Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivottaa! Itsekäs isoäiti...

Vierailija
23.01.2014 |

Minun äitini on inhottava ja itsekäs ihminen.

Hänen mielestään emme saisi usein käydä anopilla ja appiukolla kylässä lapsiemme kkanssa. Aina toitottaa minulle että huomenna sitten pysytte kotona. Wtf?! Kuulemma anoppi ja appi ei tykkää jatkuvista kyläilyistä. Äitini vaan ei taida ymmärtää että minulla on lämpimät välit mieheni vanhempii ja pystymme puhumaan asioista suoraan. Lapset rakastaa mammaa ja pappaa ja he kaikki nauttivat toistensa seurasta. :)

Hän ei käy koskaan meillä kylässä, vaan meidän pitäisi käydä siellä kerran viikossa sitten kun hän sanoo. Muuten siellä ei voi käydä, lupaa piipahtamiseen ei saa. Meilöä välimatkaa alle 5km. Äidilläni on eläimiä, joille lapseni on erittäin allerginen ja lääkärit veikkasi että lapsi sai keuhkokuumeen juurikin eläinkontaktista... Ko lapsi ei siis kyläile enää ikinä siellä, mutta aina lasta ruinataan sinne se kerran viikossa. Kumma kun ei voi tulla tänne tapaamaan.

Hän heittäytyy aina ja joka tilanteessa marttyyriksi. Kun minut leikattiin(kasvain, pelkäsin kuolevani) 2v sitten ja pyysin häntä viemään minut kotiin sairaalasta. Kyllä hän haki, mutta... koko matka meni siihen kun häntä olisi pitänyt sääliä, kun hän ei saanut yöllä nukuttua. Lääketokkuraisena en jaksanut taadu noita juttuja ja siitähän helvetti repesi...

Ei käy koskaan kylässä tsiskollani 100km päässä, ei siis koskaan, vaan siskon lapsineen laukattava tänne....

Peruu kaikki lupaukset ja sovitut asiat tosta vaan ja muuttelee suunnitelmia yhtäkkiä lennossa.

Huoh

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä saadaan äitiisi paremmat välit.

Vierailija
2/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaat välit, lämpöä ei kannata odottaa jos tietää ettei toinen ole kykeneväinen sitä antamaan. Miksi äitisi on tietoinen siitä milloin vierailet miehen vanhemmilla? Pitääkö tämä asia raportoida äidille, koita päästä siitä eroon.

Hän on sellainen kun on se sinun pitänee hyväksyä, mutta kaikkin pyyntöihin ja suunitelmien äkillisiin muutoksiin sinun ei tarvitse suostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi saada paremmat välit ihmiseen joka yhtenä aamuna herätti minut ja sanoi että muutan pois kotoa ja sitten mentiin. Olin 12v ja minut laitettii pois kuin käytetty rätti, pois sisarusten luota. Lastenkodissa olin vuoden, kun hänen armeliaisuutensa päättikin ottaa minut takaisin kotiin. Siinä lähti viimeinen pisara luottamusta...

Kun odotin toista lastani hän lupasi hoitaa esinoista, jos on yö tai viikonloppu. H-hetken lähestyessä hän sanoi ettei voikaan auttaa, kun pomo pyysi töihin vkl. :o

Lapsena sain usein selkääni ja muista edelleen kuinka kipeältä tuntui kun takapuoleni oli hakattu mattopiiskalla järkyttävän turvonneeksi.

Hän kysyi n. Vuosi sitten koska lapsiamme saa alkaa tukistaa! Näpäytin häntä ja ilmoiti ettei meillä pahoinpidellä lapsia MISSÄÄN tilanteessa, ikinä!

Lapsena ja teininä hän haukkui ja nolasi aina tilaisuuden tullen. Kävi kimppuun, haukkui huoraksi ym... Järkyttää kirjoittaa näitä. Onneksi omilla lapsillani on slkeästi paremmat oltavat ja aidosti välittävät vanhemmat.

Anteeksi virheet, kirjoitan puhelimella.

Ap

Vierailija
4/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole selvä ettei tuolaisen kanssa olla missään tekemisissä? Varsinkaan lapsia ei hänen seuraansa voi laittaa! Epäilen oletko jotenkin vajaa kun edes mietit tuollaista.

Vierailija
5/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinkontakti ei aiheuta keuhkokuumetta, ei edes allergiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi