tupakkaa ja poskista sen kyllä huomaa hymyiltäessä. :/ Olen 27.

Vierailija
24/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taisi olla jo 20-vuotiaana ainakin otsassa yksi juonne sekä nyt 22-vuotiaana nenän ja posken välisillä alueilla rivi pieniä juonteita. Tosin itseäni ei haittaa yhtään, olin vain yllättynyt kuinka nuorena voi olla jo juonteita kasvoissa. Toisaalta minulla on aina ollut kuiva iho, selittäisikö se mitään.

Vierailija
25/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, ikää 50 +. Kun oikein tarkkaan läheltä suurennuslasin kanssa katsoo, niin kai niitä jo alkaa löytyä.

Sellaista se on, kun ei ole liian laiha että kurtistuisi ennen aikojaan.

ps. En ole 21:n äiti.

Vierailija
26/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotiaana huomasin, että suupieliin on tullut juonteita, samoin otsassa on pari kulmakarvojen välissä. Mutta en hirveästi jaksa niistä stressata enkä todellakaan hukkaa aikaani mihinkään ikäkriiseilyyn tai menetetyn nuoruuden perään itkemiseen :D

Vierailija
27/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 30 v jälkeen, laiduin vielä n. 10 kiloa niin minusta se pahensi asiaa. Eli jossain välissä nenästä suupieleen -juonteet alkoivat pistää silmään, melkein vois sanoa että häiritä. Laihtuminen toi ne varmaan useita vuosia aiemmin esiin, toisaalta kun katson vanhoja kuvia, otan mielummin kuitenin nuo juonteet kuin ne kymmenen kiloa. Sellaista se elämä on :)

Vierailija
28/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 35v kun huomasin ensimmäiset rypyt silmien ympärillä...nyt 39veenä yhdet näkyvät juonteen silmäkulmissa ja otsassa ns kurtitusjuonteet mutta eivät pahemmin näy...saa valokynällä piiloon. Luulen että totaalisen kurtistuminen tapahtuu mulla sitten yks kaks...

Vierailija
29/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 :(

Vierailija
30/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka otsaryppy 20- vuotiaana. Muita ryppyjä tai juonteita ei ole kasvoilla vielä. Olen 36 - vuotias.

Vierailija
31/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat juonteen piilotettua valokynällä? Laitatko valokynää suoraan juonteeseen vai juonteen vierestä?

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 07:16"]

Olin jotain 35v kun huomasin ensimmäiset rypyt silmien ympärillä...nyt 39veenä yhdet näkyvät juonteen silmäkulmissa ja otsassa ns kurtitusjuonteet mutta eivät pahemmin näy...saa valokynällä piiloon. Luulen että totaalisen kurtistuminen tapahtuu mulla sitten yks kaks...

[/quote]

Vierailija
32/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 07:20"]

Miten saat juonteen piilotettua valokynällä? Laitatko valokynää suoraan juonteeseen vai juonteen vierestä?

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 07:16"]

[/quote]

[/quote]

Laitan valokynää suoraan juonteeseen mutta missään nimessä ei saa laittaa suoraan silmän alle, se korostaa jos on vähänkään tummat tai pussittavat silmänaluset.Ohjeen mukaan valokynää kuuluukin sipaista silmien väliin, silmäkulmiin ja nenä-suupieli-juonteisiin.,

Vierailija
33/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutullani joka on aurinko -ja solarium addikti tuli ekat rypyt silmäkulmiin varmaan 20-vuotiaana ja toisella samanlaisella oli otsassa syvät poikkijuonteet jo ennen 30-v synttäreitä ja lisäksi poikkijuonteet kaulalla samoihin aikoihin.

Itselläni on 38-vuotiaana heikot poikkijuonteet otsella ja oikean kulmakarvan kohdalla on matala sibeliusryppy joka ilmestyy iltaisin kun on ilmeillyt koko päivän. Aamuisin sitä ei ole :)

Juonteet muuten voivat johtua kuivuudestakin, eli aina yöksi kosteuttavaa voidetta!

Vierailija
34/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19. Murheita + jatkuvaa parkumista ja ohut silmänympärysiho ja tadaa! Ei tosin niitäkään juonteita löydä, ellei käytä huonoa meikkivoidetta, joka juoksee juonteeseen. Sama suupielien kanssa.

Vierailija
35/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4ov

Vierailija
36/36 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen 44v.