En välttämättä haluaisi parisuhdetta, jos saisin seksiä suht säännöllisesti sinkkunakin haluttavilta naisilta
Minua ei kiinnosta yhteenmutto, lapset tai avioliitto. Toisiko parisuhde todella mitään merkittävää lisäarvoa elämääni, jos saisin seksiä sinkkunakin? Olen vielä kaiken lisäksi erakkoluonne ja melko joustamaton tiettyjen asioiden suhteen.
Kommentit (19)
Eipä taida herralla olla siellä ruuhkaa naisista. Äitee tietenkin välillä koputtaa huoneesi oveen ja pyytää likapyykkejäsi pesuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se tilanne on monilla naisilla, että seksiä tulee kuin tilauksesta ja siksi viihtyvätkin sinkkuna niin mainiosti.
Joku yhdenyön pano on kyllä yleensä aina aivan onnetonta räpellystä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida herralla olla siellä ruuhkaa naisista. Äitee tietenkin välillä koputtaa huoneesi oveen ja pyytää likapyykkejäsi pesuun. :)
Mikä aloituksessani oli niin provosoivaa, että halusit kirjoittaa noin alentavan kommentin?
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset paitsi että olen nainen..
Haistas nyt...kuitenkaan kukaan meistä ei kelpaisi todellisuudessa. Jos olet sitä mieltä että olen väärässä, niin laitapa viestiä dzevasdl @ sharklasers .com niin katsotaan.
Minä taas haluan nimenomaan parisuhteen. Olen liian herkkä ja omistushaluinen seksileikkeihin.
Kukapa haluaisi. Jos ei aio hankkia lapsia miksi ryhtyisi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että ilmaiseksi pitää saada? Osta.
Tämä.
Minä en ainakaan mitään älypuhelimia ala kehittämään. Edelleen on naisten työt ja miesten työt.
Olen samoilla linjoilla. Mielestäni voisimme kumppanin kanssa asua eri asunnoissa. Molemmilla omat pyykit ja siivoukset. Seksiä ja tapaamista kolme kertaa viikossa. Siten suhde pysyisi jännittävänä. Voisimme jopa tapailla muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aloituksessani oli niin provosoivaa, että halusit kirjoittaa noin alentavan kommentin?
Mitä alentavaa on totuudessa?
Ei sun toiveet väärin oo. Ehkä kannattaisi tehdä sen naisen kanssa muutakin, kun pan na. Paremmat mahkut löytää toiveidesi nainen.
Kerää samanmielisten prukka, vaikka 3 miestä ja 3 naista. Situdutte siihen, että teillä on seksiä vain keskenänne. Tehkää viikkoaikataulut, niin että kaikki saavat haluamansa määrän seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa saa vedellä paljaalla, sinä et saa.
Aloitusta täytyy sitten korjata.
10 wuottahan tässä on jo odoteltu
-Sinkkiş
Näin on. Miksi naiset eivät ajattele samoin? Elämä olisi paljon helpompi jos naiset harrastaisi seksiä eri miehesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis,
mutta provosoiva oli aloituksesikin. Sä siis haluat parisuhteen vain seksin takia, niinhän sä tuohon kirjoitit. Se ei vaan riitä potentiaalisille kumppaneille, että itse aiheutettu on tuo ongelmasi oikeastaan.
Samat ajatukset paitsi että olen nainen..